jobbigt...
Abort
  1. Ojan
    #1

    jobbigt...

    Det känns rätt jobbigt nu.. Det är i dag en hel vecka tills jag ska träffa en läkare och göra undersökning efter det blir ingreppet troligtvis mån efter men det är ju ytterliggare tre dagar...
    Det hade inte gjort så mkt om det inte var för att jag verkligen är så HIMLA gravid. Jag mår illa måste äta hela tiden för att inte spy, jag är trött grinig och har världens humörsvängningar...Detta är j inte ens lätt om man VILL vara gravid. Usch
  2. 1
    jobbigt... Det känns rätt jobbigt nu.. Det är i dag en hel vecka tills jag ska träffa en läkare och göra undersökning efter det blir ingreppet troligtvis mån efter men det är ju ytterliggare tre dagar...
    Det hade inte gjort så mkt om det inte var för att jag verkligen är så HIMLA gravid. Jag mår illa måste äta hela tiden för att inte spy, jag är trött grinig och har världens humörsvängningar...Detta är j inte ens lätt om man VILL vara gravid. Usch
  3. nyfiken gul med litet n
    #2

    Usch ...

    jag förstår precis hur det känns. Man vill ha det \"bakom sig\" så fort som möjligt.

    Kram
  4. 2
    Usch ... jag förstår precis hur det känns. Man vill ha det \"bakom sig\" så fort som möjligt.

    Kram
  5. Manonym
    #3

    Ja, det är jobbigt!

    Håller med dig, har själv väntat i över 2 veckor snart och ska göra tvåstegsabort nästa vecka. Så det känns som en hel evighet.

    Däremot mår jag inte illa, värre är det med att magen växer och jag känner ju att något rör sig därinne. :/

    Har blivit rätt folkskygg dessa veckor, vägrar att visa mig för folk just nu. Just den biten att man \"gömmer\" sig blir ju ett handikapp i sig.

    Så för mig blir det ytterligare nästa vecka som \"enstöring\" då jag inte vet hur jag kommer att må heller.

    Hoppas du snart får må bättre!
    Kram!
  6. 3
    Ja, det är jobbigt! Håller med dig, har själv väntat i över 2 veckor snart och ska göra tvåstegsabort nästa vecka. Så det känns som en hel evighet.

    Däremot mår jag inte illa, värre är det med att magen växer och jag känner ju att något rör sig därinne. :/

    Har blivit rätt folkskygg dessa veckor, vägrar att visa mig för folk just nu. Just den biten att man \"gömmer\" sig blir ju ett handikapp i sig.

    Så för mig blir det ytterligare nästa vecka som \"enstöring\" då jag inte vet hur jag kommer att må heller.

    Hoppas du snart får må bättre!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Jobbigt,jobbigt, vad göra???
    By snart mamma till 3 in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 09:00
  2. jobbigt
    By missbelliz in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 19:34
  3. jobbigt jobbigt men snart
    By whorra 4barns mamma in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 12:56
  4. Vad jobbigt det är...
    By håller mig i skinnet in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 15:09
  5. Jobbigt..jobbigt...jobb....
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar