Linn gick 8 steg!
_04/05 Vinterbarn
  1. Maria m Linn
    #1

    Linn gick 8 steg!

    idag hemma i hallen. Mannen såg fyra fem steg förra helgen men idag stod även jag och såg henne när hon stapplade iväg. Så stor min \"lilla\" tjej blivit. Hon har testat ett eller två steg under veckan men idag gick hon iväg.
    Hon har hämtat sig från öroninflammationen men denna helgen är det storebror nr 2\'s tur med 39,3 i feber. Inte kul.

    Hoppas ni har en bra helg! Kramar

    Även ankomst 2004/12
  2. 1
    Linn gick 8 steg! idag hemma i hallen. Mannen såg fyra fem steg förra helgen men idag stod även jag och såg henne när hon stapplade iväg. Så stor min \"lilla\" tjej blivit. Hon har testat ett eller två steg under veckan men idag gick hon iväg.
    Hon har hämtat sig från öroninflammationen men denna helgen är det storebror nr 2\'s tur med 39,3 i feber. Inte kul.

    Hoppas ni har en bra helg! Kramar

    Även ankomst 2004/12
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    WOW!

    Va kul! Det är verkligen roligt när de börjar gå och man blir ju helt förtjust som förälder. Joy verkar också så smått va på g. För igår gick hon (enligt mannen och brorsorna) tre steg och jag såg sen två steg en gång. Så vi får väl se om hon också knatar iväg endera dan... :-)
  4. 2
    WOW! Va kul! Det är verkligen roligt när de börjar gå och man blir ju helt förtjust som förälder. Joy verkar också så smått va på g. För igår gick hon (enligt mannen och brorsorna) tre steg och jag såg sen två steg en gång. Så vi får väl se om hon också knatar iväg endera dan... :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Wohooo!

    Hejja Linn! *kram*
  6. 3
    Wohooo! Hejja Linn! *kram*
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4

    Duktig tjej!

    Vad roligt :-)
  8. 4
    Duktig tjej! Vad roligt :-)

Liknande trådar

  1. Linn! hur gick det igår
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 19:24
  2. Hon gick 5 steg!
    By Åsa med tjejtriss in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 10:18
  3. Saga gick 5-6 steg !
    By Linda m. 4 barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 08:43
  4. Linn, hur gick det igår? (IMT)
    By Pia & Mimi in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 11:21
  5. Linn gick 8 steg!
    By Maria m Linn in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar