Väljer att inte vara med på IM-listan
Mellan missfall & graviditet
  1. Eva med Hampus-03
    #1

    Väljer att inte vara med på IM-listan

    Jag tycker redan nu att det är svårt att \"leva\" normalt. Allt är inriktat på två datum, äl och im och resten av tiden är bara en meningslös transportsträcka. Nu efter drygt 6 månaders försök kämpar jag hårt för att komma bort från det så jag avstår. Men jag håller gärna en konstant tumme för er andra att ni ska slippa uppdatera era datum på listan (dvs att mensen verkligen inte kommer för att ni är gravida).
  2. 1
    Väljer att inte vara med på IM-listan Jag tycker redan nu att det är svårt att \"leva\" normalt. Allt är inriktat på två datum, äl och im och resten av tiden är bara en meningslös transportsträcka. Nu efter drygt 6 månaders försök kämpar jag hårt för att komma bort från det så jag avstår. Men jag håller gärna en konstant tumme för er andra att ni ska slippa uppdatera era datum på listan (dvs att mensen verkligen inte kommer för att ni är gravida).
  3. J
    #2

    Håller med

    Hej! Håller verkligen med dig. Det är så livet ser ut nu, va hemsk egentligen. Har också försköt i drygt 6 månader nu.Hoppas på oss denna gång!
    Lycka till!
  4. 2
    Håller med Hej! Håller verkligen med dig. Det är så livet ser ut nu, va hemsk egentligen. Har också försköt i drygt 6 månader nu.Hoppas på oss denna gång!
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Samma här

    Ju mindre man snöar in på datum desto bättre. Har också hållit på och räknat dagar förut, men mådde inte bättre av det, tvärtom. Ja, förutom äl-dagen förstås, den håller jag reda på!
  6. 3
    Samma här Ju mindre man snöar in på datum desto bättre. Har också hållit på och räknat dagar förut, men mådde inte bättre av det, tvärtom. Ja, förutom äl-dagen förstås, den håller jag reda på!

Liknande trådar

  1. Men om man väljer att inte registrera
    By kella in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 16:29
  2. Väljer att vara anonym pga att jag
    By sämsta mamman in forum _0706 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 21:54
  3. Väljer att vara anonym
    By anonymt namn in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 16:28
  4. Väljer att vara anonym idag
    By bara jag???? in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 11:57
  5. Man väljer ju inte bort
    By Anna in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 11:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar