nervös undrar om det lyckas????
_03 Sommarbarn
  1. boddan med Leah 1/7-03 och Ella 21/4-05
    #1

    nervös undrar om det lyckas????

    Idag skickade jag iväg Leah utan blöjor till dagis. Undrar hur det kommer att gå. Tog med fem ectra par byxor ifall det inte skulle gå bra.
    Hon har fixat det här hemma så nu hoppas jag hon fixar det på dagis med.
  2. 1
    nervös undrar om det lyckas???? Idag skickade jag iväg Leah utan blöjor till dagis. Undrar hur det kommer att gå. Tog med fem ectra par byxor ifall det inte skulle gå bra.
    Hon har fixat det här hemma så nu hoppas jag hon fixar det på dagis med.
  3. Majsan m H&S
    #2

    Spännande!

    Svante slutade med dagisblöjorna för ungefär två månader sedan, tror jag. Det gick, med några få undantag, verkligen jättedåligt i början. På något sätt skar det sig mellan Svante och personalen i \"kiss-sammanhang\", så han kissade hellre i byxorna än i toaletten, samtidigt som han verkligen inte ville ha blöja. Det var verkligen jättesynd om honom ett tag. Hur som helst, efter ett antal turer och diskussioner fick vi rätsida på det och efter vår sista diskussion vände det helt och hållet från den ena dagen till den andra - plötsligt är kissiga byxor ett så gott som bortglömt fenomen.

    Lång utläggning, men jag hoppas det funkar bra idag!
  4. 2
    Spännande! Svante slutade med dagisblöjorna för ungefär två månader sedan, tror jag. Det gick, med några få undantag, verkligen jättedåligt i början. På något sätt skar det sig mellan Svante och personalen i \"kiss-sammanhang\", så han kissade hellre i byxorna än i toaletten, samtidigt som han verkligen inte ville ha blöja. Det var verkligen jättesynd om honom ett tag. Hur som helst, efter ett antal turer och diskussioner fick vi rätsida på det och efter vår sista diskussion vände det helt och hållet från den ena dagen till den andra - plötsligt är kissiga byxor ett så gott som bortglömt fenomen.

    Lång utläggning, men jag hoppas det funkar bra idag!
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    det gick

    När jag kom och hämtade henne så hade hon samma kläder på sig. Så jag frågade hur det hade gått och hon hade gått på toaletten hela tiden. Känns så bra. Snart är blöjor bara ett minne.
  6. 3
    det gick När jag kom och hämtade henne så hade hon samma kläder på sig. Så jag frågade hur det hade gått och hon hade gått på toaletten hela tiden. Känns så bra. Snart är blöjor bara ett minne.

Liknande trådar

  1. Litet nervös, men inte så nervös som jag
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 00:12
  2. hur lyckas ni?
    By lite anonym idag in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 16:23
  3. Undrar om jag kan lyckas
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 13:47
  4. Undrar om vi lyckas...
    By Anna med J,Minja +6 in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 10:03
  5. Nervös ska det lyckas???
    By mjukisb in forum _0307 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 07:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar