Hallå... jag är här nu igen!
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Hallå... jag är här nu igen!

    Hej på er igen!
    Efter att ha skolkat från denna sida det sista halvåret försöker jag nu ta nya tag. Jag är också gravid igen och gick in på ankomstgrupp 2006/01. När jag sedan tittade här såg jag ju att ni finns kvar och det är ju mycket roligare förstås. Dessutom ser jag att det är fler som väntar tillökning:)
    Ja, som jag skrev: Jag är också gravid igen och väntar nästa den 28/1. Det vore kul att komma igång och snacka lite mer med er den kommande tiden.
    Ha det gött så länge!
  2. 1
    Hallå... jag är här nu igen! Hej på er igen!
    Efter att ha skolkat från denna sida det sista halvåret försöker jag nu ta nya tag. Jag är också gravid igen och gick in på ankomstgrupp 2006/01. När jag sedan tittade här såg jag ju att ni finns kvar och det är ju mycket roligare förstås. Dessutom ser jag att det är fler som väntar tillökning:)
    Ja, som jag skrev: Jag är också gravid igen och väntar nästa den 28/1. Det vore kul att komma igång och snacka lite mer med er den kommande tiden.
    Ha det gött så länge!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Grattis till graviditeten!

    Våra barn är verkligen synkade, jag har BF 24 januari... Kul att du är tillbaka. Själv är jag lite periodare här, skriver inte så jättemycket men vill ändå kika in och ha lite koll då och då.
  4. 2
    Grattis till graviditeten! Våra barn är verkligen synkade, jag har BF 24 januari... Kul att du är tillbaka. Själv är jag lite periodare här, skriver inte så jättemycket men vill ändå kika in och ha lite koll då och då.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Hej o grattis!!

    Jodå visst finns vi kvar! Emellanåt är det riktigt bra fart här inne!
  6. 3
    Hej o grattis!! Jodå visst finns vi kvar! Emellanåt är det riktigt bra fart här inne!

Liknande trådar

  1. Hallå igen!
    By zukits in forum _0707 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 09:08
  2. Hallå igen
    By asil in forum Höftluxationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 23:19
  3. Hallå igen
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 22:48
  4. Hallå igen!
    By Tiger-Kanin in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 20:23
  5. hallå igen
    By leolo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar