nygammal!!!
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    nygammal!!!

    jag skrev en del här inne när Liv var liten men sen var det liksom så dålig fart. men nu har det tagit sig igen här inne! Kul. Ska besöka sidan lite oftare framöver.Jo var får man tag i lösen till infot på denna sida? nån som vet kanske...
  2. 1
    nygammal!!! jag skrev en del här inne när Liv var liten men sen var det liksom så dålig fart. men nu har det tagit sig igen här inne! Kul. Ska besöka sidan lite oftare framöver.Jo var får man tag i lösen till infot på denna sida? nån som vet kanske...
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    välkommen =))

    Jag är själv alldeles ny här =) Hoppas att det är lite fart här inne =))
  4. 2
    välkommen =)) Jag är själv alldeles ny här =) Hoppas att det är lite fart här inne =))
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Ja, visst vore det kul..

    ..om vi kunde få igång denna sida och utbyta lite mer info om barnen här.. Nu börjar de ju bli mer jämngamla än de var de första månaderna också!! Hade fö ingen aning om att sidan var lösenordsskyddad så jag skulle också gärna vilja veta!! :) Vi ses!!
  6. 3
    Ja, visst vore det kul.. ..om vi kunde få igång denna sida och utbyta lite mer info om barnen här.. Nu börjar de ju bli mer jämngamla än de var de första månaderna också!! Hade fö ingen aning om att sidan var lösenordsskyddad så jag skulle också gärna vilja veta!! :) Vi ses!!

Liknande trådar

  1. Nygammal här!
    By Lova med tre in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 11:50
  2. Nygammal här...
    By eiraeira in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 20:24
  3. nygammal här
    By j-son in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 20:07
  4. Nygammal här.
    By Prisma in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 20:43
  5. Nygammal
    By Cookiekakan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 18:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar