En förklaring!
Abort
  1. nyfiken gul med litet n
    #1

    En förklaring!

    Har upptäckt att vi är två här på Aff som använder samma nick. \"nyfiken gul\" är mitt anonyma nick och eftersom det är viktigt att det får vara anonymt, så vill jag inte förväxlas med den andra Nyfiken gul som är officiell. Jag håller på att fundera på ett namnbyte, men tills dess är jag \"nyfiken gul med litet n\".

    Tycker så mycket om mitt nick, eftersom det beskriver mig så bra: nyfiken och positiv (gult är en positiv/skapande/aktiv färg).
  2. 1
    En förklaring! Har upptäckt att vi är två här på Aff som använder samma nick. \"nyfiken gul\" är mitt anonyma nick och eftersom det är viktigt att det får vara anonymt, så vill jag inte förväxlas med den andra Nyfiken gul som är officiell. Jag håller på att fundera på ett namnbyte, men tills dess är jag \"nyfiken gul med litet n\".

    Tycker så mycket om mitt nick, eftersom det beskriver mig så bra: nyfiken och positiv (gult är en positiv/skapande/aktiv färg).
  3. Manonym
    #2

    Menar du just här

    eller menar du på AFF rent allmänt?
  4. 2
    Menar du just här eller menar du på AFF rent allmänt?
  5. nyfiken gul med litet n
    #3

    Menar ...

    vad då?

    Det finns två st nyfiken gul, fast med olika stavning. Jag tror inte den andra nyfiken gul är här inne - så du kan utgå från att inläggen är mina. Det är jag som svarat dig tidigare.

    Jag är från och med nu och tillsvidare \"nyfiken gul med litet n\".
  6. 3
    Menar ... vad då?

    Det finns två st nyfiken gul, fast med olika stavning. Jag tror inte den andra nyfiken gul är här inne - så du kan utgå från att inläggen är mina. Det är jag som svarat dig tidigare.

    Jag är från och med nu och tillsvidare \"nyfiken gul med litet n\".
  7. Manonym
    #4

    Ok, då är jag med

    Hade inte sett det nicket någonannanstans, så jag hade inte tänkt så mycket mer på det.
  8. 4
    Ok, då är jag med Hade inte sett det nicket någonannanstans, så jag hade inte tänkt så mycket mer på det.

Liknande trådar

  1. En förklaring...
    By carjon in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 07:53
  2. Förklaring
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 13:01
  3. Förklaring?!
    By Ottenonni in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 17:10
  4. Nån förklaring?
    By Mikaela in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 09:09
  5. En förklaring!
    By nyfiken gul med litet n in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 10:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar