Testade i morse...
_0112 Decemberbarn
  1. Jossan m Neo & Jonah
    #1

    Testade i morse...

    Och det var STARKT positivt! Inte alls som sist... *lycklig*

    Slog in två nyckelringar med det tjejnamn och det killnamn vi pratat om och gav Andre i farsdagspresent. Han förstod direkt! ;) Han blev t.o.m. gladare än jag kunnat föreställa mig och fällde en och annan tår! *älskar*

    Så vi har haft litet gråtkalas här på morgonen, och Neo undrade nog vad vi höll på med...? *skrattar*
  2. 1
    Testade i morse... Och det var STARKT positivt! Inte alls som sist... *lycklig*

    Slog in två nyckelringar med det tjejnamn och det killnamn vi pratat om och gav Andre i farsdagspresent. Han förstod direkt! ;) Han blev t.o.m. gladare än jag kunnat föreställa mig och fällde en och annan tår! *älskar*

    Så vi har haft litet gråtkalas här på morgonen, och Neo undrade nog vad vi höll på med...? *skrattar*
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Åhhh Jossan!

    Jag blir alldeles tårögd!
    Ett stooooort GRATTIS till er alla i familjen!
    Vilken underbar farsdagspresent! :o)

    Cyberkramar till dej i ditt lyckorus, vännen!



  4. 2
    Åhhh Jossan! Jag blir alldeles tårögd!
    Ett stooooort GRATTIS till er alla i familjen!
    Vilken underbar farsdagspresent! :o)

    Cyberkramar till dej i ditt lyckorus, vännen!



  5. Jossan m Neo & Jonah
    #3

    Tack!

    Och kram tillbaka! :)
  6. 3
    Tack! Och kram tillbaka! :)
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Va härligt!!

    Va roligt Jossan!! STORT grattis till pyret i magen! :D
    Perfekt farsdagspresent!!
  8. 4
    Va härligt!! Va roligt Jossan!! STORT grattis till pyret i magen! :D
    Perfekt farsdagspresent!!
  9. Mia med Ludvig
    #5

    Jag får tårar i

    ögonen!!!!
    Åh vad glad jag blir!!!
    Jag håller tummarna för att det håller!
  10. 5
    Jag får tårar i ögonen!!!!
    Åh vad glad jag blir!!!
    Jag håller tummarna för att det håller!
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hoååas nu att det går vägen! Blir alldeles tårögd när du berättar. Och så minns jag när vi testade positivt med Botvid. Vi grät och skrattade om vart annat...ja, det slutade med att vi berättade för Jeanna...och så tänkte vi att blir det missfall så kommer hon ju ändå få veta.

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. 6
    Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoååas nu att det går vägen! Blir alldeles tårögd när du berättar. Och så minns jag när vi testade positivt med Botvid. Vi grät och skrattade om vart annat...ja, det slutade med att vi berättade för Jeanna...och så tänkte vi att blir det missfall så kommer hon ju ändå få veta.

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7

    Jättejättegrattis!

    Så, när har du räknat ut att det ska bli??
    Och...vilka namn?? (fast det antar jag är en hemlis)
  14. 7
    Jättejättegrattis! Så, när har du räknat ut att det ska bli??
    Och...vilka namn?? (fast det antar jag är en hemlis)
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Åhhh, grattis!

    Vilken underbar farsdagspresent!!

    Jättekram till er alla!
  16. 8
    Åhhh, grattis! Vilken underbar farsdagspresent!!

    Jättekram till er alla!
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    Jaaaaaaaa!!!!!

    guuu så himla kul!!! GRATTIS!!!

    Kram
    Marika
  18. 9
    Jaaaaaaaa!!!!! guuu så himla kul!!! GRATTIS!!!

    Kram
    Marika
  19. malin2
    #10

    Åh

    grattis!!!
    Kramar om dig!
  20. 10
    Åh grattis!!!
    Kramar om dig!
  21. Jossan m Neo & Jonah
    #11

    Känns bättre denna gång!

    Förra gången hade jag inte nog högt HCG för att det digitala testet skulle visa \"Gravid\" samt att de vanliga testerna visade svaaaagt positivt.
    Denna gång visade det digitala testet postivt efter 15 sekunder och det vanliga testet gav ett starkare teststreck än kontrollstreck... ;)

    Självklart finns tanken i bakhuvudet att något kan hända, men jag VÄGRAR att inte få njuta av att vara gravid! *försöker vara stark*

    Vi tänkte berätta för Neo kring jul. Väntan blir nog lång för lill-killen som plötsligt ska bli storebror!
  22. 11
    Känns bättre denna gång! Förra gången hade jag inte nog högt HCG för att det digitala testet skulle visa \"Gravid\" samt att de vanliga testerna visade svaaaagt positivt.
    Denna gång visade det digitala testet postivt efter 15 sekunder och det vanliga testet gav ett starkare teststreck än kontrollstreck... ;)

    Självklart finns tanken i bakhuvudet att något kan hända, men jag VÄGRAR att inte få njuta av att vara gravid! *försöker vara stark*

    Vi tänkte berätta för Neo kring jul. Väntan blir nog lång för lill-killen som plötsligt ska bli storebror!
  23. Jossan m Neo & Jonah
    #12

    Tack!

    Ja, Andre blev verkligen överlycklig... :) Han har ju tjatat om att han vill ha en till sen Neo var kring året...
  24. 12
    Tack! Ja, Andre blev verkligen överlycklig... :) Han har ju tjatat om att han vill ha en till sen Neo var kring året...
  25. Jossan m Neo & Jonah
    #13

    Tack för tummarna!

    Har ju typ 8 kritiska veckor kvar så du får fortsätta hålla dem ett tag till... *ler*
  26. 13
    Tack för tummarna! Har ju typ 8 kritiska veckor kvar så du får fortsätta hålla dem ett tag till... *ler*
  27. Jossan m Neo & Jonah
    #14

    Ja, du...

    Bf blir ungefär 20 juli, litet svårt att veta exakt vilken som var \"menstruationens första dag\" p.g.a. missfallet? Men jag vet när jag hade ägglossning på ett ungefär...

    När det gäller namnen är de inte alls särskilt hemliga. Om det blir en tjej så är vi HELT eniga: Nova. Om det blir en kille däremot är det litet värre... Det vi fastnat litet i är: Max. Känns dock inte alls lika spiksäkert som Nova! (vilket i sin tur innebär att vi med 100% säkerhet får en kille!)
  28. 14
    Ja, du... Bf blir ungefär 20 juli, litet svårt att veta exakt vilken som var \"menstruationens första dag\" p.g.a. missfallet? Men jag vet när jag hade ägglossning på ett ungefär...

    När det gäller namnen är de inte alls särskilt hemliga. Om det blir en tjej så är vi HELT eniga: Nova. Om det blir en kille däremot är det litet värre... Det vi fastnat litet i är: Max. Känns dock inte alls lika spiksäkert som Nova! (vilket i sin tur innebär att vi med 100% säkerhet får en kille!)
  29. Jossan m Neo & Jonah
    #15

    Tack...!

    Och kram tillbaka! *kram*
  30. 15
    Tack...! Och kram tillbaka! *kram*
  31. Jossan m Neo & Jonah
    #16

    Tack!

    Ja, det känns sååå kul! Dock har jag inte riktigt smält det än... *ler* Har gått om kring med ett gravtest i fickan hela dagen idag! :D
  32. 16
    Tack! Ja, det känns sååå kul! Dock har jag inte riktigt smält det än... *ler* Har gått om kring med ett gravtest i fickan hela dagen idag! :D
  33. Jossan m Neo & Jonah
    #17

    Tack så mycket!

    Tackar för kramen och skickar en tillbaka! *kram*
  34. 17
    Tack så mycket! Tackar för kramen och skickar en tillbaka! *kram*
  35. Medlem sedan
    Mar 2000
    #18

    åååh

    vad roligt!!! Stort grattis o Lycka till!!!!
  36. 18
    åååh vad roligt!!! Stort grattis o Lycka till!!!!
  37. Medlem sedan
    Jun 2001
    #19

    Fast...

    jag upplevde aldrig att Jeannas väntan blev lång trots att hon fick reda på det i början av september och Botvid föddes i slutet av april. Vi pratade mycket om bebisar och om hur lång tid det faktiskt tar...du vet snack om årstider osv.
    Däremot var hon väldigt förberedd när Botvid väl kom.
    Ja, ja...jag vet att vi väll är typ de enda i världen som berättar samma dag som vi testar positivt :) Men samtidigt tyckte jag att det var skönt när jag mådde skit att det inte var fel på henne osv utan att man mår så när man väntar bebis.

    GRATTIS en gång till! Det går säkert vägen denna gången :)
  38. 19
    Fast... jag upplevde aldrig att Jeannas väntan blev lång trots att hon fick reda på det i början av september och Botvid föddes i slutet av april. Vi pratade mycket om bebisar och om hur lång tid det faktiskt tar...du vet snack om årstider osv.
    Däremot var hon väldigt förberedd när Botvid väl kom.
    Ja, ja...jag vet att vi väll är typ de enda i världen som berättar samma dag som vi testar positivt :) Men samtidigt tyckte jag att det var skönt när jag mådde skit att det inte var fel på henne osv utan att man mår så när man väntar bebis.

    GRATTIS en gång till! Det går säkert vägen denna gången :)
  39. Medlem sedan
    Jul 2001
    #20

    Åh, Jossan

    grattis, grattis!!! Håller tummarna!
    *stor kram*
  40. 20
    Åh, Jossan grattis, grattis!!! Håller tummarna!
    *stor kram*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Testade i morse...
    By nornor in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 17:58
  2. Testade i morse
    By Jessica05 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-06, 11:16
  3. testade i morse
    By NIKA fd NK in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 11:34
  4. Testade neg i morse
    By Mille in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 15:54
  5. testade i morse
    By tigerlilia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar