En liten fråga!
_04/05 Vinterbarn
  1. K
    #1

    En liten fråga!

    Vad ger ni för pålägg till era barn? Jag tycker att allt verkar innehålla så mycket salt (det gör det också) så VAD vågar man ge? Han har fått leverpastej hittills, men det börjar kännas tjatigt i längden. Kanske ska tillägga att han är ägg-och mjölkallergisk.
  2. 1
    En liten fråga! Vad ger ni för pålägg till era barn? Jag tycker att allt verkar innehålla så mycket salt (det gör det också) så VAD vågar man ge? Han har fått leverpastej hittills, men det börjar kännas tjatigt i längden. Kanske ska tillägga att han är ägg-och mjölkallergisk.
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2

    först lätt och lagom sen ost el kokt medvurst

    tycker att man ska ge våra barn det mesta, lagom mycket.Tycker att tidningar alltid förstorar upp olika saker hela tiden...Och BVC gör lika dant. Har lärt mig att lyssna på mig själv, då mår mina barn bäst.Det var mina råd de :-)
  4. 2
    först lätt och lagom sen ost el kokt medvurst tycker att man ska ge våra barn det mesta, lagom mycket.Tycker att tidningar alltid förstorar upp olika saker hela tiden...Och BVC gör lika dant. Har lärt mig att lyssna på mig själv, då mår mina barn bäst.Det var mina råd de :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Jaha

    Då gick ost bort alltså! *ler* Leverpastej är nog annars det enda, eller bara smör, hon har dock ätit korv med nångång, dom e juh ganska stora nu så lite saltare mat gör inget!
  6. 3
    Jaha Då gick ost bort alltså! *ler* Leverpastej är nog annars det enda, eller bara smör, hon har dock ätit korv med nångång, dom e juh ganska stora nu så lite saltare mat gör inget!
  7. Solsken m Daniel
    #4

    Ost, skinka, mjukost, leverpastej

    Gurka, tomater, smör, messmör.. Vad som finns.

    Om han är mjölkallergiker fungerar väl skinka bra?
  8. 4
    Ost, skinka, mjukost, leverpastej Gurka, tomater, smör, messmör.. Vad som finns.

    Om han är mjölkallergiker fungerar väl skinka bra?
  9. Sabina m barnen
    #5

    Vi gav leverpastej till

    William när han var liten, han var också komjölksallergiker. Det var nästan det enda pålägg han fick o smör. Runt året gav vi han även skinka.
  10. 5
    Vi gav leverpastej till William när han var liten, han var också komjölksallergiker. Det var nästan det enda pålägg han fick o smör. Runt året gav vi han även skinka.

Liknande trådar

  1. En liten, liten fråga!
    By Smilan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-06-26, 23:26
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. En liten fråga...
    By MammaEmilia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 19:32
  4. En liten liten fråga
    By Ordentlig in forum Etik & moral
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 23:49
  5. en liten fråga!!
    By uskan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 06:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar