Ballonger är kul
_05 Vårbarn
  1. Jeanette m. Ramus -03 & Robin -05
    #1

    Ballonger är kul

    Igår fick Robin en ballong av store bror innan han gick till dagis. Den där ballongen höll sen på att göra mig tokig. Robin älskade att klämma och suga på den, men jag var ju livrädd för att den skulle smälla. Men tog jag bort den så skrek han tills han fick tillbaka den. Så idag är alla ballonger gömda.
  2. 1
    Ballonger är kul Igår fick Robin en ballong av store bror innan han gick till dagis. Den där ballongen höll sen på att göra mig tokig. Robin älskade att klämma och suga på den, men jag var ju livrädd för att den skulle smälla. Men tog jag bort den så skrek han tills han fick tillbaka den. Så idag är alla ballonger gömda.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Stella gillar oxå ballonger..

    ..och har lyckats smälla ett par stycken ;-)
  4. 2
    Stella gillar oxå ballonger.. ..och har lyckats smälla ett par stycken ;-)
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    ja, de är roliga!

    Speciellt om man har ett snöre fäst i dem! Då kan man både krypa efter den och sitta och hålla den och få den att fara fram och tillbaka *s* Våra ballonger är rätt sega, och inte så hårt uppblåsta. Jag tror hon har tagit sönder en, oftast tar storebror sönder dem istället. Dessutom är det ju hans från början, men lillasyster gillar verkligen dem!
  6. 3
    ja, de är roliga! Speciellt om man har ett snöre fäst i dem! Då kan man både krypa efter den och sitta och hålla den och få den att fara fram och tillbaka *s* Våra ballonger är rätt sega, och inte så hårt uppblåsta. Jag tror hon har tagit sönder en, oftast tar storebror sönder dem istället. Dessutom är det ju hans från början, men lillasyster gillar verkligen dem!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Samma här, superskojsiga! imt

    ..
  8. 4
    Samma här, superskojsiga! imt ..
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5

    Ska prova med snöre...

    ... för ballongerna smet ju iväg hela tiden och eftersom han inte kan krypa så blev han jätte arg när de åkte iväg. Kan misstänka att snören är gott för han älskar sladdar.
  10. 5
    Ska prova med snöre... ... för ballongerna smet ju iväg hela tiden och eftersom han inte kan krypa så blev han jätte arg när de åkte iväg. Kan misstänka att snören är gott för han älskar sladdar.

Liknande trådar

  1. Ni vet såna här ballonger
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 22:06
  2. 12 UFO-ballonger fick jag på
    By Blanca in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 11:52
  3. Ballonger
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-25, 08:01
  4. Ballonger
    By lite småarg in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 20:31
  5. Ballonger
    By carin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar