A-H
Abort
  1. Ojan
    #1

    A-H

    Tänker på dig!
  2. 1
    A-H Tänker på dig!
  3. Cia76
    #2

    En till

    ...som tänker på dig och undrar hur du mår!

    KRAMIS
  4. 2
    En till ...som tänker på dig och undrar hur du mår!

    KRAMIS
  5. Manonym
    #3

    Samma här! *kram* *imt

    *
  6. 3
    Samma här! *kram* *imt *
  7. A-H
    #4

    Hej!

    Kom till sjukhuset vid 8 imorse och fick de sista fyra tabletterna. Sen slocknade jag. Sov i två timmar och så fort jag reste mej för att gå på toa, kom \"allt\"...Det var sorgligt men samtidigt en sådan oändlig lättnad inombords. Jag trodde inte att det som kom ut skulle vara så pass \"stort\" som det var..nu tittade jag inte efter så noga men det kändes ju...Men (det här låter kanske äckligt) jag kände att det var BRA att det faktiskt kändes. Så man kunde förnimma det hela, mer än bara blod. Förstår ni vad jag menar...? Personalen var så omtänksamma och det var viktigt (med tanke på hurdan läkaren var sist!). Nu blöder jag jättemycket och magen ömmar, men i bröstet ser jag redan ljuset. Känns inte lika tungt och mörkt som det gjorde igår. Hjärtat dunkar inte hårt och skoningslöst av sorg, utan mer lättat.
    Flyttar nu över till \"Efter abort\".
    Tack så jättemkt för allt stöd jag fått här inne! En stor kram till er alla!!!
  8. 4
    Hej! Kom till sjukhuset vid 8 imorse och fick de sista fyra tabletterna. Sen slocknade jag. Sov i två timmar och så fort jag reste mej för att gå på toa, kom \"allt\"...Det var sorgligt men samtidigt en sådan oändlig lättnad inombords. Jag trodde inte att det som kom ut skulle vara så pass \"stort\" som det var..nu tittade jag inte efter så noga men det kändes ju...Men (det här låter kanske äckligt) jag kände att det var BRA att det faktiskt kändes. Så man kunde förnimma det hela, mer än bara blod. Förstår ni vad jag menar...? Personalen var så omtänksamma och det var viktigt (med tanke på hurdan läkaren var sist!). Nu blöder jag jättemycket och magen ömmar, men i bröstet ser jag redan ljuset. Känns inte lika tungt och mörkt som det gjorde igår. Hjärtat dunkar inte hårt och skoningslöst av sorg, utan mer lättat.
    Flyttar nu över till \"Efter abort\".
    Tack så jättemkt för allt stöd jag fått här inne! En stor kram till er alla!!!
  9. Manonym
    #5

    Va skönt med bra bemötande!

    Vilken vecka var du i?
    Jag kommer att vara i vecka 16 på onsdag, så jag vet ju att det kommer att vara rätt mycket som kommer ut...
    Kram!
  10. 5
    Va skönt med bra bemötande! Vilken vecka var du i?
    Jag kommer att vara i vecka 16 på onsdag, så jag vet ju att det kommer att vara rätt mycket som kommer ut...
    Kram!
  11. A-H
    #6

    Hej

    Jag var nog i v.8+ nåt, tror jag.
    Hur mår du? Lovar att tänka på dej!
  12. 6
    Hej Jag var nog i v.8+ nåt, tror jag.
    Hur mår du? Lovar att tänka på dej!
  13. Manonym
    #7

    Jag mår rätt bra

    Har börjat känna av foglossning med ilningar i underlivet, vilket är mindre kul iof...

    Men jag känner fortfarande inget av pillrena jag fick idag för fem timmar sedan. Piller som ska stanna upp själva graviditeten.

    Tänk lite extra på mig på onsdag då det bullrar igång... huh...

    Kram!
  14. 7
    Jag mår rätt bra Har börjat känna av foglossning med ilningar i underlivet, vilket är mindre kul iof...

    Men jag känner fortfarande inget av pillrena jag fick idag för fem timmar sedan. Piller som ska stanna upp själva graviditeten.

    Tänk lite extra på mig på onsdag då det bullrar igång... huh...

    Kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar