Vatten som sipprar
_0603 Marsbarn
  1. Irma
    #1

    Vatten som sipprar

    var det inte någon här som börjat sippra fostervatten? Tror att det är så för mig med. Hittar inte det inlägget men visst var det så att det inte är någon fara? Blir lite orolig och vi som ska åka iväg ikväll.
  2. 1
    Vatten som sipprar var det inte någon här som börjat sippra fostervatten? Tror att det är så för mig med. Hittar inte det inlägget men visst var det så att det inte är någon fara? Blir lite orolig och vi som ska åka iväg ikväll.
  3. Karin med J & J + bf 1/3 (Lilla Smurfan)
    #2

    Jag tror

    att det är väldigt ovanligt att man börjar läcka fostervatten, oftast är det rikligare flytning man råkat ut för. Jag läckte fostervatten efter mitt fostervattensprov men det läkte av sig själv.

    Om det nu är så att du verkligen läcker fostervatten är det allvarligt och måste kollas upp så jag tycker att du ska ringa till bm eller gyn/kvinnoklinken/förlossningen och fråga! Lycka till, berätta hur det går sen!
  4. 2
    Jag tror att det är väldigt ovanligt att man börjar läcka fostervatten, oftast är det rikligare flytning man råkat ut för. Jag läckte fostervatten efter mitt fostervattensprov men det läkte av sig själv.

    Om det nu är så att du verkligen läcker fostervatten är det allvarligt och måste kollas upp så jag tycker att du ska ringa till bm eller gyn/kvinnoklinken/förlossningen och fråga! Lycka till, berätta hur det går sen!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Hej!

    Håller med Karin.
    Att det sipprar fostervatten är INTE AALS bra!!!!!! Ring och få det kollat med en gång.
    MEN...vill bara berätta detta för att du inte ska bli rädd: Jag var tvärsäker på att jag läckte fostervatten när jag väntade lillan. Jag kollades noggrant och det visade sig att det inte var fostervatten. Enligt läkaren var det urin...???!!!

    Kramisar
  6. 3
    Hej! Håller med Karin.
    Att det sipprar fostervatten är INTE AALS bra!!!!!! Ring och få det kollat med en gång.
    MEN...vill bara berätta detta för att du inte ska bli rädd: Jag var tvärsäker på att jag läckte fostervatten när jag väntade lillan. Jag kollades noggrant och det visade sig att det inte var fostervatten. Enligt läkaren var det urin...???!!!

    Kramisar

Liknande trådar

  1. Sipprar vatten?
    By Katarina m L o M in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-04, 07:10
  2. Det sipprar...
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 12:45
  3. va f-n är det som sipprar??
    By NollKoll in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 21:43
  4. det sipprar...
    By akkih in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 08:20
  5. Vattnet sipprar!
    By mli.m.Malva&Leo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar