Ny
Ensamförälder
  1. Enstående
    #1

    Ny

    Hej jag är ny här
    sitter i skiljsmässa
    det varför det heter ensamstående..... det är väldigt ensamnt.
    Jag tog hand om det mästa hemma.
    min fru slägde du mig. det ända svaret jag fick var att hon inte trivs i vårat förhållande,vad menar hon med det?
    allt hände i sommras, jag flyttade ut 1mån senare flyttade en annan man in. Hon säjer att hon inte har råd själv med hyran så det är därför han bor där nu. i min gamla säng. dom är inte ihopp enligt henne. Vet inte vad man ska tror längre. Sen vi har separerat har hon ändrat allt.
  2. 1
    Ny Hej jag är ny här
    sitter i skiljsmässa
    det varför det heter ensamstående..... det är väldigt ensamnt.
    Jag tog hand om det mästa hemma.
    min fru slägde du mig. det ända svaret jag fick var att hon inte trivs i vårat förhållande,vad menar hon med det?
    allt hände i sommras, jag flyttade ut 1mån senare flyttade en annan man in. Hon säjer att hon inte har råd själv med hyran så det är därför han bor där nu. i min gamla säng. dom är inte ihopp enligt henne. Vet inte vad man ska tror längre. Sen vi har separerat har hon ändrat allt.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Vad jobbigt

    Du verkar ha många frågetecken kring detta. Säkert många tankar och funderingar på vad som är vad. Finns det ingen möjlighet att hon kan svara dig rakt på några av dem, om inte annat för att det ska bli lättare att gå vidare? Har ni barn tillsammans? Har ni kommit överens om hur det ska fungera?
  4. 2
    Vad jobbigt Du verkar ha många frågetecken kring detta. Säkert många tankar och funderingar på vad som är vad. Finns det ingen möjlighet att hon kan svara dig rakt på några av dem, om inte annat för att det ska bli lättare att gå vidare? Har ni barn tillsammans? Har ni kommit överens om hur det ska fungera?
  5. Enstående
    #3

    3

    åring har vi tillsammans.det är min stora guldklimp.
    Han är min varannan vecka
  6. 3
    3 åring har vi tillsammans.det är min stora guldklimp.
    Han är min varannan vecka
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Allt

    är ju så nytt, bara ett halvår sedan ni separerade, Första året är tufft, kaos och ensamt. Det måste vara jobbigt för dig eftersom ditt ex redan har en ny också. Du och ditt ex borde kanske prata ut och reda ut saker. Du har ju rätt att få veta vad det var som var fel annrs går man ju bara och ältar. Ni har ju barn ihop och måste lösa era problem så ni kan ha en vuxen och föräldrarelation tillsammans.
  8. 4
    Allt är ju så nytt, bara ett halvår sedan ni separerade, Första året är tufft, kaos och ensamt. Det måste vara jobbigt för dig eftersom ditt ex redan har en ny också. Du och ditt ex borde kanske prata ut och reda ut saker. Du har ju rätt att få veta vad det var som var fel annrs går man ju bara och ältar. Ni har ju barn ihop och måste lösa era problem så ni kan ha en vuxen och föräldrarelation tillsammans.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar