I morgon...
_00 Alla barn
  1. Marie S & Victor 00, Andreas 02 & Sanna 04
    #1

    I morgon...

    blir Victor 5 år... vart tar tiden vägen??? jag hinner inte med... ler... tycker det var igår som jag gick här och väntade på att han skulle komma ut... ja ja... snart är jag väl farmor oxå... ler..

    Kramar..
  2. 1
    I morgon... blir Victor 5 år... vart tar tiden vägen??? jag hinner inte med... ler... tycker det var igår som jag gick här och väntade på att han skulle komma ut... ja ja... snart är jag väl farmor oxå... ler..

    Kramar..
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Grattis

    till nu 5-åriga Victor!
    Hoppas dagen blev som han ville med tårta o paket:)

    Farmor ja, jag har själv börjat tänka i dom banorna nu- det går alldeles för fort. Men än har jag ju inte fyllt 30(11 dagar kvar) så man får passa på att njuta av sin ungdom så länge man kan*s*.

    kram
  4. 2
    Grattis till nu 5-åriga Victor!
    Hoppas dagen blev som han ville med tårta o paket:)

    Farmor ja, jag har själv börjat tänka i dom banorna nu- det går alldeles för fort. Men än har jag ju inte fyllt 30(11 dagar kvar) så man får passa på att njuta av sin ungdom så länge man kan*s*.

    kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Är du inte äldre än så...

    ler... själv blir jag 33 i januari... hemska tanke... du förresten... var du på kungsmässan i onsdags em??? tror jag ev såg dig och alla dina barn då?? ler... men var inte säker så jag vågade inte säga hej... (skäms)...

    Jo dagen blev bra.. hade ett par kompisar här som åt tacos med oss och så blev det tårta på det sen.. eller tårta och tårta, en kladdkaka var det.. men gott var det ialla fall. Sen på lördagen kom farfar hit och firade honom och på söndagen kom 2 kusiner med sina föräldrar och 2 sysslingar.. så han är rätt nöjd.. ler...

    kram...
  6. 3
    Är du inte äldre än så... ler... själv blir jag 33 i januari... hemska tanke... du förresten... var du på kungsmässan i onsdags em??? tror jag ev såg dig och alla dina barn då?? ler... men var inte säker så jag vågade inte säga hej... (skäms)...

    Jo dagen blev bra.. hade ett par kompisar här som åt tacos med oss och så blev det tårta på det sen.. eller tårta och tårta, en kladdkaka var det.. men gott var det ialla fall. Sen på lördagen kom farfar hit och firade honom och på söndagen kom 2 kusiner med sina föräldrar och 2 sysslingar.. så han är rätt nöjd.. ler...

    kram...
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    oj, kommer nte ihåg

    men det är mycket möjligt att jag var det. Handlar ju alltid på ica på kungsmässan så vi är ju där ganska ofta.

    Vad kul att födelsedagen blev bra. Och så gott med kladdkaka, mycket godare än tårta om du frågar mig*ler*

    kram mia
  8. 4
    oj, kommer nte ihåg men det är mycket möjligt att jag var det. Handlar ju alltid på ica på kungsmässan så vi är ju där ganska ofta.

    Vad kul att födelsedagen blev bra. Och så gott med kladdkaka, mycket godare än tårta om du frågar mig*ler*

    kram mia

Liknande trådar

  1. God morgon god morgon hör fåglar...
    By Viivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 08:36
  2. Godmorgon.. eller morgon och morgon :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 19:28
  3. god morgon! Måndag morgon och en ny
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 08:34
  4. God morgon! (Äntligen morgon!)
    By Gloria m 3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:04
  5. I morgon är det kaffe morgon
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar