50 +60-årspresenter ?
Hem & fritid
  1. Lollo
    #1

    50 +60-årspresenter ?

    Jag behöver tips på present till min mor som fyller 50 + hennes man som fyller 60. Dessutom fyller min far 50, så han måste väl också få en present ;-)
    De fyller i maj respektive juni.

    Vad har ni för bra tips ? Mor och mannen reser en del, de tränar mycket och går ofta på teater, bio, restaurang mm. Åker mycket Ålandsbåt och har bl.a varit i Nådendal.....

    Far har barn i 12-årsåldern, bor i sta´n men har lantställe där han är om somrarna (med fru och barn). Har inga direkta intressen... Jobbar på bank och umgås inte så mycket med kompisar.

    Ja, nu har ni fått lite levnadsbeskrivning på de tre också... Låt tipsen hagla *ler*
  2. 1
    50 +60-årspresenter ? Jag behöver tips på present till min mor som fyller 50 + hennes man som fyller 60. Dessutom fyller min far 50, så han måste väl också få en present ;-)
    De fyller i maj respektive juni.

    Vad har ni för bra tips ? Mor och mannen reser en del, de tränar mycket och går ofta på teater, bio, restaurang mm. Åker mycket Ålandsbåt och har bl.a varit i Nådendal.....

    Far har barn i 12-årsåldern, bor i sta´n men har lantställe där han är om somrarna (med fru och barn). Har inga direkta intressen... Jobbar på bank och umgås inte så mycket med kompisar.

    Ja, nu har ni fått lite levnadsbeskrivning på de tre också... Låt tipsen hagla *ler*
  3. Majamyra
    #2

    Min pappa

    fick en flygtur (med pilot i ett litet sportflygplan) av mig, min bror och mamma, när han fyllde 65 i somras. Han flög i 45 min och fick själv bestämma vad han ville se. Han var mycket nöjd med upplevelsen. Kalaset kostade drygt 2000,-.
  4. 2
    Min pappa fick en flygtur (med pilot i ett litet sportflygplan) av mig, min bror och mamma, när han fyllde 65 i somras. Han flög i 45 min och fick själv bestämma vad han ville se. Han var mycket nöjd med upplevelsen. Kalaset kostade drygt 2000,-.
  5. Majamyra
    #3

    Kom på en sak till

    För 15 år sedan när barnens farfar fyllde 50 fick han en vin-rad i present.
    Läs här:
    http://secure.vingardar.com/?nyheter.html
    Farmor och farfar åkte ner nåt år senare och kom hem med massor av gott vin.
  6. 3
    Kom på en sak till För 15 år sedan när barnens farfar fyllde 50 fick han en vin-rad i present.
    Läs här:
    http://secure.vingardar.com/?nyheter.html
    Farmor och farfar åkte ner nåt år senare och kom hem med massor av gott vin.
  7. Lollo
    #4

    Tack för tips !

    Det där med flyg kan ju vara nå´t !

    Ska kolla närmare på vinraden också, förstod inte riktigt hur det gick till... Man måste alltså åka ner och hämta sitt vin om man vill ha nå´t, eller ?
  8. 4
    Tack för tips ! Det där med flyg kan ju vara nå´t !

    Ska kolla närmare på vinraden också, förstod inte riktigt hur det gick till... Man måste alltså åka ner och hämta sitt vin om man vill ha nå´t, eller ?

Liknande trådar

  1. 3-årspresenter?
    By Little_sister in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 20:13
  2. 2-årspresenter!!!???
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 06:06
  3. 18-årspresenter
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 09:18
  4. 1-årspresenter?
    By Rubina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 20:52
  5. 2-årspresenter?
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar