Hemlig fråga!
Planera för barn
  1. g
    #1

    Hemlig fråga!

    Hej, jag undrar en grej. Ni som har fasta förhållanden- är ni kåta på er kille? Jag menar är det åsynen av honom som gör att ni vill ha sex, eller fantiserar ni om annat under tiden ni har sex? Jag gör det senare. Men jag älskar min kille och tycker att han är snygg, fast han gör mig inte sådär knäsvag som mina ex gjort.mig. Nu försöker vi få barn nr 2, det är därför jag är här.
  2. 1
    Hemlig fråga! Hej, jag undrar en grej. Ni som har fasta förhållanden- är ni kåta på er kille? Jag menar är det åsynen av honom som gör att ni vill ha sex, eller fantiserar ni om annat under tiden ni har sex? Jag gör det senare. Men jag älskar min kille och tycker att han är snygg, fast han gör mig inte sådär knäsvag som mina ex gjort.mig. Nu försöker vi få barn nr 2, det är därför jag är här.
  3. en annan mamma
    #2

    försök till svar

    Det är ju inte så att jag går omkring och är kåt hela tiden liksom. Det krävs ju nåntning för att \"trigga\" en, uppmärksamhet, blickar, ja du vet. Jag vill ha ett långt mentalt förspel innan man kommer till själva smeket och så... ;)
    Men sen fantiserar jag inte om annat när vi har sex eller så...
  4. 2
    försök till svar Det är ju inte så att jag går omkring och är kåt hela tiden liksom. Det krävs ju nåntning för att \"trigga\" en, uppmärksamhet, blickar, ja du vet. Jag vill ha ett långt mentalt förspel innan man kommer till själva smeket och så... ;)
    Men sen fantiserar jag inte om annat när vi har sex eller så...
  5. Mamma X
    #3

    Ett svar till

    Jag är superkåt på min kille, behöver bara se honom så..... ;) Men visst kan jag även fantisera om andra killar, men INTE då jag har sex med min sambo.

    Lycka till!
  6. 3
    Ett svar till Jag är superkåt på min kille, behöver bara se honom så..... ;) Men visst kan jag även fantisera om andra killar, men INTE då jag har sex med min sambo.

    Lycka till!
  7. lilla jag
    #4

    som dig

    jag älskar honom men blir inte knäsvag eller alldeles pirig bara rakt upp och ned.
    Jag fantiserar under akten, inte om honom men inte heller om ngn annan specifik utan mer om en situation
    Jag är inte orolig för det :-)
  8. 4
    som dig jag älskar honom men blir inte knäsvag eller alldeles pirig bara rakt upp och ned.
    Jag fantiserar under akten, inte om honom men inte heller om ngn annan specifik utan mer om en situation
    Jag är inte orolig för det :-)

Liknande trådar

  1. oxå hemlig..
    By Anonym in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 08:26
  2. Hemlig 3:a
    By crex in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 15:57
  3. Hemlig, inte så hemlig längre...
    By HannaE in forum _01 Vårbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 08:44
  4. En hemlig fråga
    By Hemla in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 19:58
  5. Det är jag som är hemlig...
    By karinko in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 21:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar