Nu är det
_01 Vårbarn
  1. Hemlis
    #1

    Nu är det

    dags för min -01:a att få ett syskon igen. Hoppas bara att allt kommer att gå bra. Om ett tag kommer jag gå ut med vem jag är. Men ni får hålla er ett tag till.
  2. 1
    Nu är det dags för min -01:a att få ett syskon igen. Hoppas bara att allt kommer att gå bra. Om ett tag kommer jag gå ut med vem jag är. Men ni får hålla er ett tag till.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Nä men oj

    grattis, vad spännade med fler barn, vilken i ordningen är det, du skriver igen?

    *Kram* och lycka till
  4. 2
    Nä men oj grattis, vad spännade med fler barn, vilken i ordningen är det, du skriver igen?

    *Kram* och lycka till
  5. Nina m Zelda -01 & Nova -04
    #3

    Stort grattis *imt*

    ...
  6. 3
    Stort grattis *imt* ...
  7. Hemlis
    #4

    det

    får ni se sen ! Och tack för gratulationen.
  8. 4
    det får ni se sen ! Och tack för gratulationen.
  9. Hemlis
    #5

    Tack

    säger jag till dig också !
  10. 5
    Tack säger jag till dig också !
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    Grattis...

    alltid lika spännande att se vilka nu är.... :-)

    Lycka till
  12. 6
    Grattis... alltid lika spännande att se vilka nu är.... :-)

    Lycka till
  13. Anonym
    #7

    Jag gissar på

    Linda med barn nummer fyra. Grattis!!
  14. 7
    Jag gissar på Linda med barn nummer fyra. Grattis!!
  15. Linda m. Agosa,Denzel & Asioya
    #8

    Jättegrattis!

    Har ingen aning om vem du är men är mycket nyfiken.
  16. 8
    Jättegrattis! Har ingen aning om vem du är men är mycket nyfiken.
  17. Linda m. Agosa,Denzel & Asioya
    #9

    Nähää du;)

    Det skulle ju kunna va jag, är nämligen väldigt sugen på en liten tjej (som om man kunde beställa:))
    Men jag har börjat plugga på högskolan så om det blir tillökning blir det inte förrän om ca.4 år.
    Kramar
  18. 9
    Nähää du;) Det skulle ju kunna va jag, är nämligen väldigt sugen på en liten tjej (som om man kunde beställa:))
    Men jag har börjat plugga på högskolan så om det blir tillökning blir det inte förrän om ca.4 år.
    Kramar
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10

    Hej Linda!

    Sprang vi på varandra på stan i lördags?? Jag var skitstressad o kom på cykel, du kom ut från BR Leksaker. Det slog mig först efteråt att det nog var du?!? Kan det stämma??

    Vad kul att du börjat plugga! Vad läser du?
    Stor kram
  20. 10
    Hej Linda! Sprang vi på varandra på stan i lördags?? Jag var skitstressad o kom på cykel, du kom ut från BR Leksaker. Det slog mig först efteråt att det nog var du?!? Kan det stämma??

    Vad kul att du börjat plugga! Vad läser du?
    Stor kram
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11

    Grattis grattis!

    Såååå, en till hemlis här inne! När är det beräknat? Juni eller juli? Stort grattis i alla fall, hoppas du mår bra.
    Kram
  22. 11
    Grattis grattis! Såååå, en till hemlis här inne! När är det beräknat? Juni eller juli? Stort grattis i alla fall, hoppas du mår bra.
    Kram
  23. Anonym
    #12

    Vaddå

    en till hemlis? Är det något du försöker säga??
  24. 12
    Vaddå en till hemlis? Är det något du försöker säga??
  25. Linda m. Agosa,Denzel & Asioya
    #13

    Ja det kan nog ha varit jag

    Va också stressad och undrade efteråt om det inte var dig jag sett. Köpte present till en 1åring.
    Jag läser ekonomiskt program på högskolan. Jo det är skoj fast jättetufft speciellt nu när barnen börjar vara sjuka mycket.
    Hur är det med dig och familjen? Hoppas att allt är bra
    Stor kram
  26. 13
    Ja det kan nog ha varit jag Va också stressad och undrade efteråt om det inte var dig jag sett. Köpte present till en 1åring.
    Jag läser ekonomiskt program på högskolan. Jo det är skoj fast jättetufft speciellt nu när barnen börjar vara sjuka mycket.
    Hur är det med dig och familjen? Hoppas att allt är bra
    Stor kram
  27. Hemlis
    #14

    Det

    är där omkring jag är beräknad ! Kommer inte avslöja något mer just nu, vill gärna vänta några veckor till !
    Tack för alla grattis !!!!
  28. 14
    Det är där omkring jag är beräknad ! Kommer inte avslöja något mer just nu, vill gärna vänta några veckor till !
    Tack för alla grattis !!!!
  29. Anonym
    #15

    Ny gissning på barn nummer tre hos

    Frida!!
  30. 15
    Ny gissning på barn nummer tre hos Frida!!
  31. Medlem sedan
    Jul 2000
    #16

    Vi är två stycken som ska ha barn...

    ...nummer två den 11:e juni. Jag har redan \"outat\" mig, men det är, som sagt, ännu ett vårbarn här som ska få sitt första syskon då. Det kan vara det Ullis menar. :-)
  32. 16
    Vi är två stycken som ska ha barn... ...nummer två den 11:e juni. Jag har redan \"outat\" mig, men det är, som sagt, ännu ett vårbarn här som ska få sitt första syskon då. Det kan vara det Ullis menar. :-)
  33. Anonym
    #17

    Ja så är det nog

    hur står det till med din magge? Kram.
  34. 17
    Ja så är det nog hur står det till med din magge? Kram.
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18

    Hehe!

    Nä du! Här är det fullt upp som det är. ;-) En liten trea får allt vänta ett tag till.
  36. 18
    Hehe! Nä du! Här är det fullt upp som det är. ;-) En liten trea får allt vänta ett tag till.
  37. Medlem sedan
    Jul 2000
    #19

    Tackar som frågar! :-)

    Den mår alldeles utmärkt. Det enda symptom jag har är att jag behöver gå upp och pinka om näterna - och det gör ju inte tröttheten mindre. :-) Men jag är lyckligt förskonad från illamående och foglossning (i alla fall hittills...).

    Kram tillbaka!
  38. 19
    Tackar som frågar! :-) Den mår alldeles utmärkt. Det enda symptom jag har är att jag behöver gå upp och pinka om näterna - och det gör ju inte tröttheten mindre. :-) Men jag är lyckligt förskonad från illamående och foglossning (i alla fall hittills...).

    Kram tillbaka!
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20

    Men hallå!

    Om jag skulle vara hemlig skulle jag väl inte skriva under med signatur! *s* Menar att det har poppat upp många hemlisar på sistone här inne!
  40. 20
    Men hallå! Om jag skulle vara hemlig skulle jag väl inte skriva under med signatur! *s* Menar att det har poppat upp många hemlisar på sistone här inne!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar