20-månaders kontroll + lite annat.
_0403 Marsbarn
  1. Ella med killarna
    #1

    20-månaders kontroll + lite annat.

    Ja,som ni ser blev det en något försenad 18-månaders kontroll.

    Men att killen är lika stor som han är viljestark har vi aldrig tvivlat på :-)

    Nu är han 87 cm. lång & väger 14.480 g.Rätt stor med andra ord.

    Pratar gör han hela dagarna.Har börjat med 2-ords
    meningar så smått.Har ett enormt ordförråd.
    Tom. syster & doktor blev lite impade.Det är alltså inte bara vi,släkten & vännerna som blir det *stolt*

    När de kastade boll fångade han den som värsta 3-åring & spela fotboll med dem behövde han inte övertalas till direkt.Mammas underbara blonda charmtroll.

    Så otroligt mycket barnen med äldre syskon har gratis.De formas på ett helt annat sätt.
    Ser stora skilnader på dagis när man jämför Gustav med sina kompisar som alla är förstabarn.

    Tycker det är så spännande att det kan bli så olika.
  2. 1
    20-månaders kontroll + lite annat. Ja,som ni ser blev det en något försenad 18-månaders kontroll.

    Men att killen är lika stor som han är viljestark har vi aldrig tvivlat på :-)

    Nu är han 87 cm. lång & väger 14.480 g.Rätt stor med andra ord.

    Pratar gör han hela dagarna.Har börjat med 2-ords
    meningar så smått.Har ett enormt ordförråd.
    Tom. syster & doktor blev lite impade.Det är alltså inte bara vi,släkten & vännerna som blir det *stolt*

    När de kastade boll fångade han den som värsta 3-åring & spela fotboll med dem behövde han inte övertalas till direkt.Mammas underbara blonda charmtroll.

    Så otroligt mycket barnen med äldre syskon har gratis.De formas på ett helt annat sätt.
    Ser stora skilnader på dagis när man jämför Gustav med sina kompisar som alla är förstabarn.

    Tycker det är så spännande att det kan bli så olika.
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2

    Stor kille!

    jag har värsta pyttekillarna, och Jackie ligger precis på kurvan så hon kommer att växa om Robin nästa sommar om båda följer sina kurvor som de gjort hittills.
    Folk kommer att tro att jag har tvillingar (vilket en del tror idag).
    Visst är det härligt att se hur mycket de formas av sina syskon? Vad duktig han var som lirar boll som en treåring!!!
  4. 2
    Stor kille! jag har värsta pyttekillarna, och Jackie ligger precis på kurvan så hon kommer att växa om Robin nästa sommar om båda följer sina kurvor som de gjort hittills.
    Folk kommer att tro att jag har tvillingar (vilket en del tror idag).
    Visst är det härligt att se hur mycket de formas av sina syskon? Vad duktig han var som lirar boll som en treåring!!!
  5. Ella med killarna
    #3

    Måste läsas...

    Med viss överdrift ;-))

    Men han är faktiskt väldigt försekommen.Får ständigt höra att han är över 2 år.

    Men visst det är både på gott & ont att de präglas av sina syskon *ler*.

    För tillfället håller Gustav på att gå upp i limningen bara brorsorna kommer nära mig,rör hans vagn när han sitter i,rör kundvagnen han sitter i,rör sina egna leksaker....ja,listan kan göras oändlig.

    Varför får VI så viljestarka barn *svettas* :-)
  6. 3
    Måste läsas... Med viss överdrift ;-))

    Men han är faktiskt väldigt försekommen.Får ständigt höra att han är över 2 år.

    Men visst det är både på gott & ont att de präglas av sina syskon *ler*.

    För tillfället håller Gustav på att gå upp i limningen bara brorsorna kommer nära mig,rör hans vagn när han sitter i,rör kundvagnen han sitter i,rör sina egna leksaker....ja,listan kan göras oändlig.

    Varför får VI så viljestarka barn *svettas* :-)

Liknande trådar

  1. 2 månaders kontroll och lite sånt..
    By malou88 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 13:42
  2. 2-månaders kontroll och lite annat.
    By Eize/Åza m Wilda in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 19:18
  3. lite sen 8 månaders kontroll
    By Malin IGAF in forum _0905 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 21:57
  4. Kontroll + lite annat
    By norpisen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 01:27
  5. bvc 5 mån kontroll och lite annat..
    By willow med sandra in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar