gravid???
Planera för barn
  1. Panikslagen!
    #1

    gravid???

    Hade lite oplanerat sex (med min man, så ni inte tror nå´t annat!) mitt under ägglossning. Hade vid tillfället slarvat med mina miniiller ett par dagar så för säkerhets skull köpte vi dagen efter-piller. Intog dessa andra dagen efter samlaget.

    Nu skulle jag haft min mens men fick bara en liten blödning som knappt märktes.

    Jag har precis slutat amma och har bara haft mens två gånger tidigare, men då har den kommit ordentligt...

    Hur stor är risken? Borde jag testa eler ska jag nöja mig med den lilla blödningen?

    Ett barn till...hjälp...det finns inte i vår tankevärld! Jag vet inte hur jag ska göra isåfall! Jag skulle aldrig kunna ta bort ett barn men det skulle bli en rejäl omskakning i vår familj som redan består av tre barn...

    Snälla ge mig råd!
  2. 1
    gravid??? Hade lite oplanerat sex (med min man, så ni inte tror nå´t annat!) mitt under ägglossning. Hade vid tillfället slarvat med mina miniiller ett par dagar så för säkerhets skull köpte vi dagen efter-piller. Intog dessa andra dagen efter samlaget.

    Nu skulle jag haft min mens men fick bara en liten blödning som knappt märktes.

    Jag har precis slutat amma och har bara haft mens två gånger tidigare, men då har den kommit ordentligt...

    Hur stor är risken? Borde jag testa eler ska jag nöja mig med den lilla blödningen?

    Ett barn till...hjälp...det finns inte i vår tankevärld! Jag vet inte hur jag ska göra isåfall! Jag skulle aldrig kunna ta bort ett barn men det skulle bli en rejäl omskakning i vår familj som redan består av tre barn...

    Snälla ge mig råd!
  3. Olivias mamma
    #2

    dagen efter piller

    hej!
    jag ville bara berätta att jag har precis blivit gravid trots dagen efterpiller. dom är inte så säkra som man kanske kan tro....
  4. 2
    dagen efter piller hej!
    jag ville bara berätta att jag har precis blivit gravid trots dagen efterpiller. dom är inte så säkra som man kanske kan tro....
  5. Annas & Emmas mamma
    #3

    minipiller kan ge konstiga blödningar

    Jag ammar själv och åt Cerazette. Mensen kom när barnet var 10 månader, var borta i 3 månader, och sedan börjades det med 2 blödningar på en vecka, nästa vecka mens, veckan därpå 2 blödningar till, en vecka utan blödningar, sedan en ny blödning, sedan mens. Pratade med min bm och jag fick sluta med Cerazette och börja med kondom, vi skall försöka oss på en trea snart. Med första barnet hade jag aldrig sådana problem med Cerazette. Så du kanske inte är gravid, men det kanske är lika bra att du testar dig?
  6. 3
    minipiller kan ge konstiga blödningar Jag ammar själv och åt Cerazette. Mensen kom när barnet var 10 månader, var borta i 3 månader, och sedan börjades det med 2 blödningar på en vecka, nästa vecka mens, veckan därpå 2 blödningar till, en vecka utan blödningar, sedan en ny blödning, sedan mens. Pratade med min bm och jag fick sluta med Cerazette och börja med kondom, vi skall försöka oss på en trea snart. Med första barnet hade jag aldrig sådana problem med Cerazette. Så du kanske inte är gravid, men det kanske är lika bra att du testar dig?

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar