jaha jag flyttar in här då..
Missfall
  1. busans mamma
    #1

    jaha jag flyttar in här då..

    är visserligen bara i vecka 7 men är ändå ledsen över mitt missfall. blödde lite i onsdags, och idag lördag svimmade jag på stan, fick sån hemsk mensvärk och sen kom rätt mycket blod. försökte ringa gynakuten men det var bara tjafisgt med olika nummer och ingen som visste nåt.. men är rätt säker på att det var mf.magen har ju tom sjunkit ihop.. nej usch vad lesen jag e. vi som hade berättat för svärföräldrarna oxå.. suck jag vill inte att dom ska prata om det.tack för att jag fick älta mig lite här :)
  2. 1
    jaha jag flyttar in här då.. är visserligen bara i vecka 7 men är ändå ledsen över mitt missfall. blödde lite i onsdags, och idag lördag svimmade jag på stan, fick sån hemsk mensvärk och sen kom rätt mycket blod. försökte ringa gynakuten men det var bara tjafisgt med olika nummer och ingen som visste nåt.. men är rätt säker på att det var mf.magen har ju tom sjunkit ihop.. nej usch vad lesen jag e. vi som hade berättat för svärföräldrarna oxå.. suck jag vill inte att dom ska prata om det.tack för att jag fick älta mig lite här :)
  3. Susanna
    #2

    Kramar

    klart du e ledsen, även om det \"bara\" är v 7.Man har ju ändå hunnit ställa in sej på ett barn...

    Jag e själv i nästan samma sits, fast jag blöder inte, blir väl skrapning istället.Gråter för det...

    Man får ta nya tag, så fort som möjligt ( så tänker jag i alla fall) nästa gång måste det gå bra.

    Kram!

  4. 2
    Kramar klart du e ledsen, även om det \"bara\" är v 7.Man har ju ändå hunnit ställa in sej på ett barn...

    Jag e själv i nästan samma sits, fast jag blöder inte, blir väl skrapning istället.Gråter för det...

    Man får ta nya tag, så fort som möjligt ( så tänker jag i alla fall) nästa gång måste det gå bra.

    Kram!

  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Kram kram

    Vet hur hur du känner. Det spelar ingen roll vilken vecka man är i man bli ju ändå ledsen.
    Jag fick veta på ett vul i v 7+4 att de inte såg normalt ut och bara 3 dagar efter började jag blöda. Inte mycket men jag misstänkte att de var över.

    Blödde inte heller mycket utan fick åka in på skrapning i tisdags och efter det kändes de lite bättre. Men humöret går upp och ner. Gråter ganska mycket jag oxå.

    Tänker på dig.

    Kram
  6. 3
    Kram kram Vet hur hur du känner. Det spelar ingen roll vilken vecka man är i man bli ju ändå ledsen.
    Jag fick veta på ett vul i v 7+4 att de inte såg normalt ut och bara 3 dagar efter började jag blöda. Inte mycket men jag misstänkte att de var över.

    Blödde inte heller mycket utan fick åka in på skrapning i tisdags och efter det kändes de lite bättre. Men humöret går upp och ner. Gråter ganska mycket jag oxå.

    Tänker på dig.

    Kram
  7. Jalla
    #4

    *kramar om*

    dej med... Tråkigt med ditt mf! Jag har oxå \"bara\" tidiga mf i bagaget, men nog sörjer man ändå.
    Här finns folk som kan förstå lite av vad du känner, så det är bara att skriva av sig!
  8. 4
    *kramar om* dej med... Tråkigt med ditt mf! Jag har oxå \"bara\" tidiga mf i bagaget, men nog sörjer man ändå.
    Här finns folk som kan förstå lite av vad du känner, så det är bara att skriva av sig!
  9. busans mamma
    #5

    hej susanna

    hur märkte du att det var mf om du inte blödde? ja vi får prova igen.. har sett flera härinne som blivit gravida direkt efter mf, utan att få mens så jag hoppas på det.. kram tillbaka!
  10. 5
    hej susanna hur märkte du att det var mf om du inte blödde? ja vi får prova igen.. har sett flera härinne som blivit gravida direkt efter mf, utan att få mens så jag hoppas på det.. kram tillbaka!
  11. busans mamma
    #6

    usch

    vad jobbigt för dig. man undrar \"varför just jag\" när alla omkring verkar ha graviditeter utan problem.. jag ska ringa bm imorgon, men dom vill väl inte ta in mig och kolla. ringde runt i lördags och dom sa typ \"vi kan ju inte ta in alla\".. trist när ingen vill hjälpa en. jaja hoppas du och jag får en ny bebbe i magen snart. kram
  12. 6
    usch vad jobbigt för dig. man undrar \"varför just jag\" när alla omkring verkar ha graviditeter utan problem.. jag ska ringa bm imorgon, men dom vill väl inte ta in mig och kolla. ringde runt i lördags och dom sa typ \"vi kan ju inte ta in alla\".. trist när ingen vill hjälpa en. jaja hoppas du och jag får en ny bebbe i magen snart. kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Hej gumman!!

    Jag förstår precis vad du känner!
    Jag fick ju mitt MF redan i vecka 5..
    Men de känns ju hur som hälst..
    Vi hade åxå berättat för våra föräldrar..
    Men jag kännde de som ett stöd!
    Min mamma å svärmor va nog dom som stöttade mig mest efter MF-et..
    Å så självklart tjejerna här inne!!
    Skriv av dig så ofta du behöver!
    Tänker på dig gumman!!
    Styrke-Kramar /Ewa
  14. 7
    Hej gumman!! Jag förstår precis vad du känner!
    Jag fick ju mitt MF redan i vecka 5..
    Men de känns ju hur som hälst..
    Vi hade åxå berättat för våra föräldrar..
    Men jag kännde de som ett stöd!
    Min mamma å svärmor va nog dom som stöttade mig mest efter MF-et..
    Å så självklart tjejerna här inne!!
    Skriv av dig så ofta du behöver!
    Tänker på dig gumman!!
    Styrke-Kramar /Ewa
  15. Medlem sedan
    Dec 2001
    #8

    Är så ledsen för din skull!

    Usch, vad sorgligt! Har även skrivit till dig på fbg.
    Kramar
  16. 8
    Är så ledsen för din skull! Usch, vad sorgligt! Har även skrivit till dig på fbg.
    Kramar
  17. busans mamma dag 3 av 29
    #9

    tack

    vad snäll du är. ledsen för ditt mf. det enda positiva är väl att det hände såhär tidigt ändå. så inte så många visste om graviditeten och så. kände från början att det inte kändes rätt i kroppen så på det sättet är det skönt nu, att slippa oroa sig hela tiden. ja det är bra att denna sida finns. kram
  18. 9
    tack vad snäll du är. ledsen för ditt mf. det enda positiva är väl att det hände såhär tidigt ändå. så inte så många visste om graviditeten och så. kände från början att det inte kändes rätt i kroppen så på det sättet är det skönt nu, att slippa oroa sig hela tiden. ja det är bra att denna sida finns. kram
  19. busans mamma dag 3 av 29
    #10

    tack för ditt stöd

    ni försöker oxå skaffa syskon? hopps vi ses i en ankomstgrupp snart istället för på fbg. :) kram
  20. 10
    tack för ditt stöd ni försöker oxå skaffa syskon? hopps vi ses i en ankomstgrupp snart istället för på fbg. :) kram
  21. Maddis
    #11

    Skickar kramar till dig

    och beklagar ditt missfall. Klart att du är ledsen och chockad även om du \" bara\" vari vecka 7. Det spelar ingen roll för både du och hela din kropp hade stället in sig på denna graviditeten och så slutar det med missfall. Skickar stöttekramar till dig!
  22. 11
    Skickar kramar till dig och beklagar ditt missfall. Klart att du är ledsen och chockad även om du \" bara\" vari vecka 7. Det spelar ingen roll för både du och hela din kropp hade stället in sig på denna graviditeten och så slutar det med missfall. Skickar stöttekramar till dig!
  23. Susanna
    #12

    Gjorde

    ett VUL eftersom jag var orolig att det var ett utomkvedeshavandeskap (har haft det en gång tidigare) men istället sågs fostret som mycket mindre än tiden (v 7 istället för v10)och ingen aktivitet...

  24. 12
    Gjorde ett VUL eftersom jag var orolig att det var ett utomkvedeshavandeskap (har haft det en gång tidigare) men istället sågs fostret som mycket mindre än tiden (v 7 istället för v10)och ingen aktivitet...

  25. Medlem sedan
    Oct 2005
    #13

    Hej gumman!

    I mitt fall så hade ju vi berättat för vännerna åxå.. Så jag fann/hade ju stöd utav väldigt många..
    Jag hade turen att en av mina vänner bor väldigt nära..å utav henne fick jag väldigt mycket stöd.. Nästan mest stöd!!
    Ja..De e ju så man får se de.. \"Bättre\" att de är ett tidigt MF än att de e ett sent..
    Jag hade samma känsla i kroppen..men som du säger.. de e endå rätt skönt att ha sluppit gå å oroa sig hela 7-8 månader..
    Massor av Kramar
    Ewa
  26. 13
    Hej gumman! I mitt fall så hade ju vi berättat för vännerna åxå.. Så jag fann/hade ju stöd utav väldigt många..
    Jag hade turen att en av mina vänner bor väldigt nära..å utav henne fick jag väldigt mycket stöd.. Nästan mest stöd!!
    Ja..De e ju så man får se de.. \"Bättre\" att de är ett tidigt MF än att de e ett sent..
    Jag hade samma känsla i kroppen..men som du säger.. de e endå rätt skönt att ha sluppit gå å oroa sig hela 7-8 månader..
    Massor av Kramar
    Ewa
  27. Medlem sedan
    Dec 2001
    #14

    Ja, vi försöker få syskon,

    men försök ett misslyckades, men det känns okej i allafall. Men, nästa månad ÄR det min tur tycker jag.
    Lycka till du också!
    Kramar
  28. 14
    Ja, vi försöker få syskon, men försök ett misslyckades, men det känns okej i allafall. Men, nästa månad ÄR det min tur tycker jag.
    Lycka till du också!
    Kramar
  29. busans mamma
    #15

    ja vi ses i augustis

    ankomstgrupp då? kram
  30. 15
    ja vi ses i augustis ankomstgrupp då? kram

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Flyttar in här...
    By euphoria in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 21:15
  3. Vi flyttar!
    By LaLinda in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 13:08
  4. Nu flyttar jag!
    By Älvan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 17:27
  5. Nu flyttar jag!!!
    By Hanna_80 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar