Ensam men gla´o ledsen samtidigt..
Pappasnack
  1. Annonym
    #1

    Ensam men gla´o ledsen samtidigt..

    Ja jag har sambo förhållande... o jag känner typ och?? jaha... kan ju vara själv lika gärna...
    Men varför?? Ingen aning.. vill prata med honom men det går inte utan jag blir blixt förbannad!! det kokar i mig....
    Så jag struntar i det, FEL FEL FEL!!! Jag vet...
    Vi har typ inget sexliv... (Har alltid älskat sex) Men nu... Näh.. ingen lust... Som nu så e man barnledig... Hmm kanske blir det lite nice ikväll... *fantiserar* kanske kanske.... Så hör man: ***** vill att vi ska ta en bärs.. Jag säger: Gör det ..... Han: Neee jag vill att du följer med... Annars e det inge kul....
    Jag:-Nej.. jag e inte på humör ( Fan där gick mina planer åt h.vete)
    O han tjatar o tjatar o pussas o gullar Oj vad man e gosig då.. o Han säger jag skiter i de.. Jo. tjena...
    2 min innan skjutsen kommer... du.... jag åker iväg ja... o då har det gått 30 minuter... O jag hörde telefon ringa flera ggr o han prata vääääldigt tyst.. ok... Ja!! har ju genom skådat hela skiten!!! Han pussas o gullar för att jag inte ska bli ledsen... Men va fan!!!! Blir jag gladare för de.... ?? NÄJ!!
    O då bara exploderar hela jag!!! Ser svart!!!
    varför inte på en gång då säga att jag ska iväg med polarna !!! Blir skogtokig!!!! det kokar i mig....
    Varför är det så... Jag blir så sårad då...
    Hur ska jag kunna förstå mig på detta??
    Kan ni förklara???
    Tack....
  2. 1
    Ensam men gla´o ledsen samtidigt.. Ja jag har sambo förhållande... o jag känner typ och?? jaha... kan ju vara själv lika gärna...
    Men varför?? Ingen aning.. vill prata med honom men det går inte utan jag blir blixt förbannad!! det kokar i mig....
    Så jag struntar i det, FEL FEL FEL!!! Jag vet...
    Vi har typ inget sexliv... (Har alltid älskat sex) Men nu... Näh.. ingen lust... Som nu så e man barnledig... Hmm kanske blir det lite nice ikväll... *fantiserar* kanske kanske.... Så hör man: ***** vill att vi ska ta en bärs.. Jag säger: Gör det ..... Han: Neee jag vill att du följer med... Annars e det inge kul....
    Jag:-Nej.. jag e inte på humör ( Fan där gick mina planer åt h.vete)
    O han tjatar o tjatar o pussas o gullar Oj vad man e gosig då.. o Han säger jag skiter i de.. Jo. tjena...
    2 min innan skjutsen kommer... du.... jag åker iväg ja... o då har det gått 30 minuter... O jag hörde telefon ringa flera ggr o han prata vääääldigt tyst.. ok... Ja!! har ju genom skådat hela skiten!!! Han pussas o gullar för att jag inte ska bli ledsen... Men va fan!!!! Blir jag gladare för de.... ?? NÄJ!!
    O då bara exploderar hela jag!!! Ser svart!!!
    varför inte på en gång då säga att jag ska iväg med polarna !!! Blir skogtokig!!!! det kokar i mig....
    Varför är det så... Jag blir så sårad då...
    Hur ska jag kunna förstå mig på detta??
    Kan ni förklara???
    Tack....
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    Varför inte säga som det är

    istället för att vänta på att karln din ska fatta?

    Sannolikt är din sambo fullt medveten om att du, vanligtvis, inte är ett dugg intresserad av att ha sex. Han tycker säkerligen inte att detta är så kul men har accepterat läget. Jag vet inte hur ofta han är med sina polare men för honom kanske det kändes som ett roligare alternativ den här kvällen.

    Om din beskrivning av er kommunikation är sanningsenlig tolkar jag det så här:

    \"**** vill att vi ska ta en bärs\" [är det OK?]

    \"Gör det\" [Jag ska inte hindra dig från att göra vad DU vill och nu vill jag veta om du väljer mig eller en bärs]

    \"Neee jag vill att du följer med. Annars e det inge kul.\" [Fan också, kan du inte bara säga om det är OK eller inte. Nu måste jag visa att du är viktig för mig och att det faktiskt vore roligare om du följde med som förr i tiden. Du blir säkert arg om jag säger att det roligt att ta en bärs med ****, så jag säger att det inte är kul utan dig. Jag känner på mig att det här går åt skogen..., va\'fan är det jag missat att höra?]

    \"Nej.. jag e inte på humör\" ( Fan där gick mina planer åt h.vete) [Bra självinsikt hos dig här, fast jag tror att du också blev arg för att han inte självmant fattar att du hellre ville att han skulle vara hemma]

    Jag tror att du blir skitförbannad på dig själv för att du inte vågar vara tydlig med vad du vill. Du är kanske rädd för att din sambo, när han får välja mellan att ha sex med dig eller ta en bärs med ****, ska välja bärsen. Eller så anser du att det är fel att tala om att du vill ha sex. Eller så tycker du att situationen borde vara så uppenbar för en normalbegåvad människa att han väljer \"rätt\" alternativ för kvällen.

    Enkelt uttryckt, du ville ha sex, men sa inget. Du ville inte att han skulle gå ut, men sa att det var OK att han gjorde det.

    Hur hade kvällen blivit om han berättat för dig att **** ville att de skulle ta en öl men att han tackade nej?

    Vad hade hänt om han hade tackat nej strax innan han gick?

    Vad hade hänt om du berättat om dina fantasier inför kvällen för honom?

    Om du har \"planer\" för kvällen, vilket jag tolkar som att du ville knulla eller nåt sånt, så säg då till honom \"Den här kvällen vill jag att vi lägger oss tidigt och har sex tills vi blir medvetslösa\".

  4. 2
    Varför inte säga som det är istället för att vänta på att karln din ska fatta?

    Sannolikt är din sambo fullt medveten om att du, vanligtvis, inte är ett dugg intresserad av att ha sex. Han tycker säkerligen inte att detta är så kul men har accepterat läget. Jag vet inte hur ofta han är med sina polare men för honom kanske det kändes som ett roligare alternativ den här kvällen.

    Om din beskrivning av er kommunikation är sanningsenlig tolkar jag det så här:

    \"**** vill att vi ska ta en bärs\" [är det OK?]

    \"Gör det\" [Jag ska inte hindra dig från att göra vad DU vill och nu vill jag veta om du väljer mig eller en bärs]

    \"Neee jag vill att du följer med. Annars e det inge kul.\" [Fan också, kan du inte bara säga om det är OK eller inte. Nu måste jag visa att du är viktig för mig och att det faktiskt vore roligare om du följde med som förr i tiden. Du blir säkert arg om jag säger att det roligt att ta en bärs med ****, så jag säger att det inte är kul utan dig. Jag känner på mig att det här går åt skogen..., va\'fan är det jag missat att höra?]

    \"Nej.. jag e inte på humör\" ( Fan där gick mina planer åt h.vete) [Bra självinsikt hos dig här, fast jag tror att du också blev arg för att han inte självmant fattar att du hellre ville att han skulle vara hemma]

    Jag tror att du blir skitförbannad på dig själv för att du inte vågar vara tydlig med vad du vill. Du är kanske rädd för att din sambo, när han får välja mellan att ha sex med dig eller ta en bärs med ****, ska välja bärsen. Eller så anser du att det är fel att tala om att du vill ha sex. Eller så tycker du att situationen borde vara så uppenbar för en normalbegåvad människa att han väljer \"rätt\" alternativ för kvällen.

    Enkelt uttryckt, du ville ha sex, men sa inget. Du ville inte att han skulle gå ut, men sa att det var OK att han gjorde det.

    Hur hade kvällen blivit om han berättat för dig att **** ville att de skulle ta en öl men att han tackade nej?

    Vad hade hänt om han hade tackat nej strax innan han gick?

    Vad hade hänt om du berättat om dina fantasier inför kvällen för honom?

    Om du har \"planer\" för kvällen, vilket jag tolkar som att du ville knulla eller nåt sånt, så säg då till honom \"Den här kvällen vill jag att vi lägger oss tidigt och har sex tills vi blir medvetslösa\".

  5. M©ckan
    #3

    Snacka med honom

    så han förstår hur du känner dig, män e inte tankeläsare.
  6. 3
    Snacka med honom så han förstår hur du känner dig, män e inte tankeläsare.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Låter som om du och inte vi borde svara

    Så fort du pratar med honom blir du \"blixt förbannad\", \"skogstokig\" eller \"kokar det\" i dig.

    Inte konstigt om han börjar tassa på tå då, eftersom jag antar att det inte handlar om detta enda tillfälle. För mig låter det som om du behöver leta efter roten till problemen i dig själv först.
  8. 4
    Låter som om du och inte vi borde svara Så fort du pratar med honom blir du \"blixt förbannad\", \"skogstokig\" eller \"kokar det\" i dig.

    Inte konstigt om han börjar tassa på tå då, eftersom jag antar att det inte handlar om detta enda tillfälle. För mig låter det som om du behöver leta efter roten till problemen i dig själv först.
  9. annonym
    #5

    Skulel kanske tillägga att jag är..

    vanligtvis den som är mest intresserad av sex...
    jag vill ha varje dag helst. Om jag får bestämma...
    O det vet han han e väldigt bortskämd med de...
    men nu så har dte blive bara så att jag ledsnat... o sen tänker man o yeah ne nu ere dax....
    Ja ja kanske det är fel hos mig då börja snacka....
    Men så fort man öppnar den lilla munnen ( med mild ton)
    inte aggresivt så får man höra: men guuud va du gnäller...
    Hehe ja man ledsnar!!! O man blir som ett åskmoln i ställe.. Inte bra.. jag motarbetar mig själv...
  10. 5
    Skulel kanske tillägga att jag är.. vanligtvis den som är mest intresserad av sex...
    jag vill ha varje dag helst. Om jag får bestämma...
    O det vet han han e väldigt bortskämd med de...
    men nu så har dte blive bara så att jag ledsnat... o sen tänker man o yeah ne nu ere dax....
    Ja ja kanske det är fel hos mig då börja snacka....
    Men så fort man öppnar den lilla munnen ( med mild ton)
    inte aggresivt så får man höra: men guuud va du gnäller...
    Hehe ja man ledsnar!!! O man blir som ett åskmoln i ställe.. Inte bra.. jag motarbetar mig själv...

Liknande trådar

  1. Glad och ledsen samtidigt
    By Uttern in forum Dyslexi & dyskalkyli
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 09:04
  2. Ledsen o ensam
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-02, 21:49
  3. glad och ledsen samtidigt
    By ojsan med 4:an in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 12:52
  4. är ledsen o arg samtidigt
    By Anna Panna in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 07:44
  5. *ensam o ledsen*
    By jensan in forum Abort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 05:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar