Blir så jävla trött.
Ensamförälder
  1. trött mamma
    #1

    Blir så jävla trött.

    Mitt barns pappa bara lovar en massa som han sedan inte håller. Jag exploderar av ilska. Sådant får du räkna med säger pappan... Jag kommer aldrig räkna med att folk ljuger och inte håller det som de lovar. Det är ju barnet som far illa av de brutna löfterna och det ska barnet räkna med ???

    trött mamma
  2. 1
    Blir så jävla trött. Mitt barns pappa bara lovar en massa som han sedan inte håller. Jag exploderar av ilska. Sådant får du räkna med säger pappan... Jag kommer aldrig räkna med att folk ljuger och inte håller det som de lovar. Det är ju barnet som far illa av de brutna löfterna och det ska barnet räkna med ???

    trött mamma
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Fråga honom vad han menar

    Vad vill han att barnet ska räkna med? Vad vill han att barnet ska lära sig om hur man beter sig? DET är vad det handlar om, men det verkar han ha missat. Har du frågat honom?

    Förmodligen gör han det för att jävlas med dig, åtminstone delvis. Försök låtsas som att det inte är något som DU bryr dig om, bara barnet, så kanske han inte får ut vad han tänkt sig av det.
  4. 2
    Fråga honom vad han menar Vad vill han att barnet ska räkna med? Vad vill han att barnet ska lära sig om hur man beter sig? DET är vad det handlar om, men det verkar han ha missat. Har du frågat honom?

    Förmodligen gör han det för att jävlas med dig, åtminstone delvis. Försök låtsas som att det inte är något som DU bryr dig om, bara barnet, så kanske han inte får ut vad han tänkt sig av det.

Liknande trådar

  1. Blir så jävla trött på min och makens...
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2011-12-29, 10:23
  2. Jag blir så jävla trött!!!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 18:42
  3. Så jävla trött på
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 17:50
  4. Nu är jag så jävla trött!
    By trött! in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 23:37
  5. Nu är jag så jävla trött!
    By trött! in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar