oj oj oj...sa Viggo
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    oj oj oj...sa Viggo

    när vi kom upp på övervåningen och såg vad katten ställt till med *s*...
    Han hade säkerligen suttit vid fönstret i finrummet och tittat ut på fåglarna vid fågelboet utanför..han blir lite ivrig när han ser fåglar på nära håll utan att kunna ta dem.

    Vi hörde världens brak nere i källaren och jag trodde först viggo vält bokhyllan över sig så jag vågade knappt se vad som hänt.
    Men jodå de stora tunga marmorskivor till fönsterbänk hade rasat i golvet med alla krukor och prydnadssaker..
    hade två st jättefina helt ya vita stora krukor (inte billiga direkt)...som gick i tusen bitar.

    Vi trodde ju dessa marmorskivor satt fast ordentligt...men ägaren som hade huset innan hade väl \"glömt\" att sätta fast dem ordentligt..så vi visste ju inte om det.
    Tänk om barnen fått dem på fötterna...*huh*...då hade de krossat hela foten..för de är svintunga!

    Men det lät så roligt när viggo sa \"oj oj oj\" ...*fniss*...

    Katten flög lång väg, helt vettskrämd..
    Han ville ut..han såg rätt skamsen ut och hukade sig när jag kom och skulle släppa ut han..han visste nog att han ställt till med nåt :-)
  2. 1
    oj oj oj...sa Viggo när vi kom upp på övervåningen och såg vad katten ställt till med *s*...
    Han hade säkerligen suttit vid fönstret i finrummet och tittat ut på fåglarna vid fågelboet utanför..han blir lite ivrig när han ser fåglar på nära håll utan att kunna ta dem.

    Vi hörde världens brak nere i källaren och jag trodde först viggo vält bokhyllan över sig så jag vågade knappt se vad som hänt.
    Men jodå de stora tunga marmorskivor till fönsterbänk hade rasat i golvet med alla krukor och prydnadssaker..
    hade två st jättefina helt ya vita stora krukor (inte billiga direkt)...som gick i tusen bitar.

    Vi trodde ju dessa marmorskivor satt fast ordentligt...men ägaren som hade huset innan hade väl \"glömt\" att sätta fast dem ordentligt..så vi visste ju inte om det.
    Tänk om barnen fått dem på fötterna...*huh*...då hade de krossat hela foten..för de är svintunga!

    Men det lät så roligt när viggo sa \"oj oj oj\" ...*fniss*...

    Katten flög lång väg, helt vettskrämd..
    Han ville ut..han såg rätt skamsen ut och hukade sig när jag kom och skulle släppa ut han..han visste nog att han ställt till med nåt :-)
  3. Exista med Elias och Joel
    #2

    Så det kan gå...

    och fort går det också med barn och djur ;)

    Vad bra att du kunde se det humoristiska i det och inte blev helt knäckt över krukorna :)
  4. 2
    Så det kan gå... och fort går det också med barn och djur ;)

    Vad bra att du kunde se det humoristiska i det och inte blev helt knäckt över krukorna :)

Liknande trådar

  1. Viggo 3 år
    By Mamma-Hela in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 12:38
  2. Viggo OCH?
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 12:55
  3. Viggo!
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 20:01
  4. Och Min Viggo
    By Joa in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 10:51
  5. Hur går det för Viggo? imt
    By MsK in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar