konstig värk..
_0606 Junibarn
  1. ninaaa
    #1

    konstig värk..

    .. i underlivet, igårkväll och inatt har det molat på med jämna mellanrum..

    ..någon som känner igen det? jag är nervös som vanligt....
  2. 1
    konstig värk.. .. i underlivet, igårkväll och inatt har det molat på med jämna mellanrum..

    ..någon som känner igen det? jag är nervös som vanligt....
  3. J med lilla j -03 och bf 17/6
    #2

    Hej vännen!

    Jag tror bara att det är växtvärk i livmodern för så känner jag också ibland.

    Läste förresten om att du var orolig för att dina symptom hade försvunnit. Vill bara säga att precis så är det för mig också nu!! Jag är i vecka 9 och har mått jätteilla förrut så att jag kräktes. Men nu känner jag i princip ingenting! Jag trodde att det skulle vara värst i vecka 9-10, men icke.
    Man blir ju jättenervös av sånt här! Jag hoppas allt är ok för oss båda, men det är det nog. Snart kanske vi får världens symptom igen. Försöker njuta av att jag känner mig bra även om oron gnager.

    Kram på dig!
  4. 2
    Hej vännen! Jag tror bara att det är växtvärk i livmodern för så känner jag också ibland.

    Läste förresten om att du var orolig för att dina symptom hade försvunnit. Vill bara säga att precis så är det för mig också nu!! Jag är i vecka 9 och har mått jätteilla förrut så att jag kräktes. Men nu känner jag i princip ingenting! Jag trodde att det skulle vara värst i vecka 9-10, men icke.
    Man blir ju jättenervös av sånt här! Jag hoppas allt är ok för oss båda, men det är det nog. Snart kanske vi får världens symptom igen. Försöker njuta av att jag känner mig bra även om oron gnager.

    Kram på dig!
  5. ninaaa
    #3

    hej..

    ja det är ju så av nån konstig anledning att man blir nervös för nästan allting..har inte kännt av värken i dag på dagen...än så länge.. det är tur att det finns fler´i samma sits som kan lugna!!! kram
  6. 3
    hej.. ja det är ju så av nån konstig anledning att man blir nervös för nästan allting..har inte kännt av värken i dag på dagen...än så länge.. det är tur att det finns fler´i samma sits som kan lugna!!! kram

Liknande trådar

  1. Konstig värk på natten
    By Avanai in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 10:22
  2. Konstig värk nedanför revbenen
    By Liny in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 02:54
  3. Konstig värk under magen
    By Zarios in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 14:40
  4. Konstig värk
    By annahconda in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 10:48
  5. nån som med har konstig värk i sidan av.
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar