Julen närmar sig! (OT)
_0602 Februaribarn
  1. Kiddan bf 10/2
    #1

    Julen närmar sig! (OT)

    Åhhh vad jag längtar till 1:a advent för då ska jag plocka fram julgrejjer! I massor oxå! Det är såååå mysigt med jul - älskar alla tomtar och allt rött!!!

    Har surfat runt lite och här kommer fina grejjer att längta efter:

    Det här glöggsettet vill jag ha:
    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/gloggset_rod.gif

    och de här faten
    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/grisfat.gif

    den här ljusstaken till tv-rummet:

    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/ljusstake.gif

  2. 1
    Julen närmar sig! (OT) Åhhh vad jag längtar till 1:a advent för då ska jag plocka fram julgrejjer! I massor oxå! Det är såååå mysigt med jul - älskar alla tomtar och allt rött!!!

    Har surfat runt lite och här kommer fina grejjer att längta efter:

    Det här glöggsettet vill jag ha:
    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/gloggset_rod.gif

    och de här faten
    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/grisfat.gif

    den här ljusstaken till tv-rummet:

    http://www.ahlens.se/ahlens/export/sites/ahlens/common/galleries/pics/hem_advent/ljusstake.gif

  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    hehe...

    var på ikea för några veckor sen o det blev en hel papp-kasse full.. o så har jag hittat lite mer grejor när jag varit ute. Jag äääälskar julen o alla saker! ska köpa lite ljusslingor till våran nya veranda också när jag hittar nåt bra.
  4. 2
    hehe... var på ikea för några veckor sen o det blev en hel papp-kasse full.. o så har jag hittat lite mer grejor när jag varit ute. Jag äääälskar julen o alla saker! ska köpa lite ljusslingor till våran nya veranda också när jag hittar nåt bra.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Myyyysigt!!

    Jag älskar när man får ta fram stjärnor o ljusstakar i fönstrena, blir så mysigt då :-)

    Idag har jag spanat in en ny stjärnljusstake att ha i fönstret som vi ska köpa o så har jag köpt en ny stjärna till vårt sovrumsfönster. Längtar så tills jag får sätta upp sakerna!

    Själva julpyntet är jag inte lika frälst i men pyntar iaf lite grann o Elias har en liten gran på sitt rum!

    Fina saker du hittat!!!

    *kram*
  6. 3
    Myyyysigt!! Jag älskar när man får ta fram stjärnor o ljusstakar i fönstrena, blir så mysigt då :-)

    Idag har jag spanat in en ny stjärnljusstake att ha i fönstret som vi ska köpa o så har jag köpt en ny stjärna till vårt sovrumsfönster. Längtar så tills jag får sätta upp sakerna!

    Själva julpyntet är jag inte lika frälst i men pyntar iaf lite grann o Elias har en liten gran på sitt rum!

    Fina saker du hittat!!!

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Visst...

    ..är det mysigt att botanisera på bland IKEAs julsaker! Köpt en röd stjärna till fönstret där o lite annat smått o gott! :-)
  8. 4
    Visst... ..är det mysigt att botanisera på bland IKEAs julsaker! Köpt en röd stjärna till fönstret där o lite annat smått o gott! :-)
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Ja, äntligen!

    Jag o dottern pysslar för fullt nu och allt vill hon ge till mormor =) Men lite måste jag ju få behålla själv iaf.
    Var o kollade på nya ljusstakar till vardagsrummet idag, vi flyttade hit i Mars och har fler fönster att fylla nu =)
    Och när vi kom hem såtyckte sambon att vi skulle sätta upp ljusslingan på balkongen, fast vi tänder den inte än =)

    Längtar sååå!!!
  10. 5
    Ja, äntligen! Jag o dottern pysslar för fullt nu och allt vill hon ge till mormor =) Men lite måste jag ju få behålla själv iaf.
    Var o kollade på nya ljusstakar till vardagsrummet idag, vi flyttade hit i Mars och har fler fönster att fylla nu =)
    Och när vi kom hem såtyckte sambon att vi skulle sätta upp ljusslingan på balkongen, fast vi tänder den inte än =)

    Längtar sååå!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Älskar också julen!

    December är bästa månaden på hela året. Älskar att få plocka fram adventsljusstakarna och allt annat fint pynt! Tänk att det bara är två veckor kvar till första advent!! *Myser*
  12. 6
    Älskar också julen! December är bästa månaden på hela året. Älskar att få plocka fram adventsljusstakarna och allt annat fint pynt! Tänk att det bara är två veckor kvar till första advent!! *Myser*
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7

    ja, ojdå...

    det är ju snart.

    Innan vi fick barn julpyntade vi på kvällen den 23/12 o sen Viktor föddes har det väl blivit ngt tidigare, men redan första advent det tror jag inte att det blir i år heller... trist, men vi hinner inte riktigt med det (ok, det hamnar en bit ner på prioriteringslistan).
    Tycker det är mysigt med jul, men tröttnar rätt fort o är inte så pysslig av mig, fast nu har Viktor blivit så pass gammal ändå att vi kanske måste ha gran...
    kanske kan få låna en plastgran av min syster.

    Skönt att det närmar sig iaf, just 24 o 25 december är nog årets mest kvalitativa dagar, helt klart årets höjdpunkt.

    Riktigt snygg ljusstake var det också! Glöggsetet kan jag helt klart också tänka mig att ha =)
  14. 7
    ja, ojdå... det är ju snart.

    Innan vi fick barn julpyntade vi på kvällen den 23/12 o sen Viktor föddes har det väl blivit ngt tidigare, men redan första advent det tror jag inte att det blir i år heller... trist, men vi hinner inte riktigt med det (ok, det hamnar en bit ner på prioriteringslistan).
    Tycker det är mysigt med jul, men tröttnar rätt fort o är inte så pysslig av mig, fast nu har Viktor blivit så pass gammal ändå att vi kanske måste ha gran...
    kanske kan få låna en plastgran av min syster.

    Skönt att det närmar sig iaf, just 24 o 25 december är nog årets mest kvalitativa dagar, helt klart årets höjdpunkt.

    Riktigt snygg ljusstake var det också! Glöggsetet kan jag helt klart också tänka mig att ha =)

Liknande trådar

  1. julen närmar sig
    By piaster in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-11-26, 22:01
  2. Julen närmar sig
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 17:34
  3. Julen närmar sig
    By Evie in forum Sorg
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 01:23
  4. Julen närmar sig...
    By mamma_nu in forum Styvfamiljer
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 18:21
  5. Julen närmar sig,
    By _basilika_ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar