vad dött
_00 Alla barn
  1. A-k
    #1

    vad dött

    det är här=(
  2. 1
    vad dött det är här=(
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Ja här skrivs det inte ofta...

    jag brukar försöka titta in här varje dag, men skriver inte alls ofta. Känns ibland så meningslöst eftersom nästan ingen svarar. Samtidigt är det fakitskt kul o höra o se hur det är med er andras femåringar, om dom är lika 2hemska2 o söta som min femåring. Just nu är han mest hemsk, känns det som.... Lyssnar inte för fem öre, bara när pappa till slut ryter till. HIttar på en massa bus o verkligen testar hur långt han kan gå. Jag blir tokig ibland och häromdagen sa jag att jag itne skulle komma hem efter jobbet och inte skulle vara deras mamma längre. Då kontrar Linus med: men mamma, du ÄR vår mamma, du har faktiskt fött oss. Ja vad säger man då?

    jaja nu kom jag lite i sidospår men ändå...

    Ha det bra. Vi får väl fortsätta skriva här du o jag iaf. :)
  4. 2
    Ja här skrivs det inte ofta... jag brukar försöka titta in här varje dag, men skriver inte alls ofta. Känns ibland så meningslöst eftersom nästan ingen svarar. Samtidigt är det fakitskt kul o höra o se hur det är med er andras femåringar, om dom är lika 2hemska2 o söta som min femåring. Just nu är han mest hemsk, känns det som.... Lyssnar inte för fem öre, bara när pappa till slut ryter till. HIttar på en massa bus o verkligen testar hur långt han kan gå. Jag blir tokig ibland och häromdagen sa jag att jag itne skulle komma hem efter jobbet och inte skulle vara deras mamma längre. Då kontrar Linus med: men mamma, du ÄR vår mamma, du har faktiskt fött oss. Ja vad säger man då?

    jaja nu kom jag lite i sidospår men ändå...

    Ha det bra. Vi får väl fortsätta skriva här du o jag iaf. :)
  5. A-k
    #3

    Ja det tycker jag

    alltså att vi får skriva så kanske fler skriver...
    Min dotter kommer oxå med kloka svar ibland när man säger något.
    Jag brukar säga att klär du inte på dig nu så går jag utan dig...jaha mamma men du vet väl att man inte får lämna så små barn ensamma?
    Ja vad säger man...
  6. 3
    Ja det tycker jag alltså att vi får skriva så kanske fler skriver...
    Min dotter kommer oxå med kloka svar ibland när man säger något.
    Jag brukar säga att klär du inte på dig nu så går jag utan dig...jaha mamma men du vet väl att man inte får lämna så små barn ensamma?
    Ja vad säger man...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    jag håller med

    Jag brukar skriva här, men nu har jag fått barn, vårt tredje, (bild finns i mitt album)och tiden vill inte räcka till, till allt jag vill hinna med.

    Jag läser dock här nästan varje dag.
    Jag vet inte alls hur många som är kvar här på aff av de som var här för länge sedan.
  8. 4
    jag håller med Jag brukar skriva här, men nu har jag fått barn, vårt tredje, (bild finns i mitt album)och tiden vill inte räcka till, till allt jag vill hinna med.

    Jag läser dock här nästan varje dag.
    Jag vet inte alls hur många som är kvar här på aff av de som var här för länge sedan.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Haha, ja det var fyndigt!

    Ja vad sbvarar man på sånt...? Dom är rätt klipska våra små, ibland undrar jag hur det gick till, att han blev så stor o klok helt plötsligt min lilla bebis...
  10. 5
    Haha, ja det var fyndigt! Ja vad sbvarar man på sånt...? Dom är rätt klipska våra små, ibland undrar jag hur det gick till, att han blev så stor o klok helt plötsligt min lilla bebis...
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Ja man kan ju inte hinna med allt!

    Du är helt klart ursäktad Monica! Med 3 små barn har man inte alltid tid o skriva o svara överallt. JAg känner att jag inte ens har tid med 2 barn alltid. Som tur är så leker Linus och Lova rätt bra tillsammans så man får lite tid o data hemma efter jobbet. För det är ju inte alltid man har tid o data här på jobbet. :) Det är ju meningen att jag eg ska jobba.....

    Vilket jag nu ska göra!

  12. 6
    Ja man kan ju inte hinna med allt! Du är helt klart ursäktad Monica! Med 3 små barn har man inte alltid tid o skriva o svara överallt. JAg känner att jag inte ens har tid med 2 barn alltid. Som tur är så leker Linus och Lova rätt bra tillsammans så man får lite tid o data hemma efter jobbet. För det är ju inte alltid man har tid o data här på jobbet. :) Det är ju meningen att jag eg ska jobba.....

    Vilket jag nu ska göra!

  13. A-k
    #7

    det undrar jag oxå

    *L*
  14. 7
    det undrar jag oxå *L*
  15. A-k
    #8

    har man tre

    så är det förståligt...
  16. 8
    har man tre så är det förståligt...
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9

    Grattis till bebben!

    Söting, jag tittade in i albumet! Hoppas att allt gick bra!
  18. 9
    Grattis till bebben! Söting, jag tittade in i albumet! Hoppas att allt gick bra!
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10

    Jag är här.

    Flera gånger i veckan. Kanske kan någon slänga ihop en enkät?! Då kanske några fler dyker upp!
  20. 10
    Jag är här. Flera gånger i veckan. Kanske kan någon slänga ihop en enkät?! Då kanske några fler dyker upp!
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    tackar

    Ja han är så söt. Idag har han sovit massor, det är nog en tillväxtperiod eller höstmörkret.
    Hoppas han sover i natt med så jag får sova.

    Förlossningen gick bra, jag blev igångsatt på +15 dagen.
  22. 11
    tackar Ja han är så söt. Idag har han sovit massor, det är nog en tillväxtperiod eller höstmörkret.
    Hoppas han sover i natt med så jag får sova.

    Förlossningen gick bra, jag blev igångsatt på +15 dagen.

Liknande trådar

  1. Här var det dött
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 14:47
  2. Nu är det dött här
    By Hildegard in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 09:10
  3. Vad dött här är =((
    By elin in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 07:45
  4. Såå dött!!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 19:43
  5. Dött dött härinne!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar