Hej på er ...
Abort
  1. nyfiken gul med litet n
    #1

    Hej på er ...

    Ojan, Manonym och A-H. Jag finns här på sidan till och från i helgen. Jag vet precis vad ni går igenom. Jag vet också att det finns en morgondag ... där är jag nu.

    Kram på er!
  2. 1
    Hej på er ... Ojan, Manonym och A-H. Jag finns här på sidan till och från i helgen. Jag vet precis vad ni går igenom. Jag vet också att det finns en morgondag ... där är jag nu.

    Kram på er!
  3. Manonym
    #2

    Tack och kram!

    Man behöver påminnas om morgondagen, just för att inte dagen ska kännas så tung!

    Kram tillbaka!!!
  4. 2
    Tack och kram! Man behöver påminnas om morgondagen, just för att inte dagen ska kännas så tung!

    Kram tillbaka!!!
  5. nyfiken gul med litet n
    #3

    Ja, ...

    det var min tanke ... att ger er lite ljus i mörkret och att ni skulle känna att ni inte är ensamma.
  6. 3
    Ja, ... det var min tanke ... att ger er lite ljus i mörkret och att ni skulle känna att ni inte är ensamma.
  7. Manonym
    #4

    Det betyder mycket

    att du finns här!
    Det betyder mer än du tror!!!
    Kram tillbaka!
  8. 4
    Det betyder mycket att du finns här!
    Det betyder mer än du tror!!!
    Kram tillbaka!
  9. Ojan
    #5

    Tack

    SOm Manonym skriver så betyder det mycket. Det är lätt att glömma bort det. Vill ju bara att detta ska vara över... så jag försöker att tänka på julen (då detta är över) mer än vanligt.
  10. 5
    Tack SOm Manonym skriver så betyder det mycket. Det är lätt att glömma bort det. Vill ju bara att detta ska vara över... så jag försöker att tänka på julen (då detta är över) mer än vanligt.
  11. Manonym
    #6

    Jag tänker också på julen mer extra nu!

    Det kanske är tur att julen ändå är så nära?
  12. 6
    Jag tänker också på julen mer extra nu! Det kanske är tur att julen ändå är så nära?
  13. nyfiken gul med litet n
    #7

    Inte ...

    behöver du tacka. Vem vet, när allt är över kanske du kan vara till stöd för någon annan medmänniska.
  14. 7
    Inte ... behöver du tacka. Vem vet, när allt är över kanske du kan vara till stöd för någon annan medmänniska.
  15. Ledsen A-H
    #8

    Det värmer....

    Tack för kramen :-)
    Idag är jag inte så stor. Har tjutit hela kvällen. Har så ont i magen. Känns ömt och svullet. Imorgonbitti ska jag till sjukhuset. Jag känner mej helt schitzofren: å ena sidan kan jag stå och prata med vem som helst om vädret etc (har tom varit iväg på barnkalas idag.....) men å andra sidan vill jag bara krypa in under täcket och gömma mej och gråta hejdlöst. Usch.
    Tack för att du tänker på en...Lär nog skriva imorgon.
    Kram
    A-H
  16. 8
    Det värmer.... Tack för kramen :-)
    Idag är jag inte så stor. Har tjutit hela kvällen. Har så ont i magen. Känns ömt och svullet. Imorgonbitti ska jag till sjukhuset. Jag känner mej helt schitzofren: å ena sidan kan jag stå och prata med vem som helst om vädret etc (har tom varit iväg på barnkalas idag.....) men å andra sidan vill jag bara krypa in under täcket och gömma mej och gråta hejdlöst. Usch.
    Tack för att du tänker på en...Lär nog skriva imorgon.
    Kram
    A-H
  17. Manonym
    #9

    Hoppas du får sova inatt

    Jag ska också till sjukhuset i morgon, fast på eftermiddagen.
    Min dag har varit i dimmans tecken och har känt mig väldigt frånvarande.
    Kram!
  18. 9
    Hoppas du får sova inatt Jag ska också till sjukhuset i morgon, fast på eftermiddagen.
    Min dag har varit i dimmans tecken och har känt mig väldigt frånvarande.
    Kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar