Jacob SOV!
_0410 Oktoberbarn
  1. Gabbi med grynen
    #1

    Jacob SOV!

    Klang och glädjejubel!
    Jacob sov som en liten Guss ängel, men tre uppvaknanden i natt. Han fick komma till mig på min lilla reservmadrass klockan 04.40 när han vaknade och han somnade om och sov till halv sju!!! Lösningen? Vi gav en flaska välling klockan 10 när han vaknade och hade svårt att somna om igen och bara låg och kliade och snorade.
    Det ska hädanefter bliva vår melodi. Välling på kvällen innan vi går och lägger oss så kanske han sover bättre med den i magen. Mer mat på natten verkar alltså vara lösningen här! Håll nu tummarna för att det funkar även i natt. :)
  2. 1
    Jacob SOV! Klang och glädjejubel!
    Jacob sov som en liten Guss ängel, men tre uppvaknanden i natt. Han fick komma till mig på min lilla reservmadrass klockan 04.40 när han vaknade och han somnade om och sov till halv sju!!! Lösningen? Vi gav en flaska välling klockan 10 när han vaknade och hade svårt att somna om igen och bara låg och kliade och snorade.
    Det ska hädanefter bliva vår melodi. Välling på kvällen innan vi går och lägger oss så kanske han sover bättre med den i magen. Mer mat på natten verkar alltså vara lösningen här! Håll nu tummarna för att det funkar även i natt. :)
  3. Marisan m. Emelie 041011
    #2

    Vad skönt!

    Håller alla tummar jag hittar förstås =)
  4. 2
    Vad skönt! Håller alla tummar jag hittar förstås =)
  5. Mia m.tre
    #3

    Se där!!

    Kanon!

    Det känns ju bara: YESS! när man lyckats med något och kommit fram till en lösning.
    Välkommen in i natt-vällingklubben!
  6. 3
    Se där!! Kanon!

    Det känns ju bara: YESS! när man lyckats med något och kommit fram till en lösning.
    Välkommen in i natt-vällingklubben!

Liknande trådar

  1. Ut med Jacob nu.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-02, 19:58
  2. Jacob 2 år
    By Mia m Jesper o lille in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 20:37
  3. Nu går Jacob!
    By Mia m Jesper o lille in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 11:18
  4. Jacob har
    By Agnest m6 in forum _98 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 20:29
  5. Jacob 3 år...
    By akma in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar