Det här med tema dom har
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Det här med tema dom har

    ju tema med floor filler oxå.. Fast det tycker jag är skoj å se när dom dansar olika teman..
  2. 1
    Det här med tema dom har ju tema med floor filler oxå.. Fast det tycker jag är skoj å se när dom dansar olika teman..
  3. Pink
    #2

    Ja

    Det visar ju på något sätt vilken bredd man har, vare sig det gäller sång eller dans!

    Det är ju någonting som Daniel verkligen har (som vann Idol förra året). Sådana människor rockar!!!
  4. 2
    Ja Det visar ju på något sätt vilken bredd man har, vare sig det gäller sång eller dans!

    Det är ju någonting som Daniel verkligen har (som vann Idol förra året). Sådana människor rockar!!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    precis..

    men han daniel som är i floorfiller såg på repriserna, höll med juryn lite där att han dansar med sitt hår.. *s* pinsamt. =) ja skulle klippadet om jag vore honom. E han fåfäng mån tro? fniss.. =)
  6. 3
    precis.. men han daniel som är i floorfiller såg på repriserna, höll med juryn lite där att han dansar med sitt hår.. *s* pinsamt. =) ja skulle klippadet om jag vore honom. E han fåfäng mån tro? fniss.. =)
  7. Pink
    #4

    Eller han kanske

    åtminstone kunde sätta upp det! ;-)
    Jag gillar inte Daniels stil alls. Han bara struttar runt och gör poser och, som sagt, slänger med håret.
    Synd, för han verkar ha en riktigt bra teknik, men gör liksom ingenting av den......

    Fast iofs är det väl kanske disco som dansstil som inte tilltalar mig. Jag såg ett inslag på lilla sportspegeln idag där det var två tjejer med som dansade discodans. Det är ju noll känsla i den, nästan som aerobics! Hur trist som helst att titta på...
  8. 4
    Eller han kanske åtminstone kunde sätta upp det! ;-)
    Jag gillar inte Daniels stil alls. Han bara struttar runt och gör poser och, som sagt, slänger med håret.
    Synd, för han verkar ha en riktigt bra teknik, men gör liksom ingenting av den......

    Fast iofs är det väl kanske disco som dansstil som inte tilltalar mig. Jag såg ett inslag på lilla sportspegeln idag där det var två tjejer med som dansade discodans. Det är ju noll känsla i den, nästan som aerobics! Hur trist som helst att titta på...
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5

    vi gillar

    visst samma sak =). hehe... ska bli spännande vad Daniel gör ikväll *s* Ser fram emot det. Och det blir visst 2 som gör dirty dancing. =) Härligt för jag gillar den filmen. Snart börjar det =)
  10. 5
    vi gillar visst samma sak =). hehe... ska bli spännande vad Daniel gör ikväll *s* Ser fram emot det. Och det blir visst 2 som gör dirty dancing. =) Härligt för jag gillar den filmen. Snart börjar det =)

Liknande trådar

  1. Tema 70-tal
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 07:33
  2. Tema...
    By anonymt namn in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 18:01
  3. Tema?
    By PernillaM in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 20:03
  4. EQ som tema
    By äppeldrickan in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 10:46
  5. tema eld
    By Lindak79 in forum Barn som yrke
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 10:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar