Välkomna hem till oss!
_0112 Decemberbarn
  1. * Annika med Mikaela & Isabella *
    #1

    Välkomna hem till oss!

    Ja, då är bollen i rullning. Lägenheten har precis kommit ut till försäljning och nu får vi se vad som händer på husfronten. Huset i Lomma (det med stora fönster från 01) var i minsta laget så nu letar vi för fullt. Vi har ett par intressanta hus som vi ska försöka boka en visning på.

    Titta gärna in till oss: http://www.bovision.se/bin/cgiProBeskr.dll?url=http%3A//www.bovision.se/bin/cgicache.dll%3F56197014&browse r=NS&frames=2
  2. 1
    Välkomna hem till oss! Ja, då är bollen i rullning. Lägenheten har precis kommit ut till försäljning och nu får vi se vad som händer på husfronten. Huset i Lomma (det med stora fönster från 01) var i minsta laget så nu letar vi för fullt. Vi har ett par intressanta hus som vi ska försöka boka en visning på.

    Titta gärna in till oss: http://www.bovision.se/bin/cgiProBeskr.dll?url=http%3A//www.bovision.se/bin/cgicache.dll%3F56197014&browse r=NS&frames=2
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    men.....

    jag trodde det var storträff på G....:-( *lurad* Ska givetvis kolla in ändå. Hoppas nu bara ni hittar HUSET!
  4. 2
    men..... jag trodde det var storträff på G....:-( *lurad* Ska givetvis kolla in ändå. Hoppas nu bara ni hittar HUSET!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Superfint!

    Men du jag hade liksom inte fattat att man kunde se bron från Lund...men det är klart man kan, Lund ligger ju liksom på en kulle och Malmö är ju inte så långt därifrån.
    Haha, du ser ju nästan till min mamma...för hon bor ju precis vid bröfästet :)
    Hoppas ni får massor av hugade spekulanter med feta plånböcker! Lycka till!!!!
  6. 3
    Superfint! Men du jag hade liksom inte fattat att man kunde se bron från Lund...men det är klart man kan, Lund ligger ju liksom på en kulle och Malmö är ju inte så långt därifrån.
    Haha, du ser ju nästan till min mamma...för hon bor ju precis vid bröfästet :)
    Hoppas ni får massor av hugade spekulanter med feta plånböcker! Lycka till!!!!
  7. Jossan m Neo & Jonah
    #4

    Fiiiiint!

    Hoppas ni hittar ett hus snart också! :D
  8. 4
    Fiiiiint! Hoppas ni hittar ett hus snart också! :D
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Lika fin som i verkligheten!

    Vilka bra och rättvisa bilder!
    Det är ju precis så det är! :o)
    Och för nyfikna; tittar man åt andra hållet ser man inte bron utan Lunds lasarett. Minns när vi hade träff hos Annika och Olles bf var just på den dagen, då var det verkligen tryggt att kunna se den eventuella födelseplatsen! *L*

    Jag tror det blir rusning till visningen!
    *Lycka till*

    Kram!
  10. 5
    Lika fin som i verkligheten! Vilka bra och rättvisa bilder!
    Det är ju precis så det är! :o)
    Och för nyfikna; tittar man åt andra hållet ser man inte bron utan Lunds lasarett. Minns när vi hade träff hos Annika och Olles bf var just på den dagen, då var det verkligen tryggt att kunna se den eventuella födelseplatsen! *L*

    Jag tror det blir rusning till visningen!
    *Lycka till*

    Kram!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Jättefint....

    och så mysigt!!!
    Verkar vara en kanon lägenhet!! Det kommer bli rusning till visningen!!

    Kram och LYCKA till

    Mika
  12. 6
    Jättefint.... och så mysigt!!!
    Verkar vara en kanon lägenhet!! Det kommer bli rusning till visningen!!

    Kram och LYCKA till

    Mika
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7

    Ser så fint ut..

    och kul att se hur ni bor!
    Lycka till med försäljningen!
  14. 7
    Ser så fint ut.. och kul att se hur ni bor!
    Lycka till med försäljningen!

Liknande trådar

  1. Välkomna till Aff
    By Christopher in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 14:41
  2. Välkomna - Hem till mig där jag bor...
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 19:54
  3. Välkomna till Arvika :)
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 13:31
  4. Hej och välkomna till er nya
    By elien in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 21:07
  5. och välkomna till dom...
    By Jinx in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 06:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar