Kan en mytoman "fejka" cancersjukdom...
Känsliga snack
  1. Vill inte misstro...
    #1

    Kan en mytoman \"fejka\" cancersjukdom...

    ...och sjukskrivningar och hela baletten.
    Eller ska jag lita på att en som har en sjukdom inte skulle kunna vara borta från jobbet utan att någon reagerar på att sjukskrivningspappret inte stämmer överens med vad hon säger?
    Jag har nämligen en släkting som jag ibland avslöjat med att \"blåljuga\" om saker som hon inte skulle behöva ljuga om...ibland inbillar jag mig att hon är mytoman.
    Nu säger hon att hon har fått cancer och jag vet inte vad jag ska tro, men enligt en kollega till henne så har hon även sagt det till sina kollegor och visst ska jag lita på henne-inte kan hon ljuga om sådant och komma \"undan\" med det mot chefen?
  2. 1
    Kan en mytoman \"fejka\" cancersjukdom... ...och sjukskrivningar och hela baletten.
    Eller ska jag lita på att en som har en sjukdom inte skulle kunna vara borta från jobbet utan att någon reagerar på att sjukskrivningspappret inte stämmer överens med vad hon säger?
    Jag har nämligen en släkting som jag ibland avslöjat med att \"blåljuga\" om saker som hon inte skulle behöva ljuga om...ibland inbillar jag mig att hon är mytoman.
    Nu säger hon att hon har fått cancer och jag vet inte vad jag ska tro, men enligt en kollega till henne så har hon även sagt det till sina kollegor och visst ska jag lita på henne-inte kan hon ljuga om sådant och komma \"undan\" med det mot chefen?
  3. Felicia
    #2

    En bekants

    pappa fejkade sitt eget självmord för att få uppmärksamhet hos en kvinna, skrev avskedsbrev och hela baletten. Sen visade det sig att han bara hållit sig undan ett par dar, men inte var det minsta död. Så nog kan man fejka cancer om man är lagd åt det hållet... Men det kan ju vara svårare att fejka sjukskrivningspappret och det vill nog personalavdelningen titta på så småningom.
  4. 2
    En bekants pappa fejkade sitt eget självmord för att få uppmärksamhet hos en kvinna, skrev avskedsbrev och hela baletten. Sen visade det sig att han bara hållit sig undan ett par dar, men inte var det minsta död. Så nog kan man fejka cancer om man är lagd åt det hållet... Men det kan ju vara svårare att fejka sjukskrivningspappret och det vill nog personalavdelningen titta på så småningom.

Liknande trådar

  1. Fejka orgasm - hur gör man
    By Annanym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 20:30
  2. Från gullunge till mytoman?
    By Zahra+F-00 J-04 J-06 in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 10:24
  3. Mytoman-kompis
    By anonymt namn in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 21:06
  4. Fejka lammspett?
    By SanktaCecilia in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 07:59
  5. Kille fejka utlösning?
    By Anonym idag in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar