Helt chockad!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Helt chockad!!

    Vägde mig idag, eftersom jag ju brukar göra det på torsdagar. Fast jag brukar göra det utan kläder på, innan jag ätit frukost. Idag glömde jag dock göra det innan jag klätt på mig, men tänkte att so what, jag får iaf en hint på hur det gått. Dom om min förvåning när vågen visade på













    -2,2kg!!! Sen förra torsdagen! Och inte har jag gjort så mycket heller, förutom så klart _försökt_ äta rätt... Är ff helt i chock. Jag väger alltså mindre nu än innan vi åkte utomlands.... Skumt. Men visst är jag glad! Nu är man ju peppad till tusen igen!

  2. 1
    Helt chockad!! Vägde mig idag, eftersom jag ju brukar göra det på torsdagar. Fast jag brukar göra det utan kläder på, innan jag ätit frukost. Idag glömde jag dock göra det innan jag klätt på mig, men tänkte att so what, jag får iaf en hint på hur det gått. Dom om min förvåning när vågen visade på













    -2,2kg!!! Sen förra torsdagen! Och inte har jag gjort så mycket heller, förutom så klart _försökt_ äta rätt... Är ff helt i chock. Jag väger alltså mindre nu än innan vi åkte utomlands.... Skumt. Men visst är jag glad! Nu är man ju peppad till tusen igen!

  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Oj!!

    Det var ju helt strålande! :-D
  4. 2
    Oj!! Det var ju helt strålande! :-D
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Wow

    Det är ju superbra! Vad är ditt vinnande recept? ;-)
  6. 3
    Wow Det är ju superbra! Vad är ditt vinnande recept? ;-)
  7. Cookie
    #4

    Fint - Grattis!

    Är också nyfiken, vad är ditt vinnande koncept?

    kram Cookie
  8. 4
    Fint - Grattis! Är också nyfiken, vad är ditt vinnande koncept?

    kram Cookie
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Ja tänk om jag visste det?

    Har faktiskt ingen aning. Men det kan ju bero på att jag ju var utomlands i 2 veckor o brydde mig inte så mycketom vad jag åt o drack o gick upp ca ett kilo under dom två veckorna. Nu är man hemma igen o äter normalt, dricker inte en öl till maten varje dag o så. Säkert det som gjort susen...

    Men skönt är det iaf! Väger ju mindre nu än innan vi åkte utomlands! :)
  10. 5
    Ja tänk om jag visste det? Har faktiskt ingen aning. Men det kan ju bero på att jag ju var utomlands i 2 veckor o brydde mig inte så mycketom vad jag åt o drack o gick upp ca ett kilo under dom två veckorna. Nu är man hemma igen o äter normalt, dricker inte en öl till maten varje dag o så. Säkert det som gjort susen...

    Men skönt är det iaf! Väger ju mindre nu än innan vi åkte utomlands! :)
  11. Mamia på väg upp igen
    #6

    Oj jösses!

    GRATTIS till det fina minuset!! *impad*
  12. 6
    Oj jösses! GRATTIS till det fina minuset!! *impad*
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7

    Grattis till

    den fina viktminskningen
  14. 7
    Grattis till den fina viktminskningen
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8

    grattis!!!

    vilke hopp på vågen! kanske ni rörde mycket på er som du var omedveten om. eller så slappnade du helt enkelt av. det kan kanske vara orsaken. strunt samma en glädjande nyhet är det iaf. :)
  16. 8
    grattis!!! vilke hopp på vågen! kanske ni rörde mycket på er som du var omedveten om. eller så slappnade du helt enkelt av. det kan kanske vara orsaken. strunt samma en glädjande nyhet är det iaf. :)
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9

    Härligt!

    Kul med sådana överraskningar!
  18. 9
    Härligt! Kul med sådana överraskningar!

Liknande trådar

  1. Helt chockad..
    By Zalin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 08:32
  2. är helt chockad!
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 15:40
  3. Helt chockad!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 11:52
  4. Jag är helt chockad! *S*
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 16:28
  5. Helt chockad
    By sladdisar?! in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar