Prinsessan är här! - Sidan 2
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #21

    Stort grattis!!!!!!

    Krama storebrorsorna + prinsessan!!

    Synd att de inte lyssnade på dig ordentligt bara.....
  2. 21
    Stort grattis!!!!!! Krama storebrorsorna + prinsessan!!

    Synd att de inte lyssnade på dig ordentligt bara.....
  3. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #22

    Tack!

    Vet hur det känns, man blir helt galen av att höra om att andra fått bebis, ännu värre att träffa en liten ny människa! Man vill bara haaaa! =)
    Tack så mycket och kram!
  4. 22
    Tack! Vet hur det känns, man blir helt galen av att höra om att andra fått bebis, ännu värre att träffa en liten ny människa! Man vill bara haaaa! =)
    Tack så mycket och kram!
  5. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #23

    Ja

    Det känns jättekul att vi fick en liten tjej nu när det var sista gången och allt. Är ju iofs alltid den perfekta som kommer oavsett, men visst känns det kul! =)
    Tack för grattiset och kram!
  6. 23
    Ja Det känns jättekul att vi fick en liten tjej nu när det var sista gången och allt. Är ju iofs alltid den perfekta som kommer oavsett, men visst känns det kul! =)
    Tack för grattiset och kram!
  7. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #24

    Tack!

    Man BLIR sugen på bebis då och då, så är det ju... Har själv varit sjuk av avund många gånger, men nån gång måste man ju få sin sista och detta var nog MIN sista. Njuter för fullt av henne! =)
    Jättekram tillbax!
  8. 24
    Tack! Man BLIR sugen på bebis då och då, så är det ju... Har själv varit sjuk av avund många gånger, men nån gång måste man ju få sin sista och detta var nog MIN sista. Njuter för fullt av henne! =)
    Jättekram tillbax!
  9. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #25

    Gör det!

    Är ju så himla mysigt med bebis!
    Sen är det ju den perfekta som kommer oavsett vilket kön det är. =)
    Tack för grattiset och kram!
  10. 25
    Gör det! Är ju så himla mysigt med bebis!
    Sen är det ju den perfekta som kommer oavsett vilket kön det är. =)
    Tack för grattiset och kram!
  11. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #26

    Tack!

    En prinsessa är det helt klart, sååå vacker! =)
    Kram!
  12. 26
    Tack! En prinsessa är det helt klart, sååå vacker! =)
    Kram!
  13. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #27

    Tackar!

    Ja, det känns så skönt att det är klart och att det gick så bra!
    Kram!
  14. 27
    Tackar! Ja, det känns så skönt att det är klart och att det gick så bra!
    Kram!
  15. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #28

    Tack!

    Och kramar tillbax på er!
  16. 28
    Tack! Och kramar tillbax på er!
  17. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #29

    Ja

    Själv älskar jag förlossningsberättelser, detta blev ju iofs inte riktigt en fullständig sådan, men det är kul att berätta lite, an är ju uppfylld av sin upplevelse ett bra tag efteråt!
    Jättekul med en liten tjej såhär sista gången...
    Tack för grattiset och kram!
  18. 29
    Ja Själv älskar jag förlossningsberättelser, detta blev ju iofs inte riktigt en fullständig sådan, men det är kul att berätta lite, an är ju uppfylld av sin upplevelse ett bra tag efteråt!
    Jättekul med en liten tjej såhär sista gången...
    Tack för grattiset och kram!
  19. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #30

    Tack! =) *imt*

  20. 30
    Tack! =) *imt*
  21. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #31

    Tack! =)

    Både jag, Lennart och storebröderna Alexander och Isak är superstolta över sessan!
    Kram!
  22. 31
    Tack! =) Både jag, Lennart och storebröderna Alexander och Isak är superstolta över sessan!
    Kram!
  23. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #32

    Tack!

    Visst känns det lite surt när bm inte vill lyssna och tro på att man som kvinna är kapabel att föda barn och veta hur man själv vill ha det, men men... Det blev som sagt bra ändå!
    Kramar tillbax!
  24. 32
    Tack! Visst känns det lite surt när bm inte vill lyssna och tro på att man som kvinna är kapabel att föda barn och veta hur man själv vill ha det, men men... Det blev som sagt bra ändå!
    Kramar tillbax!
  25. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #33

    =) =)

    Hon ÄR verkligen supermysig! Och vacker...
    Många kramar tillbax!
  26. 33
    =) =) Hon ÄR verkligen supermysig! Och vacker...
    Många kramar tillbax!
  27. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #34

    Tack! Och...

    Nej, jag frågade faktiskt inte varför de ville att jag skulle krysta extra. Det kan ju iofs ha berott på att de var rädda för att lillan skulle vara stressad eftersom det gick så fort, jag hade såna värkar så man kunde inte kolla bebisens ljud utifrån och någon skalpelektrod var det inte tal om att hinna få på!
    Var det så förstår man ju bättre...

    Hon har inte fått något namn ännu, men vi tror vi vet vad det blir. =)
    Bröderna är jättestolta, fast Isak är lite avis, speciellt när pappa håller lillasyster! Han är en riktig pappagris... *ler* Otroligt snäll är han iaf mot lillan, det verkar som om han förstår att hon är känslig fast han är så liten!

    Kram!
  28. 34
    Tack! Och... Nej, jag frågade faktiskt inte varför de ville att jag skulle krysta extra. Det kan ju iofs ha berott på att de var rädda för att lillan skulle vara stressad eftersom det gick så fort, jag hade såna värkar så man kunde inte kolla bebisens ljud utifrån och någon skalpelektrod var det inte tal om att hinna få på!
    Var det så förstår man ju bättre...

    Hon har inte fått något namn ännu, men vi tror vi vet vad det blir. =)
    Bröderna är jättestolta, fast Isak är lite avis, speciellt när pappa håller lillasyster! Han är en riktig pappagris... *ler* Otroligt snäll är han iaf mot lillan, det verkar som om han förstår att hon är känslig fast han är så liten!

    Kram!
  29. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #35

    Tack!

    Och många kramar!
  30. 35
    Tack! Och många kramar!
  31. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #36

    Ja

    Det var en helt otrolig upplevelse, bara att följa kroppen och hänga på! Otroligt....
    Tack och kram!
  32. 36
    Ja Det var en helt otrolig upplevelse, bara att följa kroppen och hänga på! Otroligt....
    Tack och kram!
  33. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #37

    Tack!

    Ja, det var ju lite trist att det skulle bli så, men det var som sagt en superförlossning i alla fall. =) Men som sagt; när man gjort det förr borde de lite mer på att man har lite koll själv åxå...

    Vi kommer nog i tidningen nån gån nästa vecka, ska väl pallra oss in för fotografering imorgon kanske. =)

    Kram!
  34. 37
    Tack! Ja, det var ju lite trist att det skulle bli så, men det var som sagt en superförlossning i alla fall. =) Men som sagt; när man gjort det förr borde de lite mer på att man har lite koll själv åxå...

    Vi kommer nog i tidningen nån gån nästa vecka, ska väl pallra oss in för fotografering imorgon kanske. =)

    Kram!
  35. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #38

    Ojoj!

    Tiden går bara för fort! Snart 3 månader... otroligt!

    Visst är det häftigt att så små storasyskon verkar förstå så bra att bebisar är känsliga små människor? Jag blir jätteimponerad av Isak som ju annars kan vara ganska våldsam i sitt busande, hur fint han tar på lillasyster... =)
    Kram och tack!
  36. 38
    Ojoj! Tiden går bara för fort! Snart 3 månader... otroligt!

    Visst är det häftigt att så små storasyskon verkar förstå så bra att bebisar är känsliga små människor? Jag blir jätteimponerad av Isak som ju annars kan vara ganska våldsam i sitt busande, hur fint han tar på lillasyster... =)
    Kram och tack!
  37. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #39

    Tack!

    Jodå, här håller vi produktionen uppe! =) *s* Nä, men detta var sista, tyckte det kändes bra att få dom två sista tätt så dom kan ha mycket glädje av varandra!
    Kram!
  38. 39
    Tack! Jodå, här håller vi produktionen uppe! =) *s* Nä, men detta var sista, tyckte det kändes bra att få dom två sista tätt så dom kan ha mycket glädje av varandra!
    Kram!
  39. Astrid med pojkarna och prinsessan
    #40

    Tack!

    Ska vidarebefodra kramarna! =)

    Visst känns det synd att dom inte ville höra mer på mig, jag vill inte förlösas, jag vill föda! Men det gick trots allt bra... Jag hade ju gjort \"det mesta\" hemma. =)

    Snart är det din tur åxå, spännande! \"bara\" 1 månad! Känns iofs inte så \"bara\" sådär på slutet, men det går ju fort!

    Kram!
  40. 40
    Tack! Ska vidarebefodra kramarna! =)

    Visst känns det synd att dom inte ville höra mer på mig, jag vill inte förlösas, jag vill föda! Men det gick trots allt bra... Jag hade ju gjort \"det mesta\" hemma. =)

    Snart är det din tur åxå, spännande! \"bara\" 1 månad! Känns iofs inte så \"bara\" sådär på slutet, men det går ju fort!

    Kram!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Nya prinsessan.
    By Ringduva in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 22:22
  2. Prinsessan på slottet!
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 21:52
  3. Prinsessan Julia kom......
    By sienna in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 12:00
  4. Tomten och prinsessan
    By thealea in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 18:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar