Hallå alla sommarbarns föräldrar :)
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Hallå alla sommarbarns föräldrar :)

    Hoppas allt är väl med er alla! Känns lite dött här inne så jag tänkte satsa på en sommarbarnsjulklappsfråga! Är ju ett bra tag kvar men lite tips skadar ju aldrig.. Vad tror du blir er/din \"stora\" julklapp till ditt/ert sommarbarn? Varför just denna pryl??
  2. 1
    Hallå alla sommarbarns föräldrar :) Hoppas allt är väl med er alla! Känns lite dött här inne så jag tänkte satsa på en sommarbarnsjulklappsfråga! Är ju ett bra tag kvar men lite tips skadar ju aldrig.. Vad tror du blir er/din \"stora\" julklapp till ditt/ert sommarbarn? Varför just denna pryl??
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Det blir nog en

    dammsugare. Victor ÄLSKAR dammsugare och att dammsuga så en egen sådan tror jag blir en hit *ler*.

    Kramisar
  4. 2
    Det blir nog en dammsugare. Victor ÄLSKAR dammsugare och att dammsuga så en egen sådan tror jag blir en hit *ler*.

    Kramisar
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Engla ska få:

    (är redan klar med hennes! ;))

    *Skrållan docka
    *Micki lekspis
    *Grytor och sånt till spisen.

    Av farmor får hon dockvagn och mjuka tofflor, av mormor nåt som jag väljer men det är inte inköpt än, kanske playfamily grejer eller så...
  6. 3
    Engla ska få: (är redan klar med hennes! ;))

    *Skrållan docka
    *Micki lekspis
    *Grytor och sånt till spisen.

    Av farmor får hon dockvagn och mjuka tofflor, av mormor nåt som jag väljer men det är inte inköpt än, kanske playfamily grejer eller så...
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Vet inte men

    högst på listan står:

    ¤ dammsugare
    ¤ leksaksspis
  8. 4
    Vet inte men högst på listan står:

    ¤ dammsugare
    ¤ leksaksspis
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Ett golfset

    i tyg, en dammsugare och en docks. Kriteriet är att dockan har napp, June är nappgalen och ska hjälpa alla barn med deras nappar och sådär. :)
  10. 5
    Ett golfset i tyg, en dammsugare och en docks. Kriteriet är att dockan har napp, June är nappgalen och ska hjälpa alla barn med deras nappar och sådär. :)
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    Vad gulligt!

    Tar hon inte nappen själv utan bara hjälper dom andra barnen? Låter hur gulligt som helst :) När föräldragruppen träffas brukar alla sno varandras nappar så det är tur att ingen av oss har likadana nappar så alla känner igen sitt barns när man ska hem *s*
  12. 6
    Vad gulligt! Tar hon inte nappen själv utan bara hjälper dom andra barnen? Låter hur gulligt som helst :) När föräldragruppen träffas brukar alla sno varandras nappar så det är tur att ingen av oss har likadana nappar så alla känner igen sitt barns när man ska hem *s*
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    Nepp,

    hon tar nappen och trycker in den i munnen på de andra ungarna. Och vill de inte ha så SKA de ha den. :)

    Jag träffade en hund häromveckan som stal barns nappar, bar den i munnen hela vägen hem - och gömde dem i sin leksakskorg. Haha! Alldeles som ett barn!
  14. 7
    Nepp, hon tar nappen och trycker in den i munnen på de andra ungarna. Och vill de inte ha så SKA de ha den. :)

    Jag träffade en hund häromveckan som stal barns nappar, bar den i munnen hela vägen hem - och gömde dem i sin leksakskorg. Haha! Alldeles som ett barn!
  15. Medlem sedan
    Oct 2004
    #8

    Tindra ska få

    en \"skrållan\"-docka. Hon älskar dockan hon har nu,. men eftersom hon börjat visa intresse för att ta på och av kläderna på den så tänkte vi köpa en \"skrållan istället. Finns nämligen inga roliga kläder till den dockan hon har nu...
    Av släkt & vänner önskar hon sig duplo, pussel och byggklossar.
  16. 8
    Tindra ska få en \"skrållan\"-docka. Hon älskar dockan hon har nu,. men eftersom hon börjat visa intresse för att ta på och av kläderna på den så tänkte vi köpa en \"skrållan istället. Finns nämligen inga roliga kläder till den dockan hon har nu...
    Av släkt & vänner önskar hon sig duplo, pussel och byggklossar.
  17. Medlem sedan
    Oct 2000
    #9

    kanske

    en sån där liten fåtölj att sitta i vid TVn.
    Hon brukar ockupera Theos men han vill ju ha den själv ibland...
    Tyvärr verkar IKEA ha slutat sälja sin o Jysk är jag lite skeptisk till.
    Får se hur det blir
  18. 9
    kanske en sån där liten fåtölj att sitta i vid TVn.
    Hon brukar ockupera Theos men han vill ju ha den själv ibland...
    Tyvärr verkar IKEA ha slutat sälja sin o Jysk är jag lite skeptisk till.
    Får se hur det blir
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10

    Ilva!

    Ååh jag rekommenderar Ilva till -alla- jag känner. Kolla på www.ilva.se. Finns i Malmö och nästan allt de har är ljuvligt.
    Plus, idag när jag var där flirtade Hannes Holms bebis med mig. Det du! ;)
  20. 10
    Ilva! Ååh jag rekommenderar Ilva till -alla- jag känner. Kolla på www.ilva.se. Finns i Malmö och nästan allt de har är ljuvligt.
    Plus, idag när jag var där flirtade Hannes Holms bebis med mig. Det du! ;)
  21. Medlem sedan
    Oct 2000
    #11

    jag mötte Lassie, jag mötte Lassie *nynnar*

    *ASG*
  22. 11
    jag mötte Lassie, jag mötte Lassie *nynnar* *ASG*
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Hahaha!

    Exakt.

    Och du, tror det eller ej men nästan alla jag sagt det till (ja, för nästan alla jag känner sysslar med celeb-spotting.. :)) har aldrig hört talas om honom. Jisses! :)
  24. 12
    Hahaha! Exakt.

    Och du, tror det eller ej men nästan alla jag sagt det till (ja, för nästan alla jag känner sysslar med celeb-spotting.. :)) har aldrig hört talas om honom. Jisses! :)
  25. Medlem sedan
    Mar 2004
    #13

    ÅÅÅåååå

    ..så många bra tips jag fick nu! Vi får väl se vad som blir årets julklapp om dryga månaden då!! :)
  26. 13
    ÅÅÅåååå ..så många bra tips jag fick nu! Vi får väl se vad som blir årets julklapp om dryga månaden då!! :)
  27. Sol mA&L
    #14

    Inget!

    Vi är inte så mycket för det här med julklappar, och så små barn behöver inte en massa presenter bara för att det är jul eller födelsedag. Vi köper det vi behöver under året som går.

    A får väl ngt från mor- och farföräldrar och kanske våra syskon. Det räcker gott och väl!
  28. 14
    Inget! Vi är inte så mycket för det här med julklappar, och så små barn behöver inte en massa presenter bara för att det är jul eller födelsedag. Vi köper det vi behöver under året som går.

    A får väl ngt från mor- och farföräldrar och kanske våra syskon. Det räcker gott och väl!
  29. Medlem sedan
    Oct 2001
    #15

    Jysk-fotöljen

    fick dottern sin 2:a julafton av mormor & morfar...den är faktiskt riktigt bra.
    Inte alls så där Jysk-smäckig!
    Ser (efter 2 år) fortfarande lika bra ut.
    Den är verkligen prisvärd!
  30. 15
    Jysk-fotöljen fick dottern sin 2:a julafton av mormor & morfar...den är faktiskt riktigt bra.
    Inte alls så där Jysk-smäckig!
    Ser (efter 2 år) fortfarande lika bra ut.
    Den är verkligen prisvärd!
  31. Medlem sedan
    Oct 2001
    #16

    Julklappsinköpen är avklarade

    sedan 3 veckor tillbaka.
    Theo får en safaribuss, med en massa djur som går att plocka bort.
    En bultbräda samt en xylofon.
    Vi har bestämt att det räcker gott & väl med 3 leksaker var till julen...vi har ändå en himla massa leksaker som ligger & skräpar (fast jag rensar ut med jämna mellanrum).
  32. 16
    Julklappsinköpen är avklarade sedan 3 veckor tillbaka.
    Theo får en safaribuss, med en massa djur som går att plocka bort.
    En bultbräda samt en xylofon.
    Vi har bestämt att det räcker gott & väl med 3 leksaker var till julen...vi har ändå en himla massa leksaker som ligger & skräpar (fast jag rensar ut med jämna mellanrum).

Liknande trådar

  1. Är alla föräldrar
    By Välkommen! in forum Skolbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 19:30
  2. hallå Ci-föräldrar
    By enmama in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 01:06
  3. Hallå hallå alla.
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 22:11
  4. Hallå hallå alla!
    By Pocahontas76 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 14:03
  5. God Jul på er alla goa föräldrar!
    By fredetta in forum Autismspektrum
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 20:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar