hej alla,kommer ni ihåg mig?.....
_0503 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    hej alla,kommer ni ihåg mig?.....

    jag brukade hålla till här med tills juni då vi blev utan dator och internet.jag har saknat er alla och hoppas att ni haft det bra med era små bissar.snacka om att man har haft abstinens men nu funkar allt igen(thank god).själv så växer lilla tyreese så det knakar för 2v sedan var han 76cm lång och vägde 11,9kg!!.så det är absolut ingen liten bebbe längre.

    han kryper för fullt och har nu också börjat att resa sig upp men ramlar lika fort ner igen.funderar på att köpa hjälm.man vill ju skydda det lilla huvudet så gott det går.

    jag har också återgått lite till jobbet.jag jobbar 2gr/v,men har sådant bra jobb att lill killen kan följa med,det har funkat jätte bra man har fått amma i pauserna,men allt har funkat bra.

    för 1 v sedan så ville lillen inte amma längre,det blev stora protester när han lades till bröstet,men det känns ok man har ju fått 7 fina månder av amning.

    oj va långt detta blev hoppas ni orkat läsa(hi hi).
    ha det så bra ikväll

    helena76 med alicia-02+tyreese 23/3-05
  2. 1
    hej alla,kommer ni ihåg mig?..... jag brukade hålla till här med tills juni då vi blev utan dator och internet.jag har saknat er alla och hoppas att ni haft det bra med era små bissar.snacka om att man har haft abstinens men nu funkar allt igen(thank god).själv så växer lilla tyreese så det knakar för 2v sedan var han 76cm lång och vägde 11,9kg!!.så det är absolut ingen liten bebbe längre.

    han kryper för fullt och har nu också börjat att resa sig upp men ramlar lika fort ner igen.funderar på att köpa hjälm.man vill ju skydda det lilla huvudet så gott det går.

    jag har också återgått lite till jobbet.jag jobbar 2gr/v,men har sådant bra jobb att lill killen kan följa med,det har funkat jätte bra man har fått amma i pauserna,men allt har funkat bra.

    för 1 v sedan så ville lillen inte amma längre,det blev stora protester när han lades till bröstet,men det känns ok man har ju fått 7 fina månder av amning.

    oj va långt detta blev hoppas ni orkat läsa(hi hi).
    ha det så bra ikväll

    helena76 med alicia-02+tyreese 23/3-05
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Hej! Jo, jag minns dig..

    dels för namnet Tyreese (ovanligt!) dels för att han föddes samma dag som min lilla Elisa!
    Skönt att allt är fint med er. Här ammas det mindre och mindre också, men just nu är det gnälligt och mammigt värre, och då hjälper bröstet... Tycker också det skulle vara OK om det tog slut nu, men det är ju barnet som får bestämma tycker jag, om man kan alltså.

    Här är väldigt stiltje på denna sidan av nån anledning, men det är desto större aktivitet på Vårbarn-05 istället, så titta in där också!
    Ha en skön helg,
  4. 2
    Hej! Jo, jag minns dig.. dels för namnet Tyreese (ovanligt!) dels för att han föddes samma dag som min lilla Elisa!
    Skönt att allt är fint med er. Här ammas det mindre och mindre också, men just nu är det gnälligt och mammigt värre, och då hjälper bröstet... Tycker också det skulle vara OK om det tog slut nu, men det är ju barnet som får bestämma tycker jag, om man kan alltså.

    Här är väldigt stiltje på denna sidan av nån anledning, men det är desto större aktivitet på Vårbarn-05 istället, så titta in där också!
    Ha en skön helg,

Liknande trådar

  1. hej alla kommer ni ihåg mig!
    By Anniz82 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 13:32
  2. Kommer ni ihåg att jag
    By illan in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 16:46
  3. Hej alla, som kommer ihåg mej!
    By Gullan m 3 ungar in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 19:57
  4. KOmmer ni ihåg hur vi
    By Kiddan in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 12:09
  5. Nån som kommer ihåg mig...
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar