läser och läser men skriver inte ofta
Mellan missfall & graviditet
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    läser och läser men skriver inte ofta

    Hej alla tappra tjejer....jag går också och väntar på mens efter min skrapning den 10 oktober och vet att det kan ta tid efter mitt förra missfall...Suck! Man vill ju inget hellre än \"komma igång\" även om jag också känner att man borde vänta...Ville inget speciellt ...bara säga hej och stora kramar till er alla
  2. 1
    läser och läser men skriver inte ofta Hej alla tappra tjejer....jag går också och väntar på mens efter min skrapning den 10 oktober och vet att det kan ta tid efter mitt förra missfall...Suck! Man vill ju inget hellre än \"komma igång\" även om jag också känner att man borde vänta...Ville inget speciellt ...bara säga hej och stora kramar till er alla
  3. Maddis
    #2

    hej!

    hoppas att din mens kommer snart. Det värsta som finns är ju att vänta.....För mig tog den 30 ddg efetr ma och sedan kom mensen. Nu vill jag bara att mensen ska hålla sig untan och få ett + istället.
    Ha det så bra!
  4. 2
    hej! hoppas att din mens kommer snart. Det värsta som finns är ju att vänta.....För mig tog den 30 ddg efetr ma och sedan kom mensen. Nu vill jag bara att mensen ska hålla sig untan och få ett + istället.
    Ha det så bra!

Liknande trådar

  1. Läser/skriver ni i grupper där ni inte
    By AnKar01 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-12-16, 10:46
  2. läser ofta men skriver sällan
    By evelina68 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 23:26
  3. Läser ofta men skriver "mindre" ofta:)
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 20:08
  4. Läser ofta, skriver sällan...
    By trollmor_ in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 12:53
  5. Ni som läser men inte skriver
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 20:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar