Vill hamna här!
_0607 Julibarn
  1. dag 32 av 29-31
    #1

    Vill hamna här!

    I dag är det dag 32 av 29-31. Har testat mig men det är bara negativt. Lite ömma bröst och illamående. Känns inte som om mensen skall komma. Vill så gärna men har kanske inget att hoppas på.
  2. 1
    Vill hamna här! I dag är det dag 32 av 29-31. Har testat mig men det är bara negativt. Lite ömma bröst och illamående. Känns inte som om mensen skall komma. Vill så gärna men har kanske inget att hoppas på.
  3. Ti
    #2

    Jag testade..

    ..och testade hemma i 2 dagar, men det var förmodligen testen som inte riktigt kände av hcg. Gick till Gyn och testade då jag var säker på att jag var gravid och där blev det först svag men starkare och starkare för varje minut. Så det kan vara någon dag för tidigt... Håller tummarna för dig.
  4. 2
    Jag testade.. ..och testade hemma i 2 dagar, men det var förmodligen testen som inte riktigt kände av hcg. Gick till Gyn och testade då jag var säker på att jag var gravid och där blev det först svag men starkare och starkare för varje minut. Så det kan vara någon dag för tidigt... Håller tummarna för dig.

Liknande trådar

  1. Jag vill hamna här
    By spiiken in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 16:12
  2. Vill hamna här
    By Vill ha barn in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 10:40
  3. Här vill jag hamna!
    By anonymjustnu in forum Många barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 11:34
  4. Här vill jag hamna!
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 14:54
  5. Här vill jag hamna!
    By Försöker få till tvåan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 09:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar