Idag fyller jag år!
Ensamförälder
  1. Ulrika
    #1

    Idag fyller jag år!

    Och min underbara 9-åring kommer med ett fint kuvert och en teckning och 100 kronor hon tagit ur sina sparpengar för att ge mig....
    Jag blir tårögd över hennes givmildhet och generösa sätt.
    Men mamma säger hon, du köper ju så mycket saker åt mig så jag tycker du ska ha den här (100 kr sedeln) på din födelsedag.
    Visst har jag en omtänksam och fin tjej?

  2. 1
    Idag fyller jag år! Och min underbara 9-åring kommer med ett fint kuvert och en teckning och 100 kronor hon tagit ur sina sparpengar för att ge mig....
    Jag blir tårögd över hennes givmildhet och generösa sätt.
    Men mamma säger hon, du köper ju så mycket saker åt mig så jag tycker du ska ha den här (100 kr sedeln) på din födelsedag.
    Visst har jag en omtänksam och fin tjej?

  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Grattis!!!!!!!!!!

    Och åååh vilken omtänksam tjej du har!! Ta väl hand om dig och henne. Hoppas du får en fortsatt bra födelsedag!

    kram
  4. 2
    Grattis!!!!!!!!!! Och åååh vilken omtänksam tjej du har!! Ta väl hand om dig och henne. Hoppas du får en fortsatt bra födelsedag!

    kram
  5. P
    #3

    grattis i efterhand

    och ja - du verkar ha en otroligt fin dotter!
  6. 3
    grattis i efterhand och ja - du verkar ha en otroligt fin dotter!
  7. Tiffan
    #4

    Grattis i efterskott!

    Blev nästan gråtfärdig när jag läste ditt inlägg... Vilken gullig tjej du har!!! Grattis än en gång!
  8. 4
    Grattis i efterskott! Blev nästan gråtfärdig när jag läste ditt inlägg... Vilken gullig tjej du har!!! Grattis än en gång!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    grattis i efterskott!

    Vilken go tjej du har!
  10. 5
    grattis i efterskott! Vilken go tjej du har!
  11. Ulrika
    #6

    Tack, tack! Och 100 lappen jag fick av min dotter

    ska jag nog spara till en extra julklapp åt henne!
    Kommer aldrig att glömma min 37-års dag för jag blev verkligen rörd! Ville bara dela med mig lite grann...
  12. 6
    Tack, tack! Och 100 lappen jag fick av min dotter ska jag nog spara till en extra julklapp åt henne!
    Kommer aldrig att glömma min 37-års dag för jag blev verkligen rörd! Ville bara dela med mig lite grann...
  13. Xappoline
    #7

    Spara

    Jag hade nog sparat hundralappen tillsammans med brevet du fått, eller lägga ner en lapp om vad hon sa, och så hade jag lagt det i en dagbok/ett fotoalbum och sparat!\'

    Vad gör en extra julklapp om hundra år! Jag tror att det där kommer vara ett kärt minne att verkligen ta fram och titta på i alla år.


    Grattis också, såklart!
  14. 7
    Spara Jag hade nog sparat hundralappen tillsammans med brevet du fått, eller lägga ner en lapp om vad hon sa, och så hade jag lagt det i en dagbok/ett fotoalbum och sparat!\'

    Vad gör en extra julklapp om hundra år! Jag tror att det där kommer vara ett kärt minne att verkligen ta fram och titta på i alla år.


    Grattis också, såklart!
  15. Leffe
    #8

    Har du inte glömt !

    Visst var det omtänktsam av din äldre dotter men du har även fått en oslipad diamant av pappan till det andra barnet,diamanten heter Carro,hon är presenten från mig. Grattis i efterskott.Saknar henne så,men vi ses ju snart.Kram till Er alla.
  16. 8
    Har du inte glömt ! Visst var det omtänktsam av din äldre dotter men du har även fått en oslipad diamant av pappan till det andra barnet,diamanten heter Carro,hon är presenten från mig. Grattis i efterskott.Saknar henne så,men vi ses ju snart.Kram till Er alla.

Liknande trådar

  1. A fyller 2 år idag!
    By Cheyenne78 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 11:23
  2. Idag fyller
    By Busluren in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 22:12
  3. Idag fyller
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 11:47
  4. Idag fyller jag 27 år...
    By - Veronica - in forum Känsliga snack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 13:51
  5. idag fyller vår MOA
    By jenny m thea 0210 & MOA 2 år idag! in forum _03 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar