Hmmm..
Sond- & knappmatning
  1. Katarina med Maja
    #1

    Hmmm..

    Knapphålet vill inte gå ihop.
    Nu har de tom sytt några stygn över \"hålet\" men idag såg jag att det sipprade lite magsaft..
    Nästa steg blir förmodligen att op.a igen hålet, narkos och hela köret..
    Det är visst inte VANLIGT att det blir på det här sättet (LÄS ATT DET INTE LÄKER IHOP..) men att Maja skall leva en läckande mage, känns inte heller så bra..
    Kram på Er!!! Pussar till alla \"blivande matvrak\" !!
  2. 1
    Hmmm.. Knapphålet vill inte gå ihop.
    Nu har de tom sytt några stygn över \"hålet\" men idag såg jag att det sipprade lite magsaft..
    Nästa steg blir förmodligen att op.a igen hålet, narkos och hela köret..
    Det är visst inte VANLIGT att det blir på det här sättet (LÄS ATT DET INTE LÄKER IHOP..) men att Maja skall leva en läckande mage, känns inte heller så bra..
    Kram på Er!!! Pussar till alla \"blivande matvrak\" !!
  3. Ann m Fanny & Frida
    #2

    Hej!

    Jag snackade med knappsköterskan i Lund för ett tag sedan och jo, det är rätt vanligt att det blir problem. Hon sa att det var ungeför hälften som inte läkte ihop av sig själv. Hon hade fått resultatet av nån ny undersökning där detta framkom. Har de sagt att det är ovanligt? Hoppas det löser sig!!!

    Kram
    Ann
  4. 2
    Hej! Jag snackade med knappsköterskan i Lund för ett tag sedan och jo, det är rätt vanligt att det blir problem. Hon sa att det var ungeför hälften som inte läkte ihop av sig själv. Hon hade fått resultatet av nån ny undersökning där detta framkom. Har de sagt att det är ovanligt? Hoppas det löser sig!!!

    Kram
    Ann
  5. Katarina
    #3

    Hej!

    Du ,skulle du kunna höra efter (vid tillfälle) vad det var för en undersökning som hon relaterade till.
    Nej ,jag har alltid hört att det var ovanligt..
    Kram! Katarina
  6. 3
    Hej! Du ,skulle du kunna höra efter (vid tillfälle) vad det var för en undersökning som hon relaterade till.
    Nej ,jag har alltid hört att det var ovanligt..
    Kram! Katarina

Liknande trådar

  1. hmmm ...
    By tattoogirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 22:28
  2. hmmm?
    By Linda med Noora in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 19:48
  3. Hmmm
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 11:37
  4. hmmm 04:a
    By funni in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 20:13
  5. Hmmm...
    By LizardKing in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 17:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar