Ang. dagiset
_0210 Oktoberbarn
  1. Sofia m. Julia04&Christopher02 & BUS bf 18/12
    #1

    Ang. dagiset

    Hej! Upptäckte att jag skrivit lite förvirrande imorse ang. allt det som hände vid lämningen vid dagis. Kanske borde skriva osså att när jag gått ut med chrisse, så sa en fröken \"säg hej då nu till mamma christopher\", så jag hade lämnat över honom så att säga, och de andra 2 fröknarna var inne o klädde på de andra.

    Alla lämningar brukar oftast gå bra, men inte idag som sagt. Tycker verkligen att det är jätteviktigt att de tar med christopher så han kommer med in i vad de gör, de gör oftast det men inte idag dåra. När jag kom o hämta barnen idag så sa jag att jag ville prata med den fröken som då var ute, sa att jag blivit ledsen att jag tyckte att någon skulle tagit honom, kanske inte hon, men den frökens om stod 15 m ifrån honom hade ju kunnat plocka upp honom.

    Jag ringde o ville prata med en ansvarig imorse efter jag lämnat, ja då får jag reda på att den ansvarige på förskolan var HON som stod 15 m från chrisse när han gallskrek efter mig. Men jag får verkligen se till att det blir en bättring, har haft många problem med dem den senaste månaden, vet inte om de gillar mig eller nåt, det känns nästan som det. Vi får se vad allt slutar, känner mig verkligen inte nöjd med C´s fröknar. Tänk om han kunde gå på julias avdelning, där är de urgulliga o jättetrevliga o allt möjligt....
  2. 1
    Ang. dagiset Hej! Upptäckte att jag skrivit lite förvirrande imorse ang. allt det som hände vid lämningen vid dagis. Kanske borde skriva osså att när jag gått ut med chrisse, så sa en fröken \"säg hej då nu till mamma christopher\", så jag hade lämnat över honom så att säga, och de andra 2 fröknarna var inne o klädde på de andra.

    Alla lämningar brukar oftast gå bra, men inte idag som sagt. Tycker verkligen att det är jätteviktigt att de tar med christopher så han kommer med in i vad de gör, de gör oftast det men inte idag dåra. När jag kom o hämta barnen idag så sa jag att jag ville prata med den fröken som då var ute, sa att jag blivit ledsen att jag tyckte att någon skulle tagit honom, kanske inte hon, men den frökens om stod 15 m ifrån honom hade ju kunnat plocka upp honom.

    Jag ringde o ville prata med en ansvarig imorse efter jag lämnat, ja då får jag reda på att den ansvarige på förskolan var HON som stod 15 m från chrisse när han gallskrek efter mig. Men jag får verkligen se till att det blir en bättring, har haft många problem med dem den senaste månaden, vet inte om de gillar mig eller nåt, det känns nästan som det. Vi får se vad allt slutar, känner mig verkligen inte nöjd med C´s fröknar. Tänk om han kunde gå på julias avdelning, där är de urgulliga o jättetrevliga o allt möjligt....
  3. Annica m3 +snitt060116
    #2

    Det är inte roligt

    när det blir så, man vill ju att det ska vara bra när man lämnar. Jag vet inte hur många gånger jag gått från dagis med tårar i ögonen trots att jag vet att det blir bra med en gång.

    Skickar en kram och hoppas på bättring...
  4. 2
    Det är inte roligt när det blir så, man vill ju att det ska vara bra när man lämnar. Jag vet inte hur många gånger jag gått från dagis med tårar i ögonen trots att jag vet att det blir bra med en gång.

    Skickar en kram och hoppas på bättring...
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Usch

    låter inget vidare det där tycker jag. Det finns inte någon chans att få byta avdelning? Annars får vi hoppas att det blir en bättring snart! Kan inte vara roligt att lämna när det blir så där.
    KRam!
  6. 3
    Usch låter inget vidare det där tycker jag. Det finns inte någon chans att få byta avdelning? Annars får vi hoppas att det blir en bättring snart! Kan inte vara roligt att lämna när det blir så där.
    KRam!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Ja, det är så jobbigt

    när det inte känns bra med fröknarna på dagis.
    Vi har haft möten flera gånger sen före sommaren.

    Hoppas att det blir bättre för er.

    I vårt fall är enda lösningen att byta avdelning eller dagis. Annat dagis kan vi tidigast få till nästa höst om vi har tur. Vi har av den anledningen valt att vänta med inskolning av Rasmus, för vi hoppas på plats på ett annat dagis.

    Kan det finnas möjlighet för honom att gå på storasysters avdelning?!

    Kramis
  8. 4
    Ja, det är så jobbigt när det inte känns bra med fröknarna på dagis.
    Vi har haft möten flera gånger sen före sommaren.

    Hoppas att det blir bättre för er.

    I vårt fall är enda lösningen att byta avdelning eller dagis. Annat dagis kan vi tidigast få till nästa höst om vi har tur. Vi har av den anledningen valt att vänta med inskolning av Rasmus, för vi hoppas på plats på ett annat dagis.

    Kan det finnas möjlighet för honom att gå på storasysters avdelning?!

    Kramis

Liknande trådar

  1. Jobbigt på dagiset...
    By Jenny_ in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-23, 14:16
  2. Jobbigt på dagiset...
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 10:32
  3. Bästa dagiset!!
    By -Liza- in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 22:44
  4. såhär ser dagiset ut
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 13:40
  5. Hur verkar det här dagiset?
    By tus_ in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 09:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar