Hur vanligt är det att småbarn
Sond- & knappmatning
  1. Gela
    #1

    Hur vanligt är det att småbarn

    har en \"ätstörning\" utan några andra handikapp eller sjukdomar vid sidan om.Har en liten tjej på 16 månader som inte verkar vara det minsta intresserad av mat.Vänder bort huvedet eller spotta ut maten direkt...ibland tar hon 3 tuggar per mål och vi blir helt saliga....Vad vänder man sig för en utredning,BVC ger jag tyvärr inte mycket för......
  2. 1
    Hur vanligt är det att småbarn har en \"ätstörning\" utan några andra handikapp eller sjukdomar vid sidan om.Har en liten tjej på 16 månader som inte verkar vara det minsta intresserad av mat.Vänder bort huvedet eller spotta ut maten direkt...ibland tar hon 3 tuggar per mål och vi blir helt saliga....Vad vänder man sig för en utredning,BVC ger jag tyvärr inte mycket för......
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Vår dotter har inga andra sjukdomar

    hinner inte skriva så mkt nu. BVC måste skicka remiss till sjukhuset, t.ex nutrition.

    Jag vet, att nå fram till bvc är ofta mission impossible. Jag åkte till slut in på akuten och krävde remiss den vägen.
  4. 2
    Vår dotter har inga andra sjukdomar hinner inte skriva så mkt nu. BVC måste skicka remiss till sjukhuset, t.ex nutrition.

    Jag vet, att nå fram till bvc är ofta mission impossible. Jag åkte till slut in på akuten och krävde remiss den vägen.
  5. Katarina med Maja
    #3

    Det händer..

    då och då läst om det flera ggr.
    I alla fall verkar det som att man inte kan hitta en anledning till den avoga inställningen till mat. I Majas fall berodde det på post traumatisk stress (fler stora operationer på kort tid m.m.mm.).
    Katarina
  6. 3
    Det händer.. då och då läst om det flera ggr.
    I alla fall verkar det som att man inte kan hitta en anledning till den avoga inställningen till mat. I Majas fall berodde det på post traumatisk stress (fler stora operationer på kort tid m.m.mm.).
    Katarina

Liknande trådar

  1. Småbarn och sex
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 07:29
  2. Att bli med småbarn...
    By miranda79 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 22:34
  3. Ni med småbarn
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 21:59
  4. Ni med småbarn...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 06:51
  5. Det här med småbarn...
    By Nedstämd mamma in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 07:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar