Vaknar tidigt...?!
_04 Alla barn
  1. Annika
    #1

    Vaknar tidigt...?!

    Min lille på 1,5 år vaknar VARJE morgon mellan kl. 4 och 5.00 och vill då ha välling. Han kan inte somna om förren han har fått det och jag har försökt dra ut på det att det inte ska vara så tidigt men det hjälper inte. SÅ fort han har fått vällingen somnar han om (om jag inte har otur och han bajsar på sig..)

    Vaknar era små så här tidigt eller är min ovanligt morgonhungrig..??
  2. 1
    Vaknar tidigt...?! Min lille på 1,5 år vaknar VARJE morgon mellan kl. 4 och 5.00 och vill då ha välling. Han kan inte somna om förren han har fått det och jag har försökt dra ut på det att det inte ska vara så tidigt men det hjälper inte. SÅ fort han har fått vällingen somnar han om (om jag inte har otur och han bajsar på sig..)

    Vaknar era små så här tidigt eller är min ovanligt morgonhungrig..??
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Samma här!

    Elias, snart 20 mån. är morgonpigg också. Vi försöker att stå emot att ge honom välling alltför tidigt, så han inte vänjer sig vid att \"nattäta\". Ofta är han jätteblöt, kanske t.o.m. kissat igenom blöjan, så då får han ju torrt på sig och har lättare att komma till ro. Men det är väl en period de är inne i, fast man kan ju bli galen på att aldrig få en hyfsad sovmorgon.
  4. 2
    Samma här! Elias, snart 20 mån. är morgonpigg också. Vi försöker att stå emot att ge honom välling alltför tidigt, så han inte vänjer sig vid att \"nattäta\". Ofta är han jätteblöt, kanske t.o.m. kissat igenom blöjan, så då får han ju torrt på sig och har lättare att komma till ro. Men det är väl en period de är inne i, fast man kan ju bli galen på att aldrig få en hyfsad sovmorgon.

Liknande trådar

  1. Vaknar tidigt!
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 13:16
  2. Vaknar tidigt
    By xsannas in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 10:34
  3. Vaknar tidigt!?
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 20:34
  4. Vaknar tidigt....
    By Maggan.... in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 16:43
  5. vaknar TIDIGT!!
    By imported_nettan in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 16:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar