heracillin...
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    heracillin...

    Hejsan. Nu har världens mest typiska sak hänt. Ja o min sambo håller på o försöker bli gravida. Har ÄL på måndag o vi tänkte köra hela helgen o hoppas verkligen på att bli gravida.

    Men nu har ja gått o fått pencillin, heracillin. Kan d påverka min förmåga att bli gravid den här månaden? Ja kollade lite på nätet o d sägs att d inte är farligt om man ÄR gravid o tar d, men inget om man försöker... Ska äta d i 10 dagar, ska ja ställa in mig på att d förmodligen inte blir nåt den här månaden lr vad tror ni?

  2. 1
    heracillin... Hejsan. Nu har världens mest typiska sak hänt. Ja o min sambo håller på o försöker bli gravida. Har ÄL på måndag o vi tänkte köra hela helgen o hoppas verkligen på att bli gravida.

    Men nu har ja gått o fått pencillin, heracillin. Kan d påverka min förmåga att bli gravid den här månaden? Ja kollade lite på nätet o d sägs att d inte är farligt om man ÄR gravid o tar d, men inget om man försöker... Ska äta d i 10 dagar, ska ja ställa in mig på att d förmodligen inte blir nåt den här månaden lr vad tror ni?

  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Nej, det påverkar ...

    ... rimligen inte alls. Ha det så trevligt i helgen!
  4. 2
    Nej, det påverkar ... ... rimligen inte alls. Ha det så trevligt i helgen!
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Ååå va bra.

    Tack så mkt!!!! Nu blev ja jätteglad. :) Tusen tusen tack. :)
  6. 3
    Ååå va bra. Tack så mkt!!!! Nu blev ja jätteglad. :) Tusen tusen tack. :)

Liknande trådar

  1. Fluconazol och Heracillin?
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2016-01-01, 03:21
  2. Heracillin:(
    By Sår. in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-07, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar