Ep-sjuksköterska på dagis
Epilepsi
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Ep-sjuksköterska på dagis

    Nu skall sonens underbara epilepsi sjuksköterska besöka dagis för att informera dem lite, vilket verkligen kan behövas. Har ni varit med om detta? Har ni föräldrar då varit med på besöket? Berätta gärna!
  2. 1
    Ep-sjuksköterska på dagis Nu skall sonens underbara epilepsi sjuksköterska besöka dagis för att informera dem lite, vilket verkligen kan behövas. Har ni varit med om detta? Har ni föräldrar då varit med på besöket? Berätta gärna!
  3. Rufstrollets mamma
    #2

    Inget svar

    men jag tittade i ditt info och blev nyfiken på om vi har samma underbara epilepsisköterska. Hör ni till Sachs?
  4. 2
    Inget svar men jag tittade i ditt info och blev nyfiken på om vi har samma underbara epilepsisköterska. Hör ni till Sachs?
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Japp

    vi hör dit. Finns ju två olika. Och vi har hon som börjar på A.
  6. 3
    Japp vi hör dit. Finns ju två olika. Och vi har hon som börjar på A.
  7. Rufstrollets mamma
    #4

    Samma

    visst är hon bra! Fast vi håller på att flytta över till Astrid Lindgren nu...
  8. 4
    Samma visst är hon bra! Fast vi håller på att flytta över till Astrid Lindgren nu...
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    Till Camilla med Anton-03

    hej på dig! min dotters barnläkare var på hennes skola och informerade jag var med för att jag ville,vet inte om jag hade varit tvungen till det,men han är så bra så jag kunde inte låta bli.Det är jätteskönt att de kan komma och informera alla lärarna så slipper man berätta det själv många ggr , då får de en medicinsk sida av problemet som inte vi kan ge dem som föräldrar.Hoppas att det blir bra när er ep-syrra kommer.
  10. 5
    Till Camilla med Anton-03 hej på dig! min dotters barnläkare var på hennes skola och informerade jag var med för att jag ville,vet inte om jag hade varit tvungen till det,men han är så bra så jag kunde inte låta bli.Det är jätteskönt att de kan komma och informera alla lärarna så slipper man berätta det själv många ggr , då får de en medicinsk sida av problemet som inte vi kan ge dem som föräldrar.Hoppas att det blir bra när er ep-syrra kommer.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    Har också den sjuksköterskan :-)

    Hon har varit på min sons dagis, va med också då..
    Det gick jätte bra, hon är så gullig och snäll..
  12. 6
    Har också den sjuksköterskan :-) Hon har varit på min sons dagis, va med också då..
    Det gick jätte bra, hon är så gullig och snäll..

Liknande trådar

  1. Sjuksköterska
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 12:02
  2. yes, jag ska bli sjuksköterska!!!
    By mirlis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 15:06
  3. Jag ska bli sjuksköterska!
    By sara in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 12:46
  4. Nu är jag SJUKSKÖTERSKA!!!!
    By Netti -Sjuksköterska in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 12:49
  5. Sjuksköterska
    By Maria med Agnes in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 20:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar