Heidi...
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Heidi...

    vad fint du har skrivit på första sidan *gråter en skvätt*
    Många kramar till er så här i höstmörkret.
    *KRAM*
  2. 1
    Heidi... vad fint du har skrivit på första sidan *gråter en skvätt*
    Många kramar till er så här i höstmörkret.
    *KRAM*
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Tack ! Det värmer verkligen att

    veta att folk där ute tänker på en. Man behöver verkligen det, det underlättar ens tillvaro. Man vet liksom då att man inte är helt ensam. Skrev ju den insändaren redan i januari-februari nånting å trodde inte att den skulle publiceras eftersom det tog sån tid, fick mail först idag om att den var med på startsidan.... snacka om tajming, nästan precis på årsdagen. Precis när man verkligen behöver få höra av andra att dom tänker på en.
    Kram tillbaka !
  4. 2
    Tack ! Det värmer verkligen att veta att folk där ute tänker på en. Man behöver verkligen det, det underlättar ens tillvaro. Man vet liksom då att man inte är helt ensam. Skrev ju den insändaren redan i januari-februari nånting å trodde inte att den skulle publiceras eftersom det tog sån tid, fick mail först idag om att den var med på startsidan.... snacka om tajming, nästan precis på årsdagen. Precis när man verkligen behöver få höra av andra att dom tänker på en.
    Kram tillbaka !
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Ah...

    Tararna rinner nerfor mina kinder nar jag laser din berattelse. Sa fint du har skrivit! Men sa sorgligt... Livet ar verkligen orattvist ibland!

    Tanker pa er och hoppas ni far se manen ikvall!

    Kramar i massor
  6. 3
    Ah... Tararna rinner nerfor mina kinder nar jag laser din berattelse. Sa fint du har skrivit! Men sa sorgligt... Livet ar verkligen orattvist ibland!

    Tanker pa er och hoppas ni far se manen ikvall!

    Kramar i massor
  7. Therese
    #4

    Jag minns..


    Jag minns när jag läste det hemska som hänt er, här på AFF, och jag har tänkt på er.
    Hur fungerar vardagen för dig och Robin?
    Många Kramar
    /Therese m Eddy, Joel och en till i magen
  8. 4
    Jag minns..
    Jag minns när jag läste det hemska som hänt er, här på AFF, och jag har tänkt på er.
    Hur fungerar vardagen för dig och Robin?
    Många Kramar
    /Therese m Eddy, Joel och en till i magen
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    *kramar om*

    Jättefint skrivet, jag sitter här och tårarna bara rinner... Det gör ont i hela mig bara av tanken på att barn blir föräldralösa och att man kan mista de man älskar mest i världen.

    Stor kram till dig och Robin!
  10. 5
    *kramar om* Jättefint skrivet, jag sitter här och tårarna bara rinner... Det gör ont i hela mig bara av tanken på att barn blir föräldralösa och att man kan mista de man älskar mest i världen.

    Stor kram till dig och Robin!
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    ååh det måste vara så...

    nää jag kan itne förstå det.

    massor av kramar

    tack för att du ville dela med dig.


    *kram*
  12. 6
    ååh det måste vara så... nää jag kan itne förstå det.

    massor av kramar

    tack för att du ville dela med dig.


    *kram*
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7

    ohh va fint

    tårana bara forsar...stora kramar till dig o Robin,,kramar kram
  14. 7
    ohh va fint tårana bara forsar...stora kramar till dig o Robin,,kramar kram
  15. Elizabeth & lillasyster v.37
    #8

    Kram !!

    Grät också en skvätt..
  16. 8
    Kram !! Grät också en skvätt..
  17. Medlem sedan
    Apr 1999
    #9

    Jättefint skrivet!

    Jag tänker på er lite då och då och hoppas att ni har det så bra som man nu kan ha det utan älskad make och pappa.

    *Många kramar*
  18. 9
    Jättefint skrivet! Jag tänker på er lite då och då och hoppas att ni har det så bra som man nu kan ha det utan älskad make och pappa.

    *Många kramar*
  19. Frugo
    #10

    Heidi!

    Va fint du skrev!
    Jag var själv 3 år och 9 månader när min pappa dog och jag har tänkt mycket på det senaste tiden när nu min äldsta dotter är i den ålder som jag var då. Jag växte upp ensam med min mamma. Men trots att jag inte var så gammal så har jag några minnen av min pappa, ljusa minnen. När man är så liten och förlorar en pappa så tror jag ändå att det är dom glada stunderna som man minns sen längre fram i livet.
    Men visst är detta en stor sorg för mig även idag.

    Min mamma har alltid berättat mycket för mig om min pappa. Och hon säger ofta att jag är lik honom. Både saker som jag gör och säger, samt utseendemässigt. Och då känner jag mig alltid lite stolt.

    I helgen var vi på kyrkogården. Mamma, jag och mina 2 döttrar. Och det känns, i hjärtat, både glädjen och sorgen.

    Jag önskar er all lycka!
  20. 10
    Heidi! Va fint du skrev!
    Jag var själv 3 år och 9 månader när min pappa dog och jag har tänkt mycket på det senaste tiden när nu min äldsta dotter är i den ålder som jag var då. Jag växte upp ensam med min mamma. Men trots att jag inte var så gammal så har jag några minnen av min pappa, ljusa minnen. När man är så liten och förlorar en pappa så tror jag ändå att det är dom glada stunderna som man minns sen längre fram i livet.
    Men visst är detta en stor sorg för mig även idag.

    Min mamma har alltid berättat mycket för mig om min pappa. Och hon säger ofta att jag är lik honom. Både saker som jag gör och säger, samt utseendemässigt. Och då känner jag mig alltid lite stolt.

    I helgen var vi på kyrkogården. Mamma, jag och mina 2 döttrar. Och det känns, i hjärtat, både glädjen och sorgen.

    Jag önskar er all lycka!
  21. Cecilia & Samuel
    #11

    Åh

    Jag tänkte på dig häromdagen, lite lustigt att det sammanfaller med att din berättelse är på startsidan. Din berättelse är jättesorgligt! Jag har nog inte greppat det än, fastän det har gått så pass lång tid ändå.

    Hur har ni det nu? Är ni kvar i däruppe?

    *massor med kramar*
  22. 11
    Åh Jag tänkte på dig häromdagen, lite lustigt att det sammanfaller med att din berättelse är på startsidan. Din berättelse är jättesorgligt! Jag har nog inte greppat det än, fastän det har gått så pass lång tid ändå.

    Hur har ni det nu? Är ni kvar i däruppe?

    *massor med kramar*

Liknande trådar

  1. heidi n 72!!
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 08:03
  2. Heidi!
    By Misan med 4 killar in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 20:58
  3. Heidi!!
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 21:11
  4. Heidi
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 20:34
  5. Heidi!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 06:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar