bara en fråga...
Abort
  1. Mycket ledsen än....
    #1

    bara en fråga...

    Snälla hjälp mig någon.Har så här i \"alla helgon tider\" ännu mer än vanligt tänkt på min abort som gjordes för över ett år sedan.. Hur gammalt måste fostret vara för att det skulle spridas i en minneslund? Tror att jag läste någonstan här att det är så man gör efter abort efter en viss vecka.
  2. 1
    bara en fråga... Snälla hjälp mig någon.Har så här i \"alla helgon tider\" ännu mer än vanligt tänkt på min abort som gjordes för över ett år sedan.. Hur gammalt måste fostret vara för att det skulle spridas i en minneslund? Tror att jag läste någonstan här att det är så man gör efter abort efter en viss vecka.
  3. Mycket ledsen än....
    #2

    vad fel det lät..

    Naturligtvis så skulle jag ha skrivit så här i stället .... efter hur långt gången graviditet sprids askan av barnet i en minneslund? Förlåt om det lät konstigt, men jag är bara så hemskt upprörd. Sorry..
  4. 2
    vad fel det lät.. Naturligtvis så skulle jag ha skrivit så här i stället .... efter hur långt gången graviditet sprids askan av barnet i en minneslund? Förlåt om det lät konstigt, men jag är bara så hemskt upprörd. Sorry..
  5. nyfiken gul med litet n
    #3

    Vet inte ...

    men tror att det görs först i och med att man gör en tvåstegsabort.

    Får man fråga varför du är så ledsen?
  6. 3
    Vet inte ... men tror att det görs först i och med att man gör en tvåstegsabort.

    Får man fråga varför du är så ledsen?
  7. Cia76
    #4

    Vet inte heller, men

    skickar dig massor med stora TRÖSTKRAMAR!!!

    Du behöver inte be om ursäkt här vännen....
    Skriv gärna av dig mera om du behöver, vi finns här!
  8. 4
    Vet inte heller, men skickar dig massor med stora TRÖSTKRAMAR!!!

    Du behöver inte be om ursäkt här vännen....
    Skriv gärna av dig mera om du behöver, vi finns här!
  9. Mycket ledsen än....
    #5

    svarar på \"efter abort\" i stället.

    Känns inte bra att fylla den här \"gruppen\" som redan har det jobbigt med mer dålig energi...
    Jag önskar er alla allt gott och vill bara säga en sak...Follow your haert. KRAM till er alla.
  10. 5
    svarar på \"efter abort\" i stället. Känns inte bra att fylla den här \"gruppen\" som redan har det jobbigt med mer dålig energi...
    Jag önskar er alla allt gott och vill bara säga en sak...Follow your haert. KRAM till er alla.

Liknande trådar

  1. En fråga bara..
    By Dec-mamma in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 13:46
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. en fråga bara.
    By Lisen in forum Förlossning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 08:58
  4. Får jag bara fråga
    By Jalla in forum Missfall
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 11:05
  5. Bara en fråga
    By Stina in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar