Min lilla teaterapa!
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Min lilla teaterapa!

    Engla har blivit en riktig filmare! Alltså, när hon blir sur för nåt eller inte får som hon vill så har hon börjat med att lägga ena eller båda händerna för ansiktet och \"låtsas\" gråta! Det verkar iofs ganska äkta men så fort jag säger det hon vill så är hon hur glad som helst! jag testade nämnligen idag. Jag sa på skoj att Elias (storebror på 3,5 år) skulle får hennes välling, då gjorde hon som jag beskrev men så fort jag sa att jag skojade så var hon glad som en lärka!! Var ska detta sluta månne, Hollywood? ;-) *S*
    Hon är superduktig på att charma också vet PRECIS hur hon ska göra för att flirta in sig hos folk. *medger att jag är lite stolt över min söta tös* Fler \"filmstjärnor\"?
  2. 1
    Min lilla teaterapa! Engla har blivit en riktig filmare! Alltså, när hon blir sur för nåt eller inte får som hon vill så har hon börjat med att lägga ena eller båda händerna för ansiktet och \"låtsas\" gråta! Det verkar iofs ganska äkta men så fort jag säger det hon vill så är hon hur glad som helst! jag testade nämnligen idag. Jag sa på skoj att Elias (storebror på 3,5 år) skulle får hennes välling, då gjorde hon som jag beskrev men så fort jag sa att jag skojade så var hon glad som en lärka!! Var ska detta sluta månne, Hollywood? ;-) *S*
    Hon är superduktig på att charma också vet PRECIS hur hon ska göra för att flirta in sig hos folk. *medger att jag är lite stolt över min söta tös* Fler \"filmstjärnor\"?
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Mmm

    Vår lilla dramaqueen (king *s*) här hemma är väldigt duktig på att filma och försöka låta att han är ledsen. Han skrynklar ihop hela ansiktet, sen lägger han sig ner på golvet för att dunka huvudet i golvet och man ser verkligen hur han tar det försiktigt för att inte dunka för hårt, då gör det ju ont *ler* Sen försöker han pressa fram tårar också *s*

    Han är också en liten charmör som vet precis hur man charmar alla. Han fick en hel gata att stanna och titta och peka på honom när han gick och dansade bredvid vagnen häromdagen *s* Han bara ler och tittar på alla och ibland kostar han på sig att vinka till dom som tittar på honom *skrattar*

    Klart du ska vara stolt, man kan ju inte låta bli att vara det :)
  4. 2
    Mmm Vår lilla dramaqueen (king *s*) här hemma är väldigt duktig på att filma och försöka låta att han är ledsen. Han skrynklar ihop hela ansiktet, sen lägger han sig ner på golvet för att dunka huvudet i golvet och man ser verkligen hur han tar det försiktigt för att inte dunka för hårt, då gör det ju ont *ler* Sen försöker han pressa fram tårar också *s*

    Han är också en liten charmör som vet precis hur man charmar alla. Han fick en hel gata att stanna och titta och peka på honom när han gick och dansade bredvid vagnen häromdagen *s* Han bara ler och tittar på alla och ibland kostar han på sig att vinka till dom som tittar på honom *skrattar*

    Klart du ska vara stolt, man kan ju inte låta bli att vara det :)
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Belle är ju \"filmstjärna\" på riktigt

    efter har varit med i olika TV program och reklamfilm, men än så länge har det inte krävds några större prestationer av henne:) Förutom att hon lyckades somna på beställning, men det var nog ett lyckoträff....Kanske något för er att prova...man kan ju anmäla sig som statist och likande om du tro hon skulle tycker det var kul? En grej Belle kör med hemma är att hon låsas göra sig illa/slår i huvudet/fastnar bakom saker och låsas grinar så man ska trösta och tycker synd om henne:)Och blåsa på foten bara älskar hon....slänger upp foten i ansiktet på en så fort man frågar om hon har gjoret illa sig eller när någon annan gör illa sig.....
  6. 3
    Belle är ju \"filmstjärna\" på riktigt efter har varit med i olika TV program och reklamfilm, men än så länge har det inte krävds några större prestationer av henne:) Förutom att hon lyckades somna på beställning, men det var nog ett lyckoträff....Kanske något för er att prova...man kan ju anmäla sig som statist och likande om du tro hon skulle tycker det var kul? En grej Belle kör med hemma är att hon låsas göra sig illa/slår i huvudet/fastnar bakom saker och låsas grinar så man ska trösta och tycker synd om henne:)Och blåsa på foten bara älskar hon....slänger upp foten i ansiktet på en så fort man frågar om hon har gjoret illa sig eller när någon annan gör illa sig.....
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Filmstjärna satt jag faktiskt

    i situationstecken\" \", hon är ju ingen Hollywoodkändis direkt:)Så det var ingen storhetsvansinne, utan ett tekniskt fel! Men min lilla stjärnar är hon allt
  8. 4
    Filmstjärna satt jag faktiskt i situationstecken\" \", hon är ju ingen Hollywoodkändis direkt:)Så det var ingen storhetsvansinne, utan ett tekniskt fel! Men min lilla stjärnar är hon allt
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5

    *S* Ja de är ju för söta!!

    Riktigt ser framför mig hur han sitter och charmar i vagnen! Ja självklart ska man vara stolt, vem ska annars vara stolt över dem?
  10. 5
    *S* Ja de är ju för söta!! Riktigt ser framför mig hur han sitter och charmar i vagnen! Ja självklart ska man vara stolt, vem ska annars vara stolt över dem?
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6

    Ååå Belle

    är ju ett sååå fint namn! vet inte om jag sett dig här inne förrut? Men det har ju varit lite stiltje här ett tag... Det namnet hade jag som favvo ett tag under graviditeten faktyiskt! :)

    Nja, har nog inte tid att följa Engla på auditions och så, men nog skulle hon gilla det! Vad kul att ha en alldeles egne liten \"filmstjärna\"! :)
  12. 6
    Ååå Belle är ju ett sååå fint namn! vet inte om jag sett dig här inne förrut? Men det har ju varit lite stiltje här ett tag... Det namnet hade jag som favvo ett tag under graviditeten faktyiskt! :)

    Nja, har nog inte tid att följa Engla på auditions och så, men nog skulle hon gilla det! Vad kul att ha en alldeles egne liten \"filmstjärna\"! :)
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Skojar du..

    ..här har du drama queen #1!! Visst är de kul ändå?? Lunch på torsdag??
  14. 7
    Skojar du.. ..här har du drama queen #1!! Visst är de kul ändå?? Lunch på torsdag??
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8

    Ja, då har vi

    självstudier så då har jag ju tid med lunch! :) kl 12? Var?
  16. 8
    Ja, då har vi självstudier så då har jag ju tid med lunch! :) kl 12? Var?
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9

    Vart passar dig??

    Börjar igen vid ett så inte för långt från högskolan! Nya buffen på det grekiska stället kanske?? *mums*
  18. 9
    Vart passar dig?? Börjar igen vid ett så inte för långt från högskolan! Nya buffen på det grekiska stället kanske?? *mums*
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10

    Ja, det blir bra tror jag.

    men jag är i skolan innan med, ska jag komma till HLK? Kommer dit strax före klockan 12 om jag inte hör nåt annat, vid trappan?
    *Kramis*
  20. 10
    Ja, det blir bra tror jag. men jag är i skolan innan med, ska jag komma till HLK? Kommer dit strax före klockan 12 om jag inte hör nåt annat, vid trappan?
    *Kramis*
  21. Medlem sedan
    Mar 2004
    #11

    12 vid trappan blir utmärkt IMT

  22. 11
    12 vid trappan blir utmärkt IMT

Liknande trådar

  1. Teaterapa
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 19:54
  2. Med fullmånen kom lilla,lilla Dagny..
    By soffiplopp in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 04:17
  3. Lilla lilla pappa
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-23, 14:51
  4. Min lilla bebis, min lilla skruttfia
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 11:31
  5. Från Lilla Jag (inte lilla jag)
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar