Godispåsar
Hem & fritid
  1. Anette m E&S
    #1

    Godispåsar

    till barnkalaset. Finns det roliga såna att köpa? Jag har sett några gula i plast med \"smile-gubbar\" på men skulle vilja ha nåt annat kul! tips
  2. 1
    Godispåsar till barnkalaset. Finns det roliga såna att köpa? Jag har sett några gula i plast med \"smile-gubbar\" på men skulle vilja ha nåt annat kul! tips
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Jag tänkte köpa

    på coop forum, där hade de nalle puh och askungen och några till (har en tjej som fyller så jag kollade bara det som passade henne)
  4. 2
    Jag tänkte köpa på coop forum, där hade de nalle puh och askungen och några till (har en tjej som fyller så jag kollade bara det som passade henne)
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3

    men tack för tipset!

    Askungen passar ju kanon till ett tjejkalas. Fyndade en liten present att lägga i påsen med så att det inte _bara_ blir godis. Hittade en liten affär som sålde ett block, en penna och en telefonbok(som de iofs ej kan använda än) för 10 kr!!! Tjejen i butiken undrade om jag skulle köpa hela lagret när jag kom med 14 st!!!
  6. 3
    men tack för tipset! Askungen passar ju kanon till ett tjejkalas. Fyndade en liten present att lägga i påsen med så att det inte _bara_ blir godis. Hittade en liten affär som sålde ett block, en penna och en telefonbok(som de iofs ej kan använda än) för 10 kr!!! Tjejen i butiken undrade om jag skulle köpa hela lagret när jag kom med 14 st!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    har nu införskaffat

    Askunge-godispåsar som alldeles säkert passar till ett gäng prinsessor. Tack för tipset igen.
  8. 4
    har nu införskaffat Askunge-godispåsar som alldeles säkert passar till ett gäng prinsessor. Tack för tipset igen.

Liknande trådar

  1. Slå på sak med godispåsar? Mexikanskt?
    By lannagirl in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 14:33
  2. 700 godispåsar
    By Linjo in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 14:41
  3. Godispåsar på kalas?
    By ~Trixie~ in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 09:54
  4. Ang. godispåsar på kalas
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 15:10
  5. Godispåsar?
    By chbl in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 23:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar