Ebbe 1 år!
_0411 Novemberbarn
  1. Maria mWilmer o Ebbe
    #1

    Ebbe 1 år!

    OJ, vad stor han känns! Ätit tårta med händerna, öppnat paket, lekt med kompisar o kusiner, fått ballonger o serpentiner, fiskat i fiskdammen....

    Mycket har hunnits med under firande i två dagar. Barnkalas igår, med 5 kompisar 9 mån till 1år o 5 månader. Riktigt lyckat, då storasyskonen inte var med och allt var ettårsanpassat. Mysigt!
    Släktkalas idag med 11 gäster.

    Nu går pappa T med honom i vagnen så han ska kunna somna efter allt ståhej.

    Lite rörigt kanske, men vi är trötta... och glada!
  2. 1
    Ebbe 1 år! OJ, vad stor han känns! Ätit tårta med händerna, öppnat paket, lekt med kompisar o kusiner, fått ballonger o serpentiner, fiskat i fiskdammen....

    Mycket har hunnits med under firande i två dagar. Barnkalas igår, med 5 kompisar 9 mån till 1år o 5 månader. Riktigt lyckat, då storasyskonen inte var med och allt var ettårsanpassat. Mysigt!
    Släktkalas idag med 11 gäster.

    Nu går pappa T med honom i vagnen så han ska kunna somna efter allt ståhej.

    Lite rörigt kanske, men vi är trötta... och glada!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Grattis Ebbe!

    Hade för mig att Ebbe fyllde år idag, men eftersom jag inte var säker väntade jag på att du skulle skriva det=) Jag fyller nämligen också år idag.

    Vad mysigt med ettårsanpassat kalas. Kul när man känner efteråt att kalaset har varit lyckat.
  4. 2
    Grattis Ebbe! Hade för mig att Ebbe fyllde år idag, men eftersom jag inte var säker väntade jag på att du skulle skriva det=) Jag fyller nämligen också år idag.

    Vad mysigt med ettårsanpassat kalas. Kul när man känner efteråt att kalaset har varit lyckat.
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3

    Grattis Ebbe på 1-årsdagen hälsar

    Hampus med familj! =)
  6. 3
    Grattis Ebbe på 1-årsdagen hälsar Hampus med familj! =)
  7. Medlem sedan
    Mar 1999
    #4

    Grattis till dig oxå Mia! =) *IMT*

    .
  8. 4
    Grattis till dig oxå Mia! =) *IMT* .
  9. Fia med trean.
    #5

    Grattis!!! =)

    Och oj vad fort det går. Vad härligt ni verkar ha haft det =)
  10. 5
    Grattis!!! =) Och oj vad fort det går. Vad härligt ni verkar ha haft det =)
  11. M med tre pojkar
    #6

    Grattis Ebbe!

    Det är något särskillt med den allra första födelsedagen :O)
  12. 6
    Grattis Ebbe! Det är något särskillt med den allra första födelsedagen :O)
  13. Monica med Zacharias 1/11-04 + 3 till
    #7

    Grattis Ebbe!

    Stor kille nu! Låter som rejäla kalas - inte undra på att man behöver lite nedvarvning efter en sån helg!
  14. 7
    Grattis Ebbe! Stor kille nu! Låter som rejäla kalas - inte undra på att man behöver lite nedvarvning efter en sån helg!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    Grattis till dig med :)

    Och tack!

    Ja, det känns bra när kalasen gick som man ville och hoppades. Han leker mycket med sina nya saker, och det gör storebror med;)
  16. 8
    Grattis till dig med :) Och tack!

    Ja, det känns bra när kalasen gick som man ville och hoppades. Han leker mycket med sina nya saker, och det gör storebror med;)
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Tack!

    säger Ebbe!
  18. 9
    Tack! säger Ebbe!
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10

    Tack!

    ja, det har varit två härliga kalas, och mycket att fixa, men inte stressat ändå.

    Och visst går det fort! 1 år redan, min lillkille är ganska stor!
  20. 10
    Tack! ja, det har varit två härliga kalas, och mycket att fixa, men inte stressat ändå.

    Och visst går det fort! 1 år redan, min lillkille är ganska stor!
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11

    Ja, visst är det1

    Man fyller år många gånger, men den första är speciell på nåt vis. Känns som han är en riktig liten kille nu, och ingen bebis.
  22. 11
    Ja, visst är det1 Man fyller år många gånger, men den första är speciell på nåt vis. Känns som han är en riktig liten kille nu, och ingen bebis.
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12

    Ja, det blev stora

    kalas, men allt flöt väldigt bra. På släktkalaset kom tjejkusinerna på 3 o 4,5 år, och de och Wilmer lekte jättebra.

    Det behövdes en rejäl tur i vagnen för att få honom att somna. Tobias gick i 45 minuter tror jag...
  24. 12
    Ja, det blev stora kalas, men allt flöt väldigt bra. På släktkalaset kom tjejkusinerna på 3 o 4,5 år, och de och Wilmer lekte jättebra.

    Det behövdes en rejäl tur i vagnen för att få honom att somna. Tobias gick i 45 minuter tror jag...
  25. Medlem sedan
    Jan 2002
    #13

    Grattis Ebbe

    på din första födelsedag - stora killen nu.

    Har ett födelsedagskort i min väska som legat där sen i fredags när jag skulle posta det - men ack vad trött jag blev på mig själv när jag såg att det låg kvar i väskan igår.....:(

    Jag ska lägga på det nu, så ett litet kort från oss får du hem på posten imorgon hoppas jag

    kram Ebbe gubben.....vi är så ledsna att vi inte kunde komma på 1 års kalaset i lördags..:(

    Men det låter som du har haft en helt perfekt 1:a födelsedag med kompisar, paket och tårta....tjohooo!
  26. 13
    Grattis Ebbe på din första födelsedag - stora killen nu.

    Har ett födelsedagskort i min väska som legat där sen i fredags när jag skulle posta det - men ack vad trött jag blev på mig själv när jag såg att det låg kvar i väskan igår.....:(

    Jag ska lägga på det nu, så ett litet kort från oss får du hem på posten imorgon hoppas jag

    kram Ebbe gubben.....vi är så ledsna att vi inte kunde komma på 1 års kalaset i lördags..:(

    Men det låter som du har haft en helt perfekt 1:a födelsedag med kompisar, paket och tårta....tjohooo!
  27. Medlem sedan
    Dec 2001
    #14

    Grattis Ebbe

    Vad roligt att det blev ett lyckat kalas.
  28. 14
    Grattis Ebbe Vad roligt att det blev ett lyckat kalas.
  29. Medlem sedan
    Mar 2004
    #15

    Grattis!

    Vilken härlig kalashelg ni verkar ha haft!
    :)
  30. 15
    Grattis! Vilken härlig kalashelg ni verkar ha haft!
    :)
  31. Mia m Elias och Noel
    #16

    Tack=) *imt*

  32. 16
    Tack=) *imt*
  33. Mia m Elias och Noel
    #17

    Tack=) *imt*

  34. 17
    Tack=) *imt*
  35. Medlem sedan
    Apr 2004
    #18

    GrattisGrattisGrattis!!!

    Låter som att Ebbe haft en superdag :)
  36. 18
    GrattisGrattisGrattis!!! Låter som att Ebbe haft en superdag :)
  37. Monica med Zacharias 1/11-04 + 3 till
    #19

    Så kul att dina killar har kusiner i samma ålder

    ungefär. Mina barn har inga kusiner alls och det är lite trist. Alltid när vi träffar släkten är de de enda barnen. Själv hade jag jättekul med mina kusiner som barn, hade absolut inte velat vara utan dem, trots att vi idag har väldigt sporadisk kontakt.
  38. 19
    Så kul att dina killar har kusiner i samma ålder ungefär. Mina barn har inga kusiner alls och det är lite trist. Alltid när vi träffar släkten är de de enda barnen. Själv hade jag jättekul med mina kusiner som barn, hade absolut inte velat vara utan dem, trots att vi idag har väldigt sporadisk kontakt.
  39. Medlem sedan
    Sep 2000
    #20

    Grattis Ebbe....i efterskott :D

    helt galet att det redan gått ett helt år vi satt här o skrev o längtade ihjäl oss ;), vart tog bebisarna vägen?

    Kram på er!!!
  40. 20
    Grattis Ebbe....i efterskott :D helt galet att det redan gått ett helt år vi satt här o skrev o längtade ihjäl oss ;), vart tog bebisarna vägen?

    Kram på er!!!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Ebbe?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 18:14
  2. Ebbe?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-23, 09:33
  3. Ebbe 1 år!
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 23:05
  4. Ebbe bättre!
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 21:08
  5. Ebbe just nu
    By wina in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 23:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar