Jag undrar...
Planera för barn
  1. My
    #1

    Jag undrar...

    Jag undrar om det finns någon som har det som jag. Jag vill ha sex med min kille - ofta. Men han vill inte ha det. Vi har sex 2 - 3 ggr i månaden. Är det fel på mig? Jag känner att jag blir ledsen och osäker på mig själv. Är jag inte tillräckligt sexig och attraktiv?! Jag gör allt... köper sexiga underkläder med mera..
  2. 1
    Jag undrar... Jag undrar om det finns någon som har det som jag. Jag vill ha sex med min kille - ofta. Men han vill inte ha det. Vi har sex 2 - 3 ggr i månaden. Är det fel på mig? Jag känner att jag blir ledsen och osäker på mig själv. Är jag inte tillräckligt sexig och attraktiv?! Jag gör allt... köper sexiga underkläder med mera..
  3. Yossan
    #2

    Ett försök till svar

    Alla är olika, kanske är han inte den som vill ha så mycket sex? Skyll inget på dig själv, du gör inget fel och ÄR visst sexig och attraktiv och det vet du innerst inne - du bara intalar dig motsatsen för att du känner dig ratad.
    Prata om det, säg att du känner dig ratad och blir ledsen då han inte vill. Har ni ett bra förhållande måste ni kunna prata om sånt, eller hur?
    Red ut det i ställer för att gå och gräma dig!
    Hellre att du vet att han inte vill och anledningen till det, än att ha det som nu, eller hur. Då kan du ju lättare förstå. Nu anklagar du dig själv när det i själva verket kanske sitter hos honom? Han kanske har mycket med jobb eller annat i tankarna?
    Lycka till!
  4. 2
    Ett försök till svar Alla är olika, kanske är han inte den som vill ha så mycket sex? Skyll inget på dig själv, du gör inget fel och ÄR visst sexig och attraktiv och det vet du innerst inne - du bara intalar dig motsatsen för att du känner dig ratad.
    Prata om det, säg att du känner dig ratad och blir ledsen då han inte vill. Har ni ett bra förhållande måste ni kunna prata om sånt, eller hur?
    Red ut det i ställer för att gå och gräma dig!
    Hellre att du vet att han inte vill och anledningen till det, än att ha det som nu, eller hur. Då kan du ju lättare förstå. Nu anklagar du dig själv när det i själva verket kanske sitter hos honom? Han kanske har mycket med jobb eller annat i tankarna?
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Håller med Yossan!

    Prata om det. Då brukar det mesta lösa sig!

    Lycka till

    Kram
  6. 3
    Håller med Yossan! Prata om det. Då brukar det mesta lösa sig!

    Lycka till

    Kram
  7. My
    #4

    Jag ska försöka prata..

    Tack för era råd. Jag ska försöka prata med honom. Vi är kanske inne i en \"svacka\" och det känns som om jag inte kan prata med honom längre. Jag vet inte vad det beror på.
  8. 4
    Jag ska försöka prata.. Tack för era råd. Jag ska försöka prata med honom. Vi är kanske inne i en \"svacka\" och det känns som om jag inte kan prata med honom längre. Jag vet inte vad det beror på.
  9. Yossan
    #5

    Bra!

    Lycka till!
  10. 5
    Bra! Lycka till!

Liknande trådar

  1. Undrar om Mia
    By -Jalla- in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 05:52
  2. Jag undrar
    By Anja in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 12:59
  3. Undrar....
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:13
  4. Undrar
    By malin-69 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 17:32
  5. Undrar om CDON undrar...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar